PC-patch för Battlefield 3 är ute! (29/3)

Permalänk
Medlem

Hoppas de har fixat attack helikopter helt nu. Hört rykten om att Havoc fortfarande är lite seg dock...

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Vilken knapp kan man tuta på?
Hoppas de fixar till att man kan kemikaza ner i en pansarvagn med flygplan så den sprängs!

Visa signatur

Alienware Aurora R3/intel core i7 3.4ghz/2 amd 6990/16gb ram/1 tb hdd/

Permalänk
Medlem

Verkar som att något match making-system kommer i den här patchen. Längst ner till vänster i browser pugin finns en knapp som heter matches, står "Found no matches" där nu.
Extremt efterlängtad funktion enligt mig, och ett viktigt steg för att föra spelet mot att bli nästa standard inom professionell FPS.

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Visa signatur

Jag drömmer mardrömmar om att installera chassifläktar

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedeman1998:

Vilken knapp kan man tuta på?
Hoppas de fixar till att man kan kemikaza ner i en pansarvagn med flygplan så den sprängs!

"Beep beep! We have horns!

Yes! We have added horns to all jeeps in the game! Nothing says “Get in and man the machine gun so we can take back the airfield!” like three short beeps of the horn. Just press [SPACE] to make your presence known to friendly forces. Warning: Beeping also heard by opposition. Suggest limiting beeping when in enemy territory to keep vehicle in working order. This feature is also present in the PlayStation 3 update that went live yesterday (activated by L1)."

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

Wihi

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

NU FÅR DEN FAN KOMMA !!!

Visa signatur

Chassi: Corsair 7000x, PSU Corsair HX1000i, MB: GIGABYTE AORUS MASTER X670E, CPU:AMD Ryzen 9 7900X3D, GPU: ASUS Radeon RX 7900 XTX 24GB TUF OC, RAM: G.Skill 64GB (4x16GB) DDR5 6000MHz, M.2: 2*WD Black SN850X 1TB Gen 4, OS: Win 11 Pro, Monitors: Samsung Odyssey G9 49 5120x1440 240hz + ASUS "RoG SWIFT " PG278Q 144Hz G-Sync, Headset : Logitech Pro X 2 Lightspeed, Mic : RØDE Mikrofon NT1 + Ai-1 Studio Kit + RØDE PSA1+ Professional Studio Arm

Permalänk
Medlem
Skrivet av felxi:

Verkar som att något match making-system kommer i den här patchen. Längst ner till vänster i browser pugin finns en knapp som heter matches, står "Found no matches" där nu.
Extremt efterlängtad funktion enligt mig, och ett viktigt steg för att föra spelet mot att bli nästa standard inom professionell FPS.

Det är det att du kan hyra en server, dock är det PS3 folk som säger att det kostar en liten summa, men det kanske var bara för dem men inte för oss på PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Åkan:

men det kan vara bara för dem men inte för oss på PC.

Varför skulle PS3-exklusiv funktionalitet visas i ett PC-exklusivt gränssnitt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuggmate:

Bästa grejen i hela patchen. De får gärna nerfa den lite mer; den är helt OP i Backalley på Grand Bazaar. Synd att de har nerfat AEK-971 dock. Borde nerfa AS VAL istället.

De har nerfat AS VAL också...

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Avstängd

kunde inte spela bf3 fick invalid licens fixa moln + sen såg jag patchen började köras najs detta var igår runt 12:1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

De har nerfat AS VAL också...

AS VAL har fått extended mags också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

AS VAL har fått extended mags också.

Men rekylen är högre.

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem

En riktigt bra ändring är att man kan nu se på kartan vart folk requestar ammo osv, mkt bra!

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Såå...har den kommit?. Så om jag startar BF3 nu så kör jag med senaste patch?

Visa signatur

Amiga 500 med extraminne!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Men rekylen är högre.

Sant. (Ville bara nyansera "nerfen" en smula)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av InTrance:

Såå...har den kommit?. Så om jag startar BF3 nu så kör jag med senaste patch?

Inte än. men snart .. och då trycker du uppdatera spel. i orgini elr hur de stavas

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

nice med need medic och ammo på commo rosen.

brukar sluta med att jag skjuter huvet av snubben efter att ha kutat efter medic i 2 min i ett desperat försök att återfå lite hp.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Den är sen

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Relik 📜

11.00 CET skrev Matros att det händer grejer, antar att han menar 11.00 CEST (alltså om 20 minuter).

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

11.00 CET skrev Matros att det händer grejer, antar att han menar 11.00 CEST (alltså om 20 minuter).

Jobbar du hemma idag?

Permalänk
Relik 📜

Hehe, nej, sådan tur har man inte..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk

AS VAL kommer bli riktigt bra vapen att använda nu. Ofta så valde man bort den eftersom det var lite för lite bullets. Sen får man se hur hög rekyl det är.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
RYZEN 7 7800X3D Corsair 32GB 6000 MHz ASUS B650-E
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung 32" Odyssey G80SD OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

Varför skulle PS3-exklusiv funktionalitet visas i ett PC-exklusivt gränssnitt?

Det jag hört är att de på PS3 kan hyra en server för en viss summa tydligen och då förmodar jag att create a matches i battleloggen på PC är samma sak och då är frågan om detta gäller oss och om vi isf också skall behöva betala för det eller vi kanske inte ens behöver hyra en server utan vi kan creata en servrar själva, men förmodligen inte, bara låna.

Permalänk

Klockan 12 bör patchen komma om jag har räknat rätt? Eftersom vi har sommartid nu,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

AS VAL kommer bli riktigt bra vapen att använda nu. Ofta så valde man bort den eftersom det var lite för lite bullets. Sen får man se hur hög rekyl det är.

Har du hört talas om halvautomat?:D

Permalänk
Medlem

"Update in progress, check back soon soldier!"

Permalänk

jag tror dom börjar patcha nu för jag blev kickad från serven och nu står det update in progress på battlelog!

like it!

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk
Skrivet av Åkan:

Det jag hört är att de på PS3 kan hyra en server för en viss summa tydligen och då förmodar jag att create a matches i battleloggen på PC är samma sak och då är frågan om detta gäller oss och om vi isf också skall behöva betala för det eller vi kanske inte ens behöver hyra en server utan vi kan creata en servrar själva, men förmodligen inte, bara låna.

Create Match har inget med serveruthyrning att göra. Det är fortfarande oklart vad det egentligen är men det tyder på en E-sportsfunktion så att man kan köra "Best of 3" eller liknande.

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Skrivet av Or0s:

"Update in progress, check back soon soldier!"

någon va visst snabbare

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb