Battlefield 3 utökas med tre nya expansioner

Permalänk
Medlem

Vad är det för buggar folk ragear på? Har de personerna ens funderat på om de är något på deras egna sida eftersom det finns massa av folk som spelar bf3 utan problem?

Och hur hade ni tänkt att Dice skulle gå runt om de inte tog betalt för sina produkter?

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför folk är så negativa till detta!Ingen tvingas köpa det direkt!Vi som lagt många timmar på bf3 iaf jag välkomnar en expansion med öppna armar!Kul med lite nytt!Sen att det kostar ett par hundra är väl smällar man få ta!Ni jobbar väl inte gratis själva eller?

Visa signatur

CPU:i5 2500K 4.4Ghz|MODERKORT:Asus P8P67 Deluxe|RAM:8 GB Corsair Vengance|Grafikkort:R9 290 tri-x|NÄTAGG:Fractaldesign 1000W|CHASSI:Fractaldesign R2 Black|Windows 7 64|Rock on!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Vad är det för buggar folk ragear på? Har de personerna ens funderat på om de är något på deras egna sida eftersom det finns massa av folk som spelar bf3 utan problem?

Och hur hade ni tänkt att Dice skulle gå runt om de inte tog betalt för sina produkter?

Sen finns det tusentals personer som inte kan spela för att punkbuster kickar dem, lost connection to the server utan anledning eller att banorna inte laddar när man kört klart en runda. Jag har haft alla tre av problemen utan att ändra någonting på mitt system så det är nog snarare spelet/origin som inte funkar ordentligt. Sen har det kommit ett nytt fel vid varje patch. Ett tag fanns det ju ingen som kunde logga in på en hel dag. Sen har vi ju wall glitch på metro som är sjukt irriterande.

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4.5 GHz * CPUkylare: Phanteks PH-TC14PE * Moderkort: MSI Z97-S02 * Ram: Adata 32GB cl9 (4x8) * Grafikkort: Sapphire pulse radeon 5600 xt * Nätaggregat: EVGA Supernova G2 1300W

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av phreec:

Close Quarters är 2-16 spelare, ett skämt med andra ord...

Battlefield är död.

Väldigt puckat faktiskt.

Vrf inte göra Karkand o Sharqi liknande banor för upp till 64 spelare med bara infanteri isf. 16 spelare....... Hur tänker dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Väldigt puckat faktiskt.

Vrf inte göra Karkand o Sharqi liknande banor för upp till 64 spelare med bara infanteri isf. 16 spelare....... Hur tänker dom?

Visst, kul ibland med 64 spelar på en megabana, speciellt när man kör fordon.
Men jag lyckas alltid ha mer roligt när jag kör 15-30 spelar istället på en lite mindra bana, det händer betydligt mer då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Väldigt puckat faktiskt.

Vrf inte göra Karkand o Sharqi liknande banor för upp till 64 spelare med bara infanteri isf. 16 spelare....... Hur tänker dom?

håller med, detta förstör Battlefield för vad det är känt för; stora banor, mycket ställen att gömma sig på, strider av olika typer som du själv kan välja vad du vill sätta dig in i (tanks, flygplan, heli, infant. etc)..

Det som gjorde battlefield så känt är ju tex BF2's bana Dragon valley, en av de första punkterna för USA att attackera var ju den där hilltoppen med paviljongen som såg ut över hela banan, då brukade jag och flera polare när vi var på Kina's sida, att vi la oss i skogarna bredvid paviljongen och bara väntade in pansarvagnarna som körde förbi, vissa c4ade, andra körde rocket launcher och engineer la AT mines.. det för mig, är vad som skapade Battlefield för mig..

Nu går ju dice helt fel håll o skapar 16player banor, när man kan hosta servrar och dra ner antalet spelare. nee ja tycker det är stort FEL där. då kan ja lika gärna spela MW3 (god forbid!)

förutom det så är det trevligt med lite nya banor.. men som sagt, ja väntar fortfarande på konvertering av dragon valley

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Inaktiv

Nu är det väl ändå bara CQ-kartorna som kommer vara låst till 16 spelare? Exempelvis Metro med 64 spelare är ju mer eller mindre ospelbart och med tanke på att Metro blir rätt trevlig med mindre spelarantal så är det nog inte så dumt ändå, även om jag gärna sett upp till 32 spelare åtminstone.

Permalänk
Medlem

Då har du fan inte spelat mycket FPS.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gtoxed:

håller med, detta förstör Battlefield för vad det är känt för; stora banor, mycket ställen att gömma sig på, strider av olika typer som du själv kan välja vad du vill sätta dig in i (tanks, flygplan, heli, infant. etc)..

Det som gjorde battlefield så känt är ju tex BF2's bana Dragon valley, en av de första punkterna för USA att attackera var ju den där hilltoppen med paviljongen som såg ut över hela banan, då brukade jag och flera polare när vi var på Kina's sida, att vi la oss i skogarna bredvid paviljongen och bara väntade in pansarvagnarna som körde förbi, vissa c4ade, andra körde rocket launcher och engineer la AT mines.. det för mig, är vad som skapade Battlefield för mig..

Nu går ju dice helt fel håll o skapar 16player banor, när man kan hosta servrar och dra ner antalet spelare. nee ja tycker det är stort FEL där. då kan ja lika gärna spela MW3 (god forbid!)

förutom det så är det trevligt med lite nya banor.. men som sagt, ja väntar fortfarande på konvertering av dragon valley

oCH JAG PÅ Mashtuur City

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av leafbranch:

Visst, kul ibland med 64 spelar på en megabana, speciellt när man kör fordon.
Men jag lyckas alltid ha mer roligt när jag kör 15-30 spelar istället på en lite mindra bana, det händer betydligt mer då.

Jo håller med där. 24 pl på lilla conquest och ca 40 på större conquest känns perfekt. Men 16 begränsat är bara puckat. Jag vill ju ha urban fightning infantry, men inte enbart på så liten skala...

Permalänk

Jag gillar lite mindre banor som metro, kanske bara för att jag är bra på dom? hmm

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Medlem
Skrivet av viktoris:

Sen finns det tusentals personer som inte kan spela för att punkbuster kickar dem, lost connection to the server utan anledning eller att banorna inte laddar när man kört klart en runda. Jag har haft alla tre av problemen utan att ändra någonting på mitt system så det är nog snarare spelet/origin som inte funkar ordentligt. Sen har det kommit ett nytt fel vid varje patch. Ett tag fanns det ju ingen som kunde logga in på en hel dag. Sen har vi ju wall glitch på metro som är sjukt irriterande.

Jag har varit en av dessa "tusentals personer" som har fått dessa buggar att punkbuster kickar en och lost connection till servrar/battlelog osv. Men nu har jag alltid lyckats hitta en fix till mina problem. Allt från att uppdatera punkbuster och redigering i register filerna till att byta webläsare från Chrome till Firefox Det må vara pill men det är alltid bättre än att gå ut på forum och klaga på spelutvecklare.

Origin är en plattform som fungerar bra för att vara i dess beta-stage. Jag har aldrig fått ett problem som gör att min spelupplevelse blir beroende av det. Jag minns även den dagen då ingen kunde spela battlefield för något gick fel i deras patch update. Men gissa vad jag gjorde då? Jag gjorde något annat. Sen kom jag tillbaka dagen efter och kunde fortsätta mitt spelande som normalt.

Sen säger du att det är ett nytt fel i varje patch, nu är det så att de som utvecklar Battlefield på Dice faktiskt är människor också som kan göra misstag, de är inte mer perfekta än jag eller du. Men om du tycker att ett företag som gör något fel vid en ny lansering, då kanske du skulle titta runt om i världen och se hur ofta det händer, ibland till och med med dödliga resultat.

Sluta se problem! Se istället lösningar och njut av spelet du spelar.

Permalänk
Medlem

Ganska kul att se alla BF fan som sitter och säger att alla är snåla, nu verkar det som om battlefield fans är värre cod fans, cod fans sitter iaf inte och kastar paj på andra som gnäller på cod, de köper DLC och skiter i andra medan battlefield fans gör allt för att skydda deras favoritspel.

Må hålla med de som sitter och klagar på att man ska betala, själv tycker jag att det är jävligt underbart att man kommer endast betala 150 kr för lite mer saker än att betal 400 kr för en expansion, Call of duty släpper nya titlat som är fan samma skit varje år och ändå sätter de priset på omkring 500 kronor.
Frozen throne expansion var samma sak, endast få uppdateringar i map editor och andra dylika grejjer samt ny campaign men de tog 400 kronor i betalt.

De här tre nya dlc borde man sätta ihop och kalla det för en expansion och ta 400 kr i betalt, förstår inte varför de separerar det i 3 delar, ganska onödigt faktiskt.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Jag har varit en av dessa "tusentals personer" som har fått dessa buggar att punkbuster kickar en och lost connection till servrar/battlelog osv. Men nu har jag alltid lyckats hitta en fix till mina problem. Allt från att uppdatera punkbuster och redigering i register filerna till att byta webläsare från Chrome till Firefox Det må vara pill men det är alltid bättre än att gå ut på forum och klaga på spelutvecklare.

Origin är en plattform som fungerar bra för att vara i dess beta-stage. Jag har aldrig fått ett problem som gör att min spelupplevelse blir beroende av det. Jag minns även den dagen då ingen kunde spela battlefield för något gick fel i deras patch update. Men gissa vad jag gjorde då? Jag gjorde något annat. Sen kom jag tillbaka dagen efter och kunde fortsätta mitt spelande som normalt.

Sen säger du att det är ett nytt fel i varje patch, nu är det så att de som utvecklar Battlefield på Dice faktiskt är människor också som kan göra misstag, de är inte mer perfekta än jag eller du. Men om du tycker att ett företag som gör något fel vid en ny lansering, då kanske du skulle titta runt om i världen och se hur ofta det händer, ibland till och med med dödliga resultat.

Sluta se problem! Se istället lösningar och njut av spelet du spelar.

Ville mest informera imed du frågade vilka buggar det var som störde spelarna Jag har också lyckas lösa de problemen jag fått men för gamers som inte är så vana vid att rota runt i datorn kan det vara svårare att klura ut hur de ska lösa problemet. Sen är det klart att man kan göra något annat men har man längtat efter ett spel i ex. antal år vill man gärna kunna spela det när det väl kommer. Jag vet inte hur det fungerar när man skapar ett spel men visst hade man kunnat vänta ett tag till och sett till så att allt fungerar direkt.

Visa signatur

CPU: i7 4790K @4.5 GHz * CPUkylare: Phanteks PH-TC14PE * Moderkort: MSI Z97-S02 * Ram: Adata 32GB cl9 (4x8) * Grafikkort: Sapphire pulse radeon 5600 xt * Nätaggregat: EVGA Supernova G2 1300W

Permalänk
Medlem
Skrivet av lil_tiger.95:

Käre Skog1s
Låt folk skriva vad de vill och uttrycka sina känslor, vad är annars meningen med ett forum? Nej, du äger inte sanningen om världens mysterium så sluta va så dryg och och självsäker och tracka ner på andra, liksom du tycker att det andra skriver är dynga tycker jag dina argument inte täcker allas synvinklar.

Tack! Roligt och träffsäkert inlägg du gjorde! (och jag menar det, är inte ironisk alls, om nu någon vill tolka det så) Det är klart att mina argument inte täcker allas synvinklar, och det är jag väldigt medveten om! Och klart att jag låter folk skriva det dom vill, men jag kan ju ändå skriva om jag tycker om det eller inte. Som du själv skrev, det är ett forum för att utbyta åsikter! Min åsikt-Min lag

Som du skriver, det är min åsikt. Och det kan ingen ta ifrån mig! Jag tycker det jag skriver
Och det är inte min mening att "tracka ner" på andra! Inte alls!!
Men om jag tycker att det är dynginlägg, så skriver jag det! För det är vad jag tycker!

Och jag är inte sen att berömma bra inlägg! Sen vad som är bra är en tolkningsfråga från person till person!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

längtar till Armored Kill ಥ_ಥ

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av viktoris:

Jag vet inte hur det fungerar när man skapar ett spel men visst hade man kunnat vänta ett tag till och sett till så att allt fungerar direkt.

Jag håller med här, man skulle gärna vilja vänta ett tag till för att få ett spel som fungerar bättre än bäst.

Men här spricker det dock, mestadels pga oss konsumenter. När spelen inte är släppta så kräver vi spelföretagen på produkten (Se Diablo 3 - Folk ligger som iglar och vill ha info) så att de känner sig pressade att sätta ett lanseringsdatum. När detta datum är satt, då finns det ingen återvända, även om buggar kvarstår.

Eftersom EA-games sköter lanseringen av produkten, och Dice endast skapar den, så är ännu en press satt där. Troligtvis har Dice vetat om att produkten inte var klar men de vart tvungen att släppa den för det är vad kontrakten med EA har sagt.

Sluta kräva att spelen kommer ut, låt de jobba på dem så blir allt bra till slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av winmaan:

Jo verkligen, dyrt som attan, nu går årets alla veckopengar åt!!! :((( Väx upp för fan, om ni inte kan tänka er 125-150kr för xx antal roliga timmar med underhållning så håll käften och skit i att köpa expansion;en/erna.

Om ni är cod-fanboyz som kommer och spyr så kan man ju tänka såhär- varje release av COD kostar ca 500 spänn och där är inget nytt förutom banorna. Samma spel, grafikmotor, vapen, ALLT, enda som är nytt är kanske röster och banor samt single-player story.. Gnäll någon annanstans eller be era föräldrar om högre veckopeng!

Är du seriös nu?!? För att det verkar som om det är just du som verkar fortfarande bo hemma och behöver endast bry sig om att studiebidrag räcker till godis och annat skräp. Hade jag tänkt i samma banor som du så skulle min månadsnotan bli mycket större än nu. 50 kr hit och 50 kr dit kan bli flera tusen kr i slut ändan

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Vad är det för buggar folk ragear på? Har de personerna ens funderat på om de är något på deras egna sida eftersom det finns massa av folk som spelar bf3 utan problem?

Och hur hade ni tänkt att Dice skulle gå runt om de inte tog betalt för sina produkter?

Så du menar att det är man själv som ska kolla att man har just den där registerfilen inställd på exakt det här sättet, man måste ha IE och ingen annan webbläsare, punkbuster uppdaterad till version xx.xx, Inte ha just det bioset till 560TI utan flasha om (vilket bryter garantin), jag vet inte hur du tänker men i min värd är det utvecklarna som ska optimera spelet.

Visa signatur

Det finns fem personlighetstyper på Sweclockers:
1. Ryttare 2. Hycklare 3. PK-nissar
4. Folk-som-inte-kan-resonera/argumentera-for-shit-men-ändå-ska-göra-det-in-i-döden typen
5.Jag

Permalänk
Skrivet av viktoris:

Ville mest informera imed du frågade vilka buggar det var som störde spelarna Jag har också lyckas lösa de problemen jag fått men för gamers som inte är så vana vid att rota runt i datorn kan det vara svårare att klura ut hur de ska lösa problemet. Sen är det klart att man kan göra något annat men har man längtat efter ett spel i ex. antal år vill man gärna kunna spela det när det väl kommer. Jag vet inte hur det fungerar när man skapar ett spel men visst hade man kunnat vänta ett tag till och sett till så att allt fungerar direkt.

Imo så är man ingen riktig "Gamer" om man inte kan googla fram ett svar på sina problem på nätet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Är du seriös nu?!? För att det verkar som om det är just du som verkar fortfarande bo hemma och behöver endast bry sig om att studiebidrag räcker till godis och annat skräp. Hade jag tänkt i samma banor som du så skulle min månadsnotan bli mycket större än nu. 50 kr hit och 50 kr dit kan bli flera tusen kr i slut ändan

Jo visst att om man köper 'mycket/flera' saker för 50 kr/st så blir det mycket tillslut det håller jag med om, men nu är du fel ute HÄR var det tal om kostnaden av flera timmars underhållning; i 3 olika kommande expansioner/DLC's vilka kommer ha release olika tider och utspritt runt hela året så du faller in på fel spår, det är inte en abonneringstjänst eller subscription jag talar om. Jag har åsikten att engångskostnaden är billig gentemot vad man får.

Om man inte klarar av att lägga 150 kr för låt säga 100 timmars underhållning så bara -> SKIT I DET <- och gtfo, sitta i en tråd och lipa över att det är dyrt...
Även på en tajt budget kan man spara ihop 150 kr fort, alternativt sluta röka/snusa/dricka alko men om det inte är billigt nog så skit i att skaffa det, är inte svårare än så.

Visa signatur

| Intel i7-3930K - 4.2Ghz | Asus P9X97 PRO | Corsair XMS3 Vengeance- 1866Mhz | ASUS GTX 670 DCU2 4GB | NXZT Haze90 - 1000W | Corsair Hydro H80 | CM Storm Sniper Black Edition | W7 x64 Ultimate | Benq G2412HD + LG 32'' LED-TV

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Jag håller med här, man skulle gärna vilja vänta ett tag till för att få ett spel som fungerar bättre än bäst.

Men här spricker det dock, mestadels pga oss konsumenter. När spelen inte är släppta så kräver vi spelföretagen på produkten (Se Diablo 3 - Folk ligger som iglar och vill ha info) så att de känner sig pressade att sätta ett lanseringsdatum. När detta datum är satt, då finns det ingen återvända, även om buggar kvarstår.

Eftersom EA-games sköter lanseringen av produkten, och Dice endast skapar den, så är ännu en press satt där. Troligtvis har Dice vetat om att produkten inte var klar men de vart tvungen att släppa den för det är vad kontrakten med EA har sagt.

Sluta kräva att spelen kommer ut, låt de jobba på dem så blir allt bra till slut

Jag vill bara säga att ni som inte har haft problem grattis! ni kan betala då om ni så vill. Men de som läst på forumen har också kunnat läsa att Origin inte fungerat som det ska och så även varit problem med Battlelogen du menar att vi som har varit utan spelet i flera dagar tror du att vi vill betala för något som kanske fungerar då tror du fel hur leverantören av spelet löser detta är inte vårt problem men dom får också bjuda till lite och till och med bjuda på dessa uppdateringar av spelet för vi är många som har haft problem. så var snäll och var inte en sådan egoist bara för du inte har haft problem så finns det andra som haft det utan att det är fel på deras saker Jag betalar för sånt som fungerar om det nu inte var färdig testat borde man kanske inte släppt spelet. Jag menar om du köper en bil tycker du då att den ska vara halvfärdig eller du tycker det är Ok om den stannar halvägs dit du ska?? jag undrar

Jag kommer inte att köpa något i vargefall

Nalle

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOG Nalle:

Jag vill bara säga att ni som inte har haft problem grattis! ni kan betala då om ni så vill. Men de som läst på forumen har också kunnat läsa att Origin inte fungerat som det ska och så även varit problem med Battlelogen du menar att vi som har varit utan spelet i flera dagar tror du att vi vill betala för något som kanske fungerar då tror du fel hur leverantören av spelet löser detta är inte vårt problem men dom får också bjuda till lite och till och med bjuda på dessa uppdateringar av spelet för vi är många som har haft problem. så var snäll och var inte en sådan egoist bara för du inte har haft problem så finns det andra som haft det utan att det är fel på deras saker Jag betalar för sånt som fungerar om det nu inte var färdig testat borde man kanske inte släppt spelet. Jag menar om du köper en bil tycker du då att den ska vara halvfärdig eller du tycker det är Ok om den stannar halvägs dit du ska?? jag undrar

Jag kommer inte att köpa något i vargefall

Nalle

Om du läser mina senare inlägg så kan du själv läsa att jag har haft problem med origin, BF3 och battlelog. Men jag lyckatdes själv fixa de med hjälp av guider och support från EA.

Och om du nu ska dra exemplet till en bil. Låt oss säga såhär. Bilen går jättebra för vissa förare men dåligt för andra. Kan det bero på att deras förarutbildning är dålig då?

Ja.. jag vet att det exemplet är nog det sämsta i världen, men du kan inte bara dra en liknelse på vad som helst.

Jag har haft kompisar där problemet ligger i defekta minnen, men de har sett ut att fungera utan dem. Sen vid byt från leverantören så har det fungerat (dvs samma modell)

Permalänk
Medlem

Kommer det vara gratis? Eller gratis för dom som köpte Limited Edition?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

På 180 timmar bf3 spelande har jag haft problem de första dagarna vid spelsläppet och vid expansionsläppet.
Sen har det fungerat utan anmärkning.

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOG Nalle:

Jag vill bara säga att ni som inte har haft problem grattis! ni kan betala då om ni så vill. Men de som läst på forumen har också kunnat läsa att Origin inte fungerat som det ska och så även varit problem med Battlelogen du menar att vi som har varit utan spelet i flera dagar tror du att vi vill betala för något som kanske fungerar då tror du fel hur leverantören av spelet löser detta är inte vårt problem men dom får också bjuda till lite och till och med bjuda på dessa uppdateringar av spelet för vi är många som har haft problem. så var snäll och var inte en sådan egoist bara för du inte har haft problem så finns det andra som haft det utan att det är fel på deras saker Jag betalar för sånt som fungerar om det nu inte var färdig testat borde man kanske inte släppt spelet. Jag menar om du köper en bil tycker du då att den ska vara halvfärdig eller du tycker det är Ok om den stannar halvägs dit du ska?? jag undrar

Jag kommer inte att köpa något i vargefall

Nalle

Om du är för okunnig och klantig för att kunna läsa EAs guider för att fixa problemen själv och istället kräva att de ska fixa allt och du förväntar dig att kunna slappna av medan EA löser problemen så får du fan skylla dig själv..
De som haft problem medan de flesta inte haft problem med BF3 är främst för deras egna orsak, de har gjort fel eller något har blivit fel och löses enkelt genom att läsa EAs guider, man kan ju inte vara så arrogant till att tro att alla ska lösa ens problem åt en eller att alla problem ska lösas på sekunden.

Permalänk
Medlem

Om man vill cirkulera CQ banorna på en server. Kan man på kominera dem med andra kartor, under förutsättning att man sätter dem på CQ kartornas maxgräns för spelare, 16?

Någon som kan ngt om hur det fungerar?