Permalänk

Trine 2

Vet inte hur gammalt det här är men här är en trailer i alla fall!

GameStar Video: Trine 2 - E3 2010: Debüt-Trailer mit Spielszenen

Gillade första spelet och längtar till det här, speciellt med online co-op!

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Otroligt vackert spel :O.

http://store.steampowered.com/app/35720/

Permalänk
Medlem

Ser ut som ett gammalt konsollspel men med dagens vissuella effekter. Typ som spel borde se ut, istället för själlöst "innanför lådan"-tänk som nästan alla spel idag innehåller.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk

kommer bli sjukt nice : ) har förbokat collector's edition^^

Permalänk
Sötast

Såg det på steam för ett par dagar sen, håller på att köra igenom ettan nu lagom till att tvåan släpps...

Trine <3

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Såg det på steam för ett par dagar sen, håller på att köra igenom ettan nu lagom till att tvåan släpps...

Trine <3

nice, man borde kanske spela igenom 1an en gång till innan 2an släpps : )

Permalänk

Jo, längtar jag också!! Bästa tillskottet är ju online co-op! Blir sjukt kul på tisdag!!

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Skrivet av Jooh4n:

Jo, längtar jag också!! Bästa tillskottet är ju online co-op! Blir sjukt kul på tisdag!!

ja det ska blir coolt med online co-op : D

Permalänk

Finns det något bestämt releasedatum för spelet?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av johan_1991:

Finns det något bestämt releasedatum för spelet?

December 6, 2011 enligt wikipedia, men på gamestop sa dom att det skulle komma ut dagen efterm. men det e kanske bara collector's edition

Permalänk
Medlem

Detta kommer bli den bästa Co-op:en sedan portal 2, iaf hoppas jag det. Älskade första spelet kommer säkert älska detta med <3

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk

Hittade detta på steam forumet: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=226798...

Those dates are incorrect. We will hopefully announce the release date(s) on Monday... In any case we will not have regional releases, it's one worldwide release date for all (with minor exceptions for some retail versions).

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av johan_1991:

Hittade detta på steam forumet: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=226798...

Those dates are incorrect. We will hopefully announce the release date(s) on Monday... In any case we will not have regional releases, it's one worldwide release date for all (with minor exceptions for some retail versions).

ok, så då stämmer det nog som gamestop sa då.

Permalänk
Medlem

Köpte det precis på steam, ligger på ca 1 GB. Hoppas att jag kommer bli nöjd

Permalänk
Medlem

Herregud vad kul spel!!!
Har inte haft så roligt på jätte länge!!
Länktar tills någon annan kompis kommer skaffa det så man kan köra multiplayer, spelet är så kreativt och vackert och vackra texter omg!!
Detta var det bästa kapet jag har gjort på länge

Edit: Jag låter nästan lite som ett troll men riktigt kul var det

Permalänk
Medlem

NVM hittade svaret själv

Permalänk

Det är riktigt skojj :=)

Permalänk
Sötast
Skrivet av kenix:

Herregud vad kul spel!!!
Har inte haft så roligt på jätte länge!!
Länktar tills någon annan kompis kommer skaffa det så man kan köra multiplayer, spelet är så kreativt och vackert och vackra texter omg!!
Detta var det bästa kapet jag har gjort på länge

Edit: Jag låter nästan lite som ett troll men riktigt kul var det

Du kanske borde lägga 2an på hyllan och börja med ettan då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Du kanske borde lägga 2an på hyllan och börja med ettan då?

Haha jo Får ta o lägga ett öga på det idag tills hela spelet släppt på tisdag
Men j'vlar var jag älskade det spelet, har nästan aldrig sätt ett sådant kreativt och väl genomtänkt spel

Permalänk
Medlem

Vet inte vilka som har varit i kontakt med Joel på Frozenbyte, men han är fan den bästa support jag någonsin har träffat på. Jag hade med min MBP och Intel HD3000 ett litet grafikfel. Men efter att jag varit i kontakt med Joel så löste han det med en patch 1 vecka senare. Kommer definitivt att köpa Trine 2 om inte annat för att stödja en jävligt bra Indie utvecklare.

Permalänk
Skrivet av kenix:

Herregud vad kul spel!!!
Har inte haft så roligt på jätte länge!!
Länktar tills någon annan kompis kommer skaffa det så man kan köra multiplayer, spelet är så kreativt och vackert och vackra texter omg!!
Detta var det bästa kapet jag har gjort på länge

Edit: Jag låter nästan lite som ett troll men riktigt kul var det

ja det e riktigt bra : )

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är riktigt sugen på detta spel, men väntar tills det blir rea (har redan alldeles för många spel att spela!). Ettan var grymt bra, och tvåan ser ut att vara bättre på allt!

Permalänk
Medlem

Ohh stog överallt att det skulle släppas idag men det släpps imorgon på steam.... Nu är jag riktigt arg.

Har klarat ut demot typ 5 gånger

Permalänk
Medlem

Ja Trine är sjukt snyggt dock har jag inte spelat klart första spelet än så tvåan får vänta på obestämd framtid.

Permalänk

Dom sa igår att det släpps den 7:e (alltså imorgon )

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Grymt hypad över detta. Har redan förbeställt det sen en vecka tillbaks och ska nog köpa åt syrran i julklapp också.

Tråkigt nog är ingen i min bekantskapskrets alls intresserad av spelet, fast jag har snackat så mycket positivt om det. Så då får jag helt enkelt tvinga syrran att spela det!

Permalänk
Medlem

Ska definitivt skaffa det senare. Har det 3d stöd kanske? Hade varit helt sjukt nice isf. Borde funka med iz3d eller tridef iofs.

Permalänk
Medlem

Ikväll händer det! släpps om ca 35min.
Kommer lira det med min bror
kommer bli sjukt kul! äntligen något som inte liknar ett MMO/shooter och är kul ändå! *tummen upp*

Permalänk
Medlem

Första va skit kul. Måste ha detta

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk