Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cubebenq:

Riktigt snyggt!

Är heller inte riktigt glad för flätning men denna var väldigt snygg!

Lätt +5 från mig!

Tackar! Kanske skulle flätat alla kablar?

Skrivet av Hotfuzz08:

Thanks

Permalänk

Where do you get the awesome powercord?? It looks really nice ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tossee:

Where do you get the awesome powercord?? It looks really nice ^^

Custom made, you have to make them yourself http://www.wikihow.com/Sleeve-Computer-Cables

Permalänk
Skrivet av Tanner:

Tack Sleeven är köpt på djungelapa.se - Man får räkna ut hur mycket man behöver och köpa därefter. Om man inte kan dra ut och återanvända stiften på kontakterna så kan man behöva kapa kablarna och köpa nya kontakter/stift också. Om du gör en sökning på youtube efter "cable sleeving guide" så kommer du hitta massa bra guider som visar hur man gör

Dold text

Tack för upplysningen! kommer vara bra nu när jag ska inhandla ny dator efter jul

Visa signatur

FritzarnolD it's da Fritz!

Permalänk

Riktigt stiligt! Ser riktigt fint ut! 5p

Permalänk
Medlem

Ser sjukt fint ut, lycka till med försäljningen

Permalänk
Medlem

En fråga om du har tid att svara på den använde du bara en flkält till h80 inte båda . ? om så hur kan det vara såg bara en

Visa signatur

Min 24/7 Build i7 950 @ 3.9GHz (1,264 volt)| ASUS Sabertooth X58 | 6x2 GB DDR3 @ 1600 MHz | 7970 |Crucial Sata 6 SSD 128 Gb|Samsung SpinPoint F3 1TB|Corsair AX 850W PSU Modular|Låda Silverstone Raven r02 |Nh-D14 |Windows 7 Home 64-bit|BENQ XL2420t @120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrP*:

En fråga om du har tid att svara på den använde du bara en flkält till h80 inte båda . ? om så hur kan det vara såg bara en

Körde bara 1 fläkt på H80n, tyckte inte det behövdes mer. CPUn var klockad till max och tempen var rätt låg ändå.

Permalänk
Medlem

Vad kör du för volt på processorn?