Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vad tycker du om D3 betan so far?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enity:

Runor i LOD och Runor i D3 är inte samma sak, det finns inga likheter alls.

Runor i LOD är föremål som man socketar i rustning/vapen för att göra runord.

Så bara för att det heter samma sak så betyder det inte att det är samma sak, förstår du vad jag menar?

LOD?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Lord of Destruction

Det är diablo 2 expansion

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Skulle tro att han menar Lord of Destruction, expansionen till Diablo II

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Ingen annan än jag som har problem med att komma in på servern???

Visa signatur

Asus P8Z68-VPro/Intel i5 2500k/Corsair SSD Force 60GB/GeForce GTX570/Crucial DDR3 1333MHz 8GB/Corsair Graphite 600T/Corsair Powersupply HX 750W/Samsung SA950 LS27A950

Permalänk
Medlem

Står ju rätt stort att Battle.net är nere för underhåll?

Permalänk
Medlem

ja kommer in men sen blir ja disconnectad innan ja hinner se mina gubbar

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

ja 3dn är riktigt bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

ja 3dn är riktigt bra

fan vill också testa 3dn men har ingen skärm för det >:(

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Skills: D2 > D3
Items: D2 > D3
Meny: D2 > D3
Sound: D3 > D2
Graphics: D3 = D2 , tycker inte det är något speciellt med grafiken, men visst vad kan man göra på 2D spel.
Quests: D2 > D3
Egna games: D2 > D3 , då antal spelare är 4 som max i D3. :(, borde fan vara 10 i 2012.

Hepp. Får väll se och testa den 15e maj. Annars går jag tillbaka till D2. Ladder reset den andra maj!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enity:

Runor i LOD och Runor i D3 är inte samma sak, det finns inga likheter alls.

Runor i LOD är föremål som man socketar i rustning/vapen för att göra runord.

Så bara för att det heter samma sak så betyder det inte att det är samma sak, förstår du vad jag menar?

Jaha, ja självklart förstår jag.. Jag tänkte inte så mycket när jag skrev kommentaren.

Permalänk
Medlem

Visst infinner sig kanske inte känslan från Diablo 2, men å andra sidan om man plockar upp D2 idag så tröttnar man fort och blir frustrerad över småsaker. Samma sak är det ju med Starcraft, när SC kom ut så var det enligt mig betydligt bättre än när SC2 kom men att gå tillbaka, nej. SC2 är inte dåligt, samma med D3. Det märks att det är ordentligt testat och genomtänkt. Att sen döma svårighetsgrader och hela spelet baserat på Betan är bara dumt. Det är ca 1/4-1/3 av Act 1... D.v.s. i D2 hade man inte ens kommit till Andariel, som för övrigt jag vill minnas inte var så jättelätt som många får det att låta ibland. Har dött flera ggr hos henne.

Även i D3 så finns det stunder där man kan bli omringad av monster och säkerligen dö om man inte har lite armor och tillräckligt med starka vapen/färdigheter för att döda dem fort. Man kan definitivt inte bara stå och titta. Det var flera gånger som monsterna inom något slag tog ner en på halva livet. Med range gubbarna kan man dock komma lindrigt in för det mesta då man kan hålla avståndet, men när monsterna omringar en så måste man ta sig därifrån. Skulle dock inte säga att det är svårt men ni kan ju spela Hardcore-läge om ni tycker att det är så lätt, och värre lär det bli senare.

Ang. runor och skills m.m.. Det är också något som blir mer intressant senare. T.ex. måste man kanske använda vissa kombinationer för vissa delar av spelet eller vissa bossar o.s.v. Och det finns massor av kombinationer som både fungerar och inte gör det. Så helt utan val står man inte. Sen finns alltid slumpmässig utrustning som ger ännu mer variation.

Något jag inte gillar än så länge är dock miljön. Svårt att säga hur resten av spelet blir men får väl hålla tummarna för att det inte bara är massor av mörka/gråa steniga grottor och kammare. Skulle gärna vilja ha lite färger och skärpa, även om jag förstår att det är en värld full av demoner och ljusa miljöer kanske inte hör hemma överallt.

Visa signatur

Nya: P180 - Scythe 120mm - ADDA 80mm + Hiper Type-R Blue 580W (RMA) nu Tagan 600W Dual Engine + P5WDH + E6600 - Noctua NH-12 - Scythe 120mm + A-Data 6400 2048MB + Asus 7950GX2 (RMA) nu Gainward 8800GTS + Samsung SP2504C (RMA) nu HD250HJ + HD401LJ + HD501LJ
Stock: 3dmark 01: 40000 03: 31000 05: 13000 06: 8000 SuperPI: 21s

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Var lite rädd för att bli besviken... men nu har jag testat BETA-versionen iallafall. Och jag tänker INTE avboka spelet nu iallafall.

Installerade Diablo 2 förut idag och undrade hur fasen man kunde sitta och spela det så mycket förr? xD Fy sjuttan alltså.

Diblo II med LOD är fortfarande kul och det sitter man och spelar iblande fortfarande

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Snabb recension av D3 klasserna och spelet lite kort i allmänhet (min uppfattning):

DH: Jävligt rolig range klass med mkt variation och relativt hög DPS, den känns även lite "sneaky".
Monk: Bästa melee klassen atm. Sjukt mkt variation, är både healer och hög DPS, nästintill omöjligt att dö... ever!
Barb: En väldigt "tankie" och robust klass, med bra AoE DPS gentemot "trash", inte så mkt variation men lagom är ju bäst.
Wizard: Sjukt hög DPS, lagom med variation, optimala "trash"/pack farmaren.
Witch Doctor: Fungerar som en "buffer", man känner sig lite som en turret. Allmänt tråkig i mina ögon.

Klasserna i övrigt är väldigt balanserade.
Och dom klarar sina uppgifter precis som det var tänkt.

Spelet i allmänhet: Grymt bra och trevlig level samt grear "randomization", riktigt bra och fängslande "Lore", skön grafik, riktigt bra "voiceover" och ljus samt ljud effekter.
En fröjd att spela.

Och själv klart finns det mycket negativt med D3 också, men de är väl mest buggar, jag gillar systemet i sig, och buggar samt övriga förbättringar som jag anser kan åtgärdas och implementeras orkar jag inte gå in på och skriva så utförligt om här som jag gör i Blizzards feedback forum.

Men detta är ju iaf en liten överblick om vad jag tycker. Kanske låter lite som en "fanboy", vilket jag är till en viss gräns, men jag förväntade mig iaf mer utav detta spel i helhet, men då har jag ju bara kört igenom Act 1 ett hundratal gånger, och jag är glad att betan var så "kort"

Edit: Helheten blir garanterat bättre efter release, det är trots allt beta och ingen demo.

Visa signatur

Dator: Duglig. Padda: Asus Eee Pad Transformer TF101.
Konsol: PS4. Telefon: Nexus 5.

Citera om ni vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iMatter:

Bra fråga, men D2 kom 2000 och LOD 2001, dom har haft 11-12 år på sig att göra nått bra, detta känns som en World of Diablo 2 med hack and slash för 12-åringar.

Fan, det där gör ont! Jag har tänkt göra en ny rigg för det här spelet, utan att ha provat det.

Permalänk
Medlem

Efter att ha spelat diablo 2 i flera hundra timmar på bnet, klarat uber trist på flera olika karaktärer på olika ladder resets så känns det så extremt simpelt. Inte så jag klagar på att monsterna är för lätt, utan att allting annat är så trist jämfört med d2.

Ingen variation i skillsen, även med runor tror jag att det kommer vara max 2 olika sätt att spela de olika klasserna om man ska spela optimalt. Man får inte välja stats själv. detta är en av de saker jag saknar mest förutom skillsen från d2.

Kommer nog köpa spelet för att testa det men har inte höga förväntningar på spelet. Hade de gjort en till expansion till d2 istället hade jag iaf varit nöjdare

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemongen:

Fan, det där gör ont! Jag har tänkt göra en ny rigg för det här spelet, utan att ha provat det.

Bättre att du bildar dig en egen uppfattning om spelet.

Har själv spelat D3 betan i flera månader och tycker personligen att D3 känns bättre än D2 av det vi sett än så länge och jag la ändå ner hutlöst mycket tid på D2 där jag bland annat var involverad i World first level 99 i första laddern.
Hade jag bestämt mig angående D2 efter att bara ha testat fram till Blood Raven (vilket är ungefär så lång D3 betan är) så hade jag antagligen inte ens köpt det spelet.

Har sett så många klaga på att spelet känns för tamt och inte tillräckligt brutalt jämfört mot D2.. jag vet inte exakt vad dessa personer jämför med men kollar man mot det content som finns i början på D2 så är ju D2 med sina gröna fält, vattendrag och mesiga små goblin liknande monster (Fallen Ones) mycket ljusare och mindre brutalt än D3.

Ja D2 hade många fler skills osv att välja på, men hur många av dessa användes när man väl var 60+ ? De flesta klasser hade 1 eller 2 skills som de använde beroende på vilken spec de körde (räknar inte med defensiva skills och teleport nu som de flesta hade tack vare Enigma, HOTO etc..).
Därmed ser det ut som att det kommer bli större variation i D3 trots färre skills att välja mellan då alla faktiskt ska skala.

Stat points... i D2 la man oftast ut exakt så mycket strength och dex som behövdes för den gear man ville ha och resten i vitality så det var ju inte direkt en viktig del av spelet så då tycker jag att automatiskt distribution som i D3 är bättre.

Cooldown på pots är också bra, då får man tänka till lite innan man hoppar in i en grupp med monster senare i spelet utan att kunna förlita sig på att kedjedricka de 16 Full rejuvenation pots man har i bältet.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Jag har aldrig varit intresserad av diablo-serien, då det såg så tråkigt ut när polarna spelade.
Skulle dock ändå prova på betan inatt, o vips var klockan sex på morgonen när sista questen var klar. Det blir definitivt ett inköp,
och även polaren, som spelat rejält mycket av dom förra, har nu fått för sig att bygga en ny burk efter att ha spelat betan, då hans gamla är rätt ålderstigen nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Bättre att du bildar dig en egen uppfattning om spelet.

Har själv spelat D3 betan i flera månader och tycker personligen att D3 känns bättre än D2 av det vi sett än så länge och jag la ändå ner hutlöst mycket tid på D2 där jag bland annat var involverad i World first level 99 i första laddern.
Hade jag bestämt mig angående D2 efter att bara ha testat fram till Blood Raven (vilket är ungefär så lång D3 betan är) så hade jag antagligen inte ens köpt det spelet.

Har sett så många klaga på att spelet känns för tamt och inte tillräckligt brutalt jämfört mot D2.. jag vet inte exakt vad dessa personer jämför med men kollar man mot det content som finns i början på D2 så är ju D2 med sina gröna fält, vattendrag och mesiga små goblin liknande monster (Fallen Ones) mycket ljusare och mindre brutalt än D3.

Ja D2 hade många fler skills osv att välja på, men hur många av dessa användes när man väl var 60+ ? De flesta klasser hade 1 eller 2 skills som de använde beroende på vilken spec de körde (räknar inte med defensiva skills och teleport nu som de flesta hade tack vare Enigma, HOTO etc..).
Därmed ser det ut som att det kommer bli större variation i D3 trots färre skills att välja mellan då alla faktiskt ska skala.

Stat points... i D2 la man oftast ut exakt så mycket strength och dex som behövdes för den gear man ville ha och resten i vitality så det var ju inte direkt en viktig del av spelet så då tycker jag att automatiskt distribution som i D3 är bättre.

Cooldown på pots är också bra, då får man tänka till lite innan man hoppar in i en grupp med monster senare i spelet utan att kunna förlita sig på att kedjedricka de 16 Full rejuvenation pots man har i bältet.

Hehe, tack :). Jo, jag är fortfarande ganska säker på att det blir en ny dator. Min egen uppfattning är att D3 är riktigt bra. För mig hänger nästan allt nu på hur Blizzard kommer gör med svårighetsgraden i Inferno. http://www.youtube.com/watch?v=U0F2wPZWdYk inger ju hopp, problemet är att det känns som att Activison kan gå in när som helst och säga "spelet är för svårt, vi förlorar spelare" så gör de spelet till ett jävla WoW-cakewalk. My biggest fear.

Läser Book of Cain nu, och den är faktiskt överhypad. Den är ganska fjantig och överdriven och inte så bra skriven. Men den har fina illustrationer och härliga, tjocka blad, och man lär sig mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemongen:

Hehe, tack :). Jo, jag är fortfarande ganska säker på att det blir en ny dator. Min egen uppfattning är att D3 är riktigt bra. För mig hänger nästan allt nu på hur Blizzard kommer gör med svårighetsgraden i Inferno. http://www.youtube.com/watch?v=U0F2wPZWdYk inger ju hopp, problemet är att det känns som att Activison kan gå in när som helst och säga "spelet är för svårt, vi förlorar spelare" så gör de spelet till ett jävla WoW-cakewalk. My biggest fear.

Läser Book of Cain nu, och den är faktiskt överhypad. Den är ganska fjantig och överdriven och inte så bra skriven. Men den har fina illustrationer och härliga, tjocka blad, och man lär sig mycket.

Nja, är spelet för svårt finns lägre svårighetsgrader så det tror jag faktiskt inte att de kommer göra.
Och har du kört heroic raiding i WoW vilket bör vara det du jämför med om du ska jämföra mot WoW så vet du att det inte är någon cakewalk där heller.
Om Activision påverkar någonting så lär det bli mer microtransactions fast jag tror de fått det mesta de vill genom RMAH där en del av försäljning går direkt till företaget och många lär lägga pengarna de tjänar där rakt in i sitt Battle.net konto så där tjänar de ju också.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av mangemongen:

Hehe, tack :). Jo, jag är fortfarande ganska säker på att det blir en ny dator. Min egen uppfattning är att D3 är riktigt bra. För mig hänger nästan allt nu på hur Blizzard kommer gör med svårighetsgraden i Inferno. http://www.youtube.com/watch?v=U0F2wPZWdYk inger ju hopp, problemet är att det känns som att Activison kan gå in när som helst och säga "spelet är för svårt, vi förlorar spelare" så gör de spelet till ett jävla WoW-cakewalk. My biggest fear.

Läser Book of Cain nu, och den är faktiskt överhypad. Den är ganska fjantig och överdriven och inte så bra skriven. Men den har fina illustrationer och härliga, tjocka blad, och man lär sig mycket.

Varför ny dator? Det kräver nu nästan ingenting att driva det på högsta inställningar

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

Antar att man har för höga förväntningar på spelet, är en aning besviken på det mesta. Tycker inte det känns som uppföljare riktig. Kommer nog att köpa det ändå. Slår då inte Diablo 2.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk

älskar verkligen diablo 3 :D. Min barbarian lvl 12 nu. Men som sagt riktigt nice. väntar ivrigt till maj nu

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

Kan väll säga så här ett spel man kan lira med en hand är inte direkt så utmanande.

Visst lite skoj och man fastnar men hade högre förväntningar.

Väldigt linjärt och alla klasser är OP hittills iaf.

Visa signatur

Citera gärna om du vill att jag ska hitta tillbax.

Permalänk
Skrivet av turboprocess:

älskar verkligen diablo 3 :D. Min barbarian lvl 12 nu. Men som sagt riktigt nice. väntar ivrigt till maj nu

Hur lyckades du dinga lvl 12? Jag klarade betan med demon hunter och blev bara lvl 9... Något jag missat?

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oaky:

Kan väll säga så här ett spel man kan lira med en hand är inte direkt så utmanande.

Visst lite skoj och man fastnar men hade högre förväntningar.

Väldigt linjärt och alla klasser är OP hittills iaf.

Men så har du ju bara spelat en liten del av akt1 i en svårighetsgrad som Blizzard beskriver som en tutorial till spelet.

Skrivet av kvicksilv3r:

Hur lyckades du dinga lvl 12? Jag klarade betan med demon hunter och blev bara lvl 9... Något jag missat?

Man kan spela igen med samma karaktär vet du, man är inte klar bara för att man dödat sista bossen.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av kvicksilv3r:

Hur lyckades du dinga lvl 12? Jag klarade betan med demon hunter och blev bara lvl 9... Något jag missat?

Spela om ett par gånger? Är level 13 med min Demon Hunter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Men så har du ju bara spelat en liten del av akt1 i en svårighetsgrad som Blizzard beskriver som en tutorial till spelet.

Det låter bra det. Tror och hoppas det är så. Skulle aldrig testat betan borde väntat och köpt det på en gång.

Visa signatur

Citera gärna om du vill att jag ska hitta tillbax.

Permalänk
Skrivet av Hellspawned:

Sätta skills på valfri knapp kan du göra visst. Options är det första man ska kolla när man har ett nytt spel...

Och hellre slå sönder objekt med sina skills än att sparka, tar aplång tid att sparka jämfört med att bara dra en AoE.

Tack som fan, för tipset och din goa attityd.

Kan verkligen tipsa om att byta en skill mot bara melee, spelet känns mycket mer välbalanserat. Så jävla underligt att det inte är så per default.

Permalänk

Jag gillade spelet. Grafiken var, även om den var relativt primtiv, riktigt fin. Bakgrunderna känns lite handmålade på nåt sätt. Dock tycket jag att skill-systemet var hur töntigt som helst, fanns ju ingen som helst frihet, kändes väldigt konstigt och dåligt jämfört med andra rpg.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoArmsButCookies:

Jag gillade spelet. Grafiken var, även om den var relativt primtiv, riktigt fin. Bakgrunderna känns lite handmålade på nåt sätt. Dock tycket jag att skill-systemet var hur töntigt som helst, fanns ju ingen som helst frihet, kändes väldigt konstigt och dåligt jämfört med andra rpg.

Diablo är inte ett RPG-spel.
Sen, har du spelat D2? Om inte, så har D3 massvis med frihet.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör