Permalänk

Vad tycker ni om gmails nya design?

Jag hittade inget riktigt passande underforum för detta, men min gmail layout ändrades nyligen till den "nya" och jag absolut hatar det. Har provat diverse teman men det ena är fulare än det andra. Handlar inte om ovana heller, jag tycker helt enkelt att det är osmidigt och extremt fult. Går det fortfarande att ställa om till gamla looken? Jag kan inte hitta det alternativet.

Permalänk
Medlem

Här verkar du kunna göra det tillfälligt, Men de kommer göra det standard sedan så det är nog bäst att vänja sig

Permalänk
Skrivet av jocke92:

Här verkar du kunna göra det tillfälligt, Men de kommer göra det standard sedan så det är nog bäst att vänja sig
http://laddauppbilder.se/?di=8132327287810

Tackar, jag som klicka på fel meny :P, jag kan inte fatta varför de gör en så hemsk uppdatering allt ser så kladdigt ut.

Permalänk
Medlem

Jag vet ju inte riktigt hur det såg ut igår men jag har länge kört "basic HTML" som du kan välja längst ner på sidan.

Då flyter allt mycket snabbare och det ser ut som det alltid har gjort!

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dava:

Jag vet ju inte riktigt hur det såg ut igår men jag har länge kört "basic HTML" som du kan välja längst ner på sidan.

Då flyter allt mycket snabbare och det ser ut som det alltid har gjort!

Går att göra när det laddar. så tycker man det laddar segt ska man få det alternativet. Då får man alternativet att göra den som standard och längst ner kan man välja att gå till standard.

Permalänk
Medlem

Det nya med kompakt vy är ju jättebra?

Permalänk
Medlem

Tycker det nya fungerar bra, i guess..