BF3 senaste patchen svårare ?

Permalänk

Offtopic

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Hur är G3A3 efter nya patchen, är det värt att spela COOP för att erhålla bössan som jag använt IRL i form av AK4:a då jag gjorde lumpen?

Visa signatur

i5 2300
8 GB 1333
XFX HD 6870 1 GB
Cooler master silent pro 500w
Cooler master 690 II

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Noobenu:

Tycker dem ska öka rekylen mer. Den är för fjantig.

Går ju knappt att sikta pga rekylen ialf utan front handtag...

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosenknopp:

Hur är G3A3 efter nya patchen, är det värt att spela COOP för att erhålla bössan som jag använt IRL i form av AK4:a då jag gjorde lumpen?

Jag har använt den både innan och efter patchen och den är bättre nu efter patchen absolut, ett väldigt underskattat vapen och det är skönt tycker jag. Dock så är man rätt körd om man matar iväg fler än 3-4 skott åt gången pga spridningen, men det gör riktigt ont att bli träffad av det. Lås upp det på en gång är min rekommendation!

Permalänk
Skrivet av Mithras:

har en vän med GTX580 som helt plötsligt fått 30 FPS på Gulf of Oman. Han har spelat sedan Alpha och aldrig haft problem på någon bana, inkl. G.u.O sedan den släpptes, fram till nu efter patchen.

Dessutom har det blivit löjligt enkelt att plocka ut helis med Jets, spec. med F35. Löjligt, löjligt enkelt.

Verkar ju som dom festat loss lite väl hårt på nåt vis, såg att jag använde 2,2GB grafikminne (kör med 7970) när jag körde på Oman häromdagen. Då kör jag 1680x1050, ultra på textures och mesh quality, resten på high och med 4xAA.

Har inte kollat min FPS med fraps men ibland är det fan helt omöjligt att sikta med SCAR:en för min FPS känns så låg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaptenpilot:

Verkar ju som dom festat loss lite väl hårt på nåt vis, såg att jag använde 2,2GB grafikminne (kör med 7970) när jag körde på Oman häromdagen. Då kör jag 1680x1050, ultra på textures och mesh quality, resten på high och med 4xAA.

Har inte kollat min FPS med fraps men ibland är det fan helt omöjligt att sikta med SCAR:en för min FPS känns så låg.

Ja vad dom än har ändrat så är det inte bra, för det syns då fan inte och tar för mycket kräm

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

jag har fått problem med CPU temp efter nyaste patchen!? någon annan som fått detta problem? gick aldrig över 55 förut men nu går den ända upp till 76! :S

ONT, jag tycker det är mycket svårare att sikta på medium och long range efter patchen, de flesta vapen känns helt annorlunda!

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Jag har använt den både innan och efter patchen och den är bättre nu efter patchen absolut, ett väldigt underskattat vapen och det är skönt tycker jag. Dock så är man rätt körd om man matar iväg fler än 3-4 skott åt gången pga spridningen, men det gör riktigt ont att bli träffad av det. Lås upp det på en gång är min rekommendation!

släng på M26 mass också så är den gö bra i närstrid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fetbalk:

släng på M26 mass också så är den gö bra i närstrid.

M16+Underslung+Heavy Barrel, med M26 Mass (och dart) är buggade, varje litet skott i M26:an skadar lika mkt som ett M16 skott..

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Skrivet av ZixX:

M16+Underslung+Heavy Barrel, med M26 Mass (och dart) är buggade, varje litet skott i M26:an skadar lika mkt som ett M16 skott..

Vilket blir extra intressant om man bestyckar den på G3'an.
34 x antalet pellets/darts som träffar... Ouch!