Permalänk
Avstängd

Cs!!!!1

HEJ!

Visst är cs bra? jag tycker det jag tycker det är best!
Vilket är erat favvo vapen? AWP är best tycker jag! alla dör ju sååå lät.

Visa signatur

jag är en 1337-h4xxor!!!!!

Permalänk
Avstängd

nej till cs

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

MEN! AWP äger med HS!! då skriker alla LOTTOBARN!!!!! är det bra?

Visa signatur

jag är en 1337-h4xxor!!!!!

Permalänk
Avstängd

baaaah, jag liksam *aeger* LOL, AWP är så jväala lamt, HS är 1337 lixom, baaah HS HS * HS* lol AEG *kjam*

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
baaaah, jag liksam *aeger* LOL, AWP är så jväala lamt, HS är 1337 lixom, baaah HS HS * HS* lol AEG *kjam*

spela du oxo CS??????

Visa signatur

jag är en 1337-h4xxor!!!!!

Permalänk
Medlem

Haha låter precis som om du är hämtad ifrån en datorsal

Nej CS är ett av dom torraste spelen jag vet om, duger för dem som inte orkar tänka.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1337-h4xx0r

spela du oxo CS??????

Klart att Rambo spelar CS, det är hans favvo spel

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Avstängd

jepp, jag *aeger* lätt lol jag týcker oxo awp ownz 1337

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
jepp, jag *aeger* lätt lol jag týcker oxo awp ownz 1337

oh fan vikka servar spelar du i då??? kan vi köra 1 on 1??? jag skule äga dig

Visa signatur

jag är en 1337-h4xxor!!!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rambo

baaaah, jag liksam *aeger* LOL, AWP är så jväala lamt, HS är 1337 lixom, baaah HS HS * HS* lol AEG *kjam*

.
.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1337-h4xx0r

spela du oxo CS??????

Underbart när ironi passerar obemärkt...

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Snyggt skämt 1337 genomskinligt.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem

Re: Cs!!!!1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1337-h4xx0r
HEJ!

Visst är cs bra? jag tycker det jag tycker det är best!
Vilket är erat favvo vapen? AWP är best tycker jag! alla dör ju sååå lät.

Vilket lamt inlägg!

föresten skriver alla fjortisar sina namn som du har gjort(eller är det de bästa fjortisarna som gör det?) :Þ?

Fan vilket lamt svar!du fick av mig :Þ

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koxbox
Snyggt skämt 1337 genomskinligt.

nej nej, mitt namn är bara ett skämt jag heter inte så på rikigt!

Visa signatur

jag är en 1337-h4xxor!!!!!

Permalänk
Medlem

det är såna här trådar som ger cs dåligt rykte...

Visa signatur

Fd. "Redbull" här på forumet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redbull
det är såna här trådar som ger cs dåligt rykte...

va då då? får man inte gilla cs? om jag tycker cs är kul så får jag skriva om det...lr?

vilka spel tycke nio om då

Visa signatur

jag är en 1337-h4xxor!!!!!

Permalänk

Re: Cs!!!!1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1337-h4xx0r
HEJ!

Visst är cs bra? jag tycker det jag tycker det är best!
Vilket är erat favvo vapen? AWP är best tycker jag! alla dör ju sååå lät.

AME VA FAN!! Vad e det för sport å sitta 500 meter bort å headshotta med AWP?! In i närstriden!!!

Visa signatur

Kör Mandrake Linux 9.1 och Windows XP

Sending KILL signals...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1337-h4xx0r

vilka spel tycke nio om då

Britney Spears Dance Beat är jäkligt grymt om man jämför med CS.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fogel70
Britney Spears Dance Beat är jäkligt grymt om man jämför med CS.

hahaha ja, hur långt kom du på frågesporten? jag klara inte ens första nivån

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo

hahaha ja, hur långt kom du på frågesporten? jag klara inte ens första nivån

Jag tror nog också måste läsa på lite mer på Britney. Vet du nån bra veckotidning som skriver mycket om henne? Expressen och Aftonbladet verkar inte räcka.

Permalänk
Permalänk
Medlem

LOL Rambo.

CS är ett av de sämsta "spel" som finns, enligt mej iaf... finns bättre saker att göra istället för CS, plugga kanske? Det är fasen mycket roligare.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk

Haha, vilken tråd

1337-h4xx0r: Jag antar att du är ganska ung, släpp lite kultur in i ditt liv istället för att falla för cs-trenden;
Mafia, Medieval:Total War, Operation Flashpoint, eller varför inte Civilization 3?

Permalänk
Medlem

Jag tycker att CS är kul, och med tanke på att min dator inte pallar med nyare spel så är CS det enda jag spelar. Det finns dock personer (inga namn nämda) som tenderar att förstöra CS genom att på olika sätt poängtera hur bra de tycker att det är, att det aeger etc och som fullständigt vägrar att inse att det finns andra spel och att inte alla tycker om CS.

Jag kan förstå att många tycker att CS är skit med tanke på att grafiken inte är den bästa, men de borde inte klanka ner på den stora skara som fortfarande spelar CS och tycker att det är kul, enligt mig finns det inte mycket i spelväg som slår ett bra "clanwar", när man spelar public är det för många småglin som skriker med pipig röst i micken och som lägger inlägg som:
Jevla lottobarn, son jevla tur finns ju inte!
Fan jevla cheater, hur fan kunde du se mig der?!!!!!!!!!
osv när man lyckas döda dem på ett sätt som de har svårt att förstå. Detta bidrar till att förstöra public spelandet och har nu även börjat leta sig in i klanmatcherna, tyvärr...

Jag och många andra hoppas att CS kommer att leva länge till och då förhoppningsvis återgå till det det en gång var med färre fjortisar och ett mer kamratvänligt spel. Jag tror själv att detta kommer att hända då många av dessa fjortisar går över till UT2k3 och andra nyare FPS spel.

Over and out

Permalänk

hohoho! trevlig tråd

Permalänk
Medlem

Konstigt....någon som påstår sig vara en 1337 h4xx0r och som spelar cs.....varför tycker inte jag att matten går ihop?

Visa signatur

Min data mashin - windows 98 med skärm och mus och tangentbord och usb

Permalänk
Hedersmedlem

FoggyWall har så jäkla rätt man kan få... CS är kul, jäkligt kul... Men folk som håller på sådär förstör det.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nelixon
Konstigt....någon som påstår sig vara en 1337 h4xx0r och som spelar cs.....varför tycker inte jag att matten går ihop?

Konstigt... någon som bara skrivit i spelforumet (mycket i CStrådar) och dessutom själv har ett smått patetiskt namn (jag syftar på x:et, alla "datorfjortisar" har q,z,y eller w i sitt nick för att det "ser tufft ut") försöker visa sig mer "elit" än någon annan
varför tycker inte jag att matten går ihop?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haricots

Konstigt... någon som bara skrivit i spelforumet (mycket i CStrådar) och dessutom själv har ett smått patetiskt namn (jag syftar på x:et, alla "datorfjortisar" har q,z,y eller w i sitt nick för att det "ser tufft ut") försöker visa sig mer "elit" än någon annan
varför tycker inte jag att matten går ihop?

Hahah om du inte är ironisk så börjar jag undra om du mår riktigt bra... Får man inte använda valfria bokstäver längre?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk

Precis jag HATAR att bli kallad cheater speciellt när man spelar på en server med ANTI FUSK!!!!!!!!!!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FoggyWall
Jag tycker att CS är kul, och med tanke på att min dator inte pallar med nyare spel så är CS det enda jag spelar. Det finns dock personer (inga namn nämda) som tenderar att förstöra CS genom att på olika sätt poängtera hur bra de tycker att det är, att det aeger etc och som fullständigt vägrar att inse att det finns andra spel och att inte alla tycker om CS.

Jag kan förstå att många tycker att CS är skit med tanke på att grafiken inte är den bästa, men de borde inte klanka ner på den stora skara som fortfarande spelar CS och tycker att det är kul, enligt mig finns det inte mycket i spelväg som slår ett bra "clanwar", när man spelar public är det för många småglin som skriker med pipig röst i micken och som lägger inlägg som:
Jevla lottobarn, son jevla tur finns ju inte!
Fan jevla cheater, hur fan kunde du se mig der?!!!!!!!!!
osv när man lyckas döda dem på ett sätt som de har svårt att förstå. Detta bidrar till att förstöra public spelandet och har nu även börjat leta sig in i klanmatcherna, tyvärr...

Jag och många andra hoppas att CS kommer att leva länge till och då förhoppningsvis återgå till det det en gång var med färre fjortisar och ett mer kamratvänligt spel. Jag tror själv att detta kommer att hända då många av dessa fjortisar går över till UT2k3 och andra nyare FPS spel.

Over and out

Visa signatur

Kör Mandrake Linux 9.1 och Windows XP

Sending KILL signals...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -stitch-
Precis jag HATAR att bli kallad cheater speciellt när man spelar på en server med ANTI FUSK!!!!!!!!!!!!!!!

Kanske är så att det alltid finns fusk som inte upptäcks av antifusk?

Visa signatur

No Tomorrow