Vad är det för telefon på bilden?

Permalänk
Medlem

Vad är det för telefon på bilden?

http://www.microsoft.com/windowsphone/sv-se/default.aspx

Nån som vet vad detta är för lur? En första generationens Windows Phone? Den ser helt fantastisk ut.

Permalänk
Avstängd

Den finns inte.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

För bra för att vara sant alltså... Suck.

Tack

Permalänk
Medlem

Den existerar nog inte utan är bara ritad så att microsoft kan visa upp WP7 utan att gynna HTC blir sura för att dom visade upp det på en Nokia telefon istället för HTC osv.

Men vad är så speciellt med den? Samsung focus och HTC titan är la ganska lika i alla fall.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Designen är rätt snarlik min Galaxy Nexus, men som föregående skriver så finns den nog inte!

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"

Permalänk
Medlem
Skrivet av almightymojo:

Designen är rätt snarlik min Galaxy Nexus, men som föregående skriver så finns den nog inte!

Ja, den är faktiskt väldigt lik en Galaxy Nexus.

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Ja, den är faktiskt väldigt lik en Galaxy Nexus.

tycker du den är väldigt lik dethär?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av jOnÄTÄn:

Titta på formerna så ja..

Permalänk
Medlem

Nja, den är inte lik tycker jag.

Kortsidorna är mycket rundare på nexus:en, den på windows ser ut att ha ett nästan rakt parti mellan hörnen. På bilderna snett framifrån ser det också ut som om baksidan är mycket planare.

Dessutom ser knappen på högersidan "helt" annorlunda ut och har inte samma placering. Skärmen ser nog ut att gå lite längre ner än på nexus:en också.

Jag kan inte påstå att den ser "väldigt lik" ut, snarare "rätt snarlik" vilket ju de flesta smartphones är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Titta på formerna så ja..

Titta på profilen då så ser man inga likheter Lik kanske den är men skulle inte påstå att den är väldigt lik.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

ZTE Tania kanske?

Permalänk
Avstängd

Definitivt inte.

Vi har konstaterat att mobilen finns inte på marknaden.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Jag gissar på iPhone.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av daolo:

Jag gissar på iPhone.

*facepalm*

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Det är nog en shoop baserad på ZTE Tania skulle jag chansa på.

Permalänk

Påminner om Nokia Lumia 710 , men den är det inte heller:

Visa signatur

NO MAAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Använder själv en Galaxy Nexus och tycker det finns en hel del likheter, i synnerhet rakt framifrån. Stor skärm och, som det ser ut, avsaknaden av fysiska menyknappar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Windir87:

Använder själv en Galaxy Nexus och tycker det finns en hel del likheter, i synnerhet rakt framifrån. Stor skärm och, som det ser ut, avsaknaden av fysiska menyknappar.

Skickades från m.sweclockers.com

Stor skärm och avsaknad av fysiska menyknappar är ju mer en regel än undantag när det kommer till nya smartphones. Fast menar du att knapparna skulle vara en del av telefonens skärm och förvinna som på nexusen när de ej behövs så tvivlar jag på det Rakt framifrån kan jag la hålla med dig om att den har några liknande drag men det är ju också en rätt neutral design som rätt många kör med tyvärr.
Men tror alla är överens om att den inte existerar utan bara är en ram att visa upp os,et på

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb