stänga av internet via telefon möjligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Kommer inte ihåg hur det gick med garantin om man rootade, har för mig att det bara var mjukvarugarantin som bröts. Men jag är inte 100 på det, så någon som är mer insatt kanske kan rätta mig.

Fick nyss tillbaka min rootade Xperia ifrån service, inge tjat alls

Skrivet av fiskmunk:

tack så mycket, men jag hittar inga anslutningar som ja kan stänga av :S står "This phone is not rooted or you didn't root premissions to wifikill" vad ska jag göra?

Följ denna lilla guide, fungerar prima varje gång för mig men kolla så det stödjer din telefon.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1321582

Edit:

Citat:

Samsung Galaxy Mini GT-S5570 (GB only)
Samsung Galaxy Mini Pro i5510

Borde fungera på din

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Rekordmedlem

Det allra enklaste måste vara att logga in på routern via webläsare och bara "svartlista" de hostar som man vill blocka, de flesta routrar har föräldrakontroll och det brukar finnas en timerkoppling så man inte glömmer bort att aktivera nätet igen.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Bara logga på routern och döda det trådlösa. Eller var taggad och sno antennen från routern! (Antar att den går att skruva av)

Permalänk
Medlem

Provade den idag på skolan funkar perkekt!