AMD Radeon hd 6800 S grafik fel efter senaste patchen.

Permalänk
Medlem

AMD Radeon hd 6800 S grafik fel efter senaste patchen.

Igår när jag uppdaterade till senaste drivrutinerna så började det dyka upp stora pixlar överallt i spel, framförallt i Wow, har avinstallerat och reinstallat ett flertal ggr, någon som har samma problem eller lösningen till detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av footcake:

Igår när jag uppdaterade till senaste drivrutinerna så började det dyka upp stora pixlar överallt i spel, framförallt i Wow, har avinstallerat och reinstallat ett flertal ggr, någon som har samma problem eller lösningen till detta?

kört driversweeper?

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Det har jag ej gjort, men är så dålig på detta internet så har svårt att hitta vilken drivesweeper? mycket känns ganska fejk.

Permalänk
Medlem

Tack så hemskt mycket Commander för hjälpen! det gjorde susen! i owe you!

Permalänk

Hej!

Jag har också detta problem då jag inte använde driver sweeper först. Men har använt det två gånger nu men har samma problem!
På low settings är det inga problem, men när jag höjer grafiken uppstår problemen.