Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Precis som vilken PC som helst...En dator med bara ett OS är inte så skoj för de flesta, majoriteten köper och installerar tredjeparts-applikationer.

Dock så är de ju inte så kul att man måste betala för grejjer som varit standard i 10 år på alla andra mobiler...
Dessutom kan jag inte komma på något program jag köpt, alla progs jag har är gratis, förutom spotify men det var för mobilen jag skaffade det =/.

Visa signatur

Dator 1#
3930k \|/ gtx970 \|/ Corsair 64gb @1866mhz \|/ Asus Sabertooth x79 \|/
2st Samsung 840pro 256gb @ Raid0 | 4st Samsung F1 640gb @ Raid 0 | 2tb + 1tb seagate
Skärmar
Catleap 2B 27" 1440p \|/ Qnix 27" 1440p \|/ Benq XL2410T

Permalänk
Medlem
Skrivet av shocker:

Dock så är de ju inte så kul att man måste betala för grejjer som varit standard i 10 år på alla andra mobiler...
Dessutom kan jag inte komma på något program jag köpt, alla progs jag har är gratis, förutom spotify men det var för mobilen jag skaffade det =/.

Långtifrån allt kostar pengar, det mesta går att hitta gratisalternativ till. Men jag betalar mer än gärna för bra Appar. Det är ju en av anledningarna till att många utvecklare fortfarande har iOS som prio ett trots att Android sedan länge passerat iOS i sålda enheter. De tjänar fortfarande mer pengar på den plattformen.

Permalänk
Medlem

Gick över från 3GS:en till Galaxyn nexus när den släpptes. Det var fan som att flytta från nordkorea till västvärlden, nu kan jag ladda ner torrents direkt i mobilen, använda mobilen som USB minne, kolla på alla format, ändra gränssnitt, klocka processorn, you name it.

Var till en början väldigt positiv till apple men för mig så kvävde plattformen mig till jag var tvungen att jailbreaka skiten och personligen tycker jag det är helt sjukt att du måste "hacka" din mjukvara för att få använda DIN mobil som DU äger på det sätt som DU vill använda den.

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd låst

Låser tråden då den har spårat ur något enormt. Vill TS ha den rensad och öppnad igen så var vänlig PM:a mig.

*Tråd låst*

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?