Permalänk
Medlem

Fuskare eller inte?

Tycker den här killen verkar vara lite för bra för att vara sann...
Han har visserligen spelat en hel del, men ändå...
Va tycker ni?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/Monstro99...

Visa signatur

| AMD Ryzen7 5800X | 16GB 3200MHz | GeForce RTX3070 | SSD 1TB |

Permalänk
Medlem

Longest headshot 2499m säger ju en del...

Permalänk

Hade han fuskat så hade han nog haft mer än 20% accuracy och fler medaljer. Hans score/min är ju inte helt omöjlig heller, bara man spelar i en bra squad så.

Permalänk
Skrivet av nfskillen:

Longest headshot 2499m säger ju en del...

Jag tar tillbaka det jag sa

Permalänk
Medlem

mitt längsta headshot ligger på 29xxm.. Detta är dock "uppgjort" på OP firestorm. Så ett långt headshot är inte ett bevis på fusk.

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus VI Hero Processor: 4770k Ram: 16gb corsair vengeance. GPU: ASUS GTX980ti STRIX. PSU: Corsair RM550 . Samsung 840 250gb. Chassi: Silverstone Fortress 2. Skärm: AOC 24" 144hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toerman:

mitt längsta headshot ligger på 29xxm.. Detta är dock "uppgjort" på OP firestorm. Så ett långt headshot är inte ett bevis på fusk.

Indeed, EOD bot liksom..

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk
Medlem

Antingen riktigt bra spelare eller bara väldigt dålig fuskare Håller med om att statsen inte är omöjliga..

Permalänk
Medlem

Över hundra i killstreak, granterat fuskare

Visa signatur

Studio Datorn: INTEL NUC I7 SKULL CANYON | M.2 SAMSUNG 960 EVO 500 GB|32GB DDR4 KINGSTON HYPER X | SAMSUNG 28" U28E590D 4
Speldatorn: NODE 304 | Ryzen 5 3600 | Asus ROG STRIX B550-1 Gaming ITX | 16 GB DDR4 | 0 Graffe :( | CORSAIR H70 / COOLER MASTER M2 650W SILENT PSU |MSI Optix MAG322CQR Curved QHD 165 Hz

Permalänk
Medlem

Jag tror faktiskt att han bara är riktigt bra

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Avstängd

Så fan heller att han BARA dött 7000 gånger
Säkert en utav dessa som har det där fusket då det står typ Monstro99 KILLED (Namn)
Där man kan stå vart som helst på banan utan att ens kolla mot folk
Hittade en video om det förut men orkar tyvärr inte leta upp den.
Men ni har säkert också varit med om det
Hände mig förra månaden tror jag

Permalänk

Mm killen verkar skum även om han säkert inte enbart fuskat.

Han har en extremt hög andel förstörda fordon i proportion till hur många matcher han lirat. Om man studerar hans ribbons så har han kört ca 1160 matcher och på det fått 2148 anti veichle ribbons. Killen snittar nästan 6 förstörda fordon per match trots att han endast spelat ca 15 % av sin tid som enginer. Kan iofs vara en grym pilot.

edit: som tidigare nämts så känns över hundra i killstreak inte realistiskt.

Permalänk

Han är en sådann där smygfuskare, den värsta sorten eftersom de ibland är svåra att upptäcka.

Permalänk
Medlem

Anledningen att jag upptäckte honom var att jag spelade mot honom igår..
Om han inte fuskar, så är är han en yberpilot
Han fan inte lyfta med Havocen på Kharg Island innan det small!

100 i killstreak är indeed fett misstänksamt...
Möter heller någon som står i spawn och dödar hela laget med EOD-bot än att möta en "smygfuskare".

Visa signatur

| AMD Ryzen7 5800X | 16GB 3200MHz | GeForce RTX3070 | SSD 1TB |

Permalänk
Medlem

Han verkar helt klart vara en bra jetpilot. 100killstreak är helt klart misstänksamt men inte helt omöjligt på op.metro eller som jetpilot på caspian border. Han verkar vara en bra spelare, tveksamt att han fuskar.

Permalänk
Medlem

Kollar man hans senaste matcher verkar han legal faktiskt. Bara sjukt bra som pilot där han har feta killstreaks. Men dem banorna som det inte finns flyg på så har inga crazy omöjliga kills per min.

han verkar streama på http://www.own3d.tv/monstro99 .. bara followa och kolla när han streamar

om han är legal har han nog de bästa statsen overall jag sätt tillsammans med rivalxfactor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReQuaker:

Indeed, EOD bot liksom..

Jag pangade mitt med barrett visserligen men EOD bot kan man tydligen också göra.

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus VI Hero Processor: 4770k Ram: 16gb corsair vengeance. GPU: ASUS GTX980ti STRIX. PSU: Corsair RM550 . Samsung 840 250gb. Chassi: Silverstone Fortress 2. Skärm: AOC 24" 144hz.

Permalänk

Som riktigt bra pilot är nog inte 100 i killstreak omöjligt, även om det nästan känns som liite för bra stats.

Permalänk
Medlem

Tror verkligen inte han fuskar.. Av egna erfarenheter och min egna stats så är score/min inte svårt och få hög om man kör Metro CQ och 20%+ accuracy är inte heller svårt om man endast skjuter på fienden och inte sprayar rundor..

103 killstreak lär inte heller vara omöjligt om man är med ett bra lag som vet hur man spelar spelet och möter lite mer halvtaskigt lag samt inte rushar fienden, då har man en garanterad chans för bra killstreak och bra K/D.

Visa signatur

l Maximus V Gene l Intel 2700k @ 4.0GHz l Asus Gtx 680 l
l Corsair Veng LP. 8gb l AX650W l Kingston HyperX 3K 240GB l
l Fractal Design Arc Mini l