Problem med Logitech G15 & G35 i Skyrim

Permalänk
Medlem

Problem med Logitech G15 & G35 i Skyrim

Hej,

Har ett riktigt irriterande problem som jag inte lyckats hitta nån lösning på, nämligen att både mitt tangentbord och mina hörlurar slutar fungera efter en stunds spelande.
Först slutar G15 att fungera, LCDn slocknar samt macro-knapparna slutar fungera och efter ytterligare några minuter tystnar ljudet. Detta händer varje gång jag spelar skyrim. Har inte spelat några andra spel direkt, testade Race07, men då verkade allt fungera, kanske inte testade länge nog.

Är det nån annan som har liknande problem?
Jag kör med Logitech Gaming Software 8.20.74 vilket verkar vara det senaste.
Dessa problem började för några veckor sedan, efter att jag formaterat om datorn.

Sedan är det även så att multimediaknapparna (höja/sänka volym etc) inte fungerar i Skyrim, men det har alltid varit så, men går det att fixa på något sätt?

Permalänk

Jag har G35 och det funkade för några månader sen. Inte kört Skyrim sen dess. Inte mycket till information menmen.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Jag hade liknande? problem med swtor, lösning då var helt enkelt att stänga av logitechs process.

Visa signatur

Vill ni ha svar, så citera!

Permalänk
Medlem

Jag har G15, har dock inte spelat på ett bra tag. Men det fungerade fint när jag spelade!

Visa signatur

Fractical Design R3, ASUS P8z68, Intel Core i5 2500k, GeForce gtx 560ti, Corsair Vengeance 8gb 1600mhz, Corsair TX 750w

Permalänk

Förlåt jaag har G930. Ignorera mitt inlägg.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Både G35 och G15 fungera bra för ett tag sen, men det är den senaste tiden det börjat strula.

Skrivet av Lösbonde:

Jag hade liknande? problem med swtor, lösning då var helt enkelt att stänga av logitechs process.

Men då slutar väl macroknapparna att fungera? Använder dessa, så de vill jag gärna ha kvar.

Idag får jag avsluta spelet, sen stänga av logitechs program, starta logitech igen och sedan starta spelet. Otroligt irriterande att behöva göra varje halvtimme typ.