C:\Documents and Settings\NAMN\Lokala inställningar\Temp hittade denna temp map idag

Permalänk

C:\Documents and Settings\NAMN\Lokala inställningar\Temp hittade denna temp map idag

C:\Documents and Settings\MITTNAMN\Lokala inställningar\Temp
3 gig skit va fan, e det bara ta bort all i den brukar vara så med temp mappar skiten låg gömd också har gömt undan diverse spybots.. som jag entligen fick bort

Bara massa skit som tex ~DFA0AB.tmp vad menas att det är en temp fil ser jag på slutet men...

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

ta bort allt bara, vissa filer brukar användas av andra program! Men starta om, döp om.. Så brukar det funka

Permalänk

Jag hittar inte "Intresseklubben antecknar" bilden

//FotoBullen

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs

Permalänk

Varför har man en sådan temp katalog, om det bara läggs skit där??
om tar bort den helt kommer en ny skapas då??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blue eyed devil
Varför har man en sådan temp katalog, om det bara läggs skit där??
om tar bort den helt kommer en ny skapas då??

Om du t.ex. dubbelklickar på en zip-fil, så packas filerna upp automatisk till temp-mappen, så du kan komma åt dom, och visa dom.
Också när du installerar ett program, så är det vanligt att det läggs lite filer där.
Så ja, det kommer att komma en ny

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Du kan inte köra Diskrensning ofta va?

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
Du kan inte köra Diskrensning ofta va?

Nej lol alldrig hehe

Fan finns en fil som inte går å ta bort fast man byter namn testar i dos prompt åtkommstnekad wtf lol??

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

den mappen får inte vara tom, så det skapas en fil som inte går att ta bort... enligt våran datoradministratör på skolan...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smurphen
den mappen får inte vara tom, så det skapas en fil som inte går att ta bort... enligt våran datoradministratör på skolan...

lol . skol admins e för roliga

det är för att filen används , hitta rätt handle så /* lång historia */
vi tar den korta i stället ta bort alla du kan /starta om / ta bort resten

det ska inte nödvändigtvis vara några filer där

Permalänk
Medlem

7 år gammal tråd, men den passar mig:)

jag skulle behöva lite hjälp med C:\Documents and Settings\MITTNAMN\Lokala inställningar\Temp

ibland kommer det väldigt stora fla32.tmp filer upp till 2gb . jag misstänker att det är ifrån flash HD youtube men är inte säker.

finns det någon chans att konfigurera så att dessa filer hamnar någon annanstans?

firefoxs cache har jag redan mappat men den här windows cachen verkar vara av något annat slag

efter lite ytterligare sökning hittade jag lösningen:
Kontrollpanelen -> System -> Avancerade Systeminställningar -> Miljövariabler.
jag låter min post vara kvar ifall någon annan har samma fråga