När släpps Back to karkand ? :)

Permalänk

Sluta spela och skriv vad ni tycker istället! Får nog jobba hemifrån i eftermiddag..

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk

segt ! pre-order på g2play.net och dom hade datum 13.de som alla andra, helt plötsligt hade dom ändrat så nu kommer det 15.de ! ;/ drygt !

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

kan ej se ping i sörvär bråwsern :/ finns typ bara tawanesiska servrar och några från bolivia typ :S

edit: aaah hade ej uppdaterat balttlelog pluginet

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

Ja, vad ska man säga. Bara spelat strike at karkand men shit vilke nskillnad det är på banor! Det är någon viss känsla med dessa banor! Sjukt grym var den iaf! , Nu äre dags igen!

Permalänk

Vafan, köade till en server, men fick errormeddelandet: "Game disconnected: you are missing content from the game." när det var min tur att joina. Vafan beror det på? Har tankat patchen, har Limited ed. och b2k

Permalänk
Skrivet av Gurkvatten:

Vafan, köade till en server, men fick errormeddelandet: "Game disconnected: you are missing content from the game." när det var min tur att joina. Vafan beror det på? Har tankat patchen, har Limited ed. och b2k

Prova igen, var så första gången för mig med.

Permalänk
Medlem

Sju flaggor, finally... Har bara kunnat köra en runda men det kändes bra.
Börjar bli kär i M27/RPK, riktigt bra som en något mer aggressiv lmg och det känns som den passar suveränt bra på Karkand.

Permalänk

Det låter bra! Måste hem..

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk

Haha, shit. Det är här galet bra alltså!!

Permalänk
Medlem

Har bara testat Karkand och Oman än så länge. Känns bra, dock har de krympt lite grann. Blev lite disorienterad ibland när inte alla hus och landmärken är likadana.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Sjukt bra banor, där har dom något att gå efter!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Saknar den gamla storleken lite på banorna. Hade de dessutom tryckt in Commandern hade det varit fullbordat!

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Kul med två LAV, roliga saker. Synd bara att mapparna är så satans ojämna.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

tar det här istället för och göra en ny tråd... står att jag saknar filer för och kunna spela ny kartorna.. har uppdaterat, kört repair men samma fortfarande

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Najsman:

Sluta spela och skriv vad ni tycker istället! Får nog jobba hemifrån i eftermiddag..

Du menar "jobba" hemifrån Önskar man kunde komma undan med det. Och imorrn ska man iväg på konferens 6.15 i ett par dar. Bra timing...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem

Som gammal inf spelare så är jag MYCKET besviken på karkand. Alla byggnader som fanns i bf2 är ju där men skillnaden är att man kan gå upp på första o andra o trdje våningen osv... Karkand = Camper heaven.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Som gammal inf spelare så är jag MYCKET besviken på karkand. Alla byggnader som fanns i bf2 är ju där men skillnaden är att man kan gå upp på första o andra o trdje våningen osv... Karkand = Camper heaven.

Trevligt så då kommer man inte att kunna gå ut på gatorna utan att bli snipad. Blir det så så tröttnar man garanterat efter ett tag.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Trevligt så då kommer man inte att kunna gå ut på gatorna utan att bli snipad. Blir det så så tröttnar man garanterat efter ett tag.

Det vare så jag upplevde det redan efter 1 min när man förstod var man kunde stå :/

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av ceogar:

Som gammal inf spelare så är jag MYCKET besviken på karkand. Alla byggnader som fanns i bf2 är ju där men skillnaden är att man kan gå upp på första o andra o trdje våningen osv... Karkand = Camper heaven.

Därför c4 existerar omdet nu går att spränga bort hela byggnader?

Permalänk
Medlem

Är ju ganska annorlunda, spelade en dryg timme på karkand. Så fort man lär sig lite vilka fönster man kan stå i och vilka som är vanligast kommer man kunna ta sig fram ordentligt på gatorna. Jag tyckte det va mkt enklare att flanka på nya karkand då det är så jävla mkt fönster och hål och byggnader som håller folk upptagna

Sharqi tyckte jag nästan var roligare än karkand, återkommer ikväll om mer betyg

Permalänk
Medlem

Spelade nästan bara Karkand infantry 24/7 i BF2, och den nya kartan lever väl knappast upp till den gamla... Men jag är glad att få spela en ganska stor stadskarta med flaggorna spridda på en alldeles utmärkt sätt, jämfört med BF3-kartorna

Jag reagerade även jag direkt på att i stort sett alla byggnader går att gå in i, och alla våningar. Vet dock inte om jag upplever det så jättejättenegativt. Hittills har det inte varit mycket campande. I BF2 fastnade ju USA i 8 av 10 fall redan vid första delen av kartan. Nu finns det så jäkla många vägar att ta så... av de rundor jag spelat hittills har det varit väldigt öppna fighter. Flaggorna tas fram och tillbaka mellan ryssarna och amerikanerna.

Egentligen, vad var så mycket bättre med karkand i BF2? En labyrint med hus som man inte kunde gå in i. I gränderna låg folk och campade. Men man kan ju inte låta bli att sakna granatregnet i början av rundan i BF2 ändå

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Medlem

fyfan så roiliga banor! hamnade i en riktigt kul squad där alla försökte rusha och hjälpa varandra! synd vi förlorade en match annars hade det varit 15 rush på raken vi vann :/ vart bara 12 streak nu .. men ja ser då i chatten att flera varje match skriver om hur bra de tycker dessa banor är testat att snipa med och fan vart ju lite chockad att man kan snipa 1shot kill utan att få HS ej spelat på länge snipparn men det var ju roligare , nu kan man ta acog och dra runt och skjuta hej vilt

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dave88:

Är ju ganska annorlunda, spelade en dryg timme på karkand. Så fort man lär sig lite vilka fönster man kan stå i och vilka som är vanligast kommer man kunna ta sig fram ordentligt på gatorna. Jag tyckte det va mkt enklare att flanka på nya karkand då det är så jävla mkt fönster och hål och byggnader som håller folk upptagna

Sharqi tyckte jag nästan var roligare än karkand, återkommer ikväll om mer betyg

Precis I Bf2-karkand var det som ett visst antal gångar man skulle pressa sig fram i, och i de gångarna låg massa fiender och bara campade, i stort sett. Mycket, mycket, mycket enklare att flanka nu!

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk

Tycker dock det känns lite fel att det är ryssar mot amerikaner, inte som i BF2 :/
Annars är det riktigt kul att vara tillbaka till de gamla klassikerna, oj oj oj!

Visa signatur

Fractal r6 R5 3600 h115i pro 1080ti@ Accelero xtreme IV 16GB vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av Copa:

tar det här istället för och göra en ny tråd... står att jag saknar filer för och kunna spela ny kartorna.. har uppdaterat, kört repair men samma fortfarande

Fick det meddeladet 1 gång sen funkade det...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Som gammal inf spelare så är jag MYCKET besviken på karkand. Alla byggnader som fanns i bf2 är ju där men skillnaden är att man kan gå upp på första o andra o trdje våningen osv... Karkand = Camper heaven.

Håller med. Nästan alla deaths jag fick på Karkand var av snipers. Gulf of Oman e inte bättre

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Märks att det finns en hel del som inte spelat BF2. Spelade precis på en server där folk verkligen stod i US main, med fordon och allt på Karkand och kom inte förbi. Rundan efter rushade vi iväg med våra fordon och tog flaggorna längst bort och segern var vår.
Kanske blir roligare när man spelar med(mot folk som har lite känsla för taktik och vett. Conquest Assault är rätt intressant spelläge, tror jag.

Man känner igen kartorna även om det är mycket fler ställen man kan gömma sig på och det är lite väl mycket kaos (som vanligt) med 64 spelare, tempot är för högt.
På sätt och vis är det bra att byggnaderna går att använda, men tyvärr är det som gjort för snipers.

Permalänk
Medlem

Tänk på att felet ni får med "Missing content" håller på fixas.

We´ve located the issue with "game content not available" for Karkand users. Will roll out a fix in the next couple of hours!

Visa signatur

Citera för snabbare svar.