Permalänk
Medlem

The silent power Del.

Det här är en fortsättning på mitt tidigare galleri: http://www.sweclockers.com/galleri/8718-the-silent-power-del1

The silent power Del.

Permalänk
Medlem

Ser lovande ut!

Permalänk
Medlem

Nice bygge.
Kommer följa helt klart

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

"Idag tog jag med chassit till jobbet och lyckades göra ett par sidor. Dock märkte jag att jag lika gärna kunde kört MDF till allt men min lärare"

Ursäkta men reagerade lite, jobbar du på din skola haha ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

"Idag tog jag med chassit till jobbet och lyckades göra ett par sidor. Dock märkte jag att jag lika gärna kunde kört MDF till allt men min lärare"

Ursäkta men reagerade lite, jobbar du på din skola haha ?

Nej då xD Jag har praktik/extrajobb nu

Jag har gjort en fräsmall och tänkte fräsa klart sidorna imorgon så då kanske jag lägger upp lite bilder

Permalänk
Medlem

Lätt att fästena till nätagget ska vara röda om du frågar mig.

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965 "C2" | MEM: 8Gb Corsair XMS3 DDR3 minne | MB: MSI 790FX GD70 | GPU: Sapphire HD 4890 1Gb | HDD: 1# Intel x25 -M G2 80Gb 2# Samsung Spinpoint F3 1TB | PSU: Crosair HX620W | OS: Windows 7 Ultimate SWE x64 | CHASSI: CM Storm Sniper AMD Dragon Edition | SKÄRM: acer GD245HQ | Tangentbord: Microsoft Sidewinder x4 | Mus: Logitech mx518 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emec:

Lätt att fästena till nätagget ska vara röda om du frågar mig.

haha, jag var precis ute i garaget och lackade dom röda

Permalänk
Medlem

Berra hur går det för indomo? nu har det ju gått ett bra tag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrPe:

Berra hur går det för indomo? nu har det ju gått ett bra tag...

Jag har fått delarna därifråm och chassit står och väntar på lack Update kommer när chassit är lackat och klart

Permalänk

RIKTIGT schysst keep it up!

Visa signatur

PC1: AMD RYZEN 7 5800X | MSI MEG B550 Unify-x | Corsair 3600mhz 32gb | Asus 1080ti STRIX | Samsung 960 evo 500gb m2| corsair TX750w | EK custom loop på cpu med 360rad | F-D:R5 | Benq XR3501 35" @144Hz |
PC2: AMD RYZEN 5 1600X@3,9ghz | Noctua NHD15 | asus crosshair VI | G-Skill 2400mhz 16gb | RX5600XT |
F-D:R4 |
Router: Amd Semphron 145, 2gb ram.. (in progress)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kostfibrer:

RIKTIGT schysst keep it up!

Tackar! Jag undrar dock vad som har hänt med bildtexterna.. Jag har typ skrivt minst en rad till varje bild ;_;

Permalänk
Medlem
Skrivet av berra200:

Fint chassit blev! Jag undrar också om du skulle kunna göra ett galleri på din datorhörna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

Fint chassit blev! Jag undrar också om du skulle kunna göra ett galleri på din datorhörna?

Jag har funderat på att göra det men jag har inte orkat att städa xD Nu har jag semester så jag kanske lägger upp ett galleri om någon vecka