Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem

Nu blir Blizzard purken
Ni som fått ert spel, vanliga eller CE, skicka gärna ett pm till mig och berätta vilken butik, låter ju inte dumt att få releaser såhär pass tidigt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Nu blir Blizzard purken
Ni som fått ert spel, vanliga eller CE, skicka gärna ett pm till mig och berätta vilken butik, låter ju inte dumt att få releaser såhär pass tidigt!

Skulle tippa på CDON.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

Maxfps har skickat ut sina vet jag. Då en polare har fått sin idag..

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Några spoilerbilder på Soulstone USB'n. Den lyser upp när den är inkopplad och blinkar när den
läser/skriver fast då det "bara" sitter en liten diod i mitten lyser inte hela stenen upp. På tredje
bilden ser det ut som två dioder men det är vinkeln och formen på "stenen" som ger en optisk
illusion. Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna, har tagit dem med min (gamla) mobil.

Dold text
Permalänk

När får dom som köpt från Cdon sina tror ni?
Någon annan som köpt där?

Köpte CE hos Cdon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

När får dom som köpt från Cdon sina tror ni?
Någon annan som köpt där?

Köpte CE hos Cdon!

Jag har hört att CDON bara skickar ut så man har det den 15, källa på det har jag dock inte.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Jag har hört att CDON bara skickar ut så man har det den 15, källa på det har jag dock inte.

EDIT:
Hur funkar detta med avbetalning med Klarna förresten? Köpte det på avbetalning, men funderar på att lägga in en tusenlapp på kontot så jag kan betala av hela skiten nästa månad, kan jag göra det? Kan jag betala av allting och ändra på sånt? Jag har inte fått nånting än, inte ens ett mail om att jag köpt det även ifall jag förhandsboka för nån månad sen.. Kommer jag få ett mail? Kommer jag få ett brev? Hur funkar klarna? Jag valde Klarna avbetalning, jag fick inte ens välja hur länge jag skulle betala av den, eller hur mycket, jag bara klickade i, tänkte jag betalar sen, sätter in pengar, men nu har jag ingen aning om när den skall vara betald, eller hur jag betalar den!
Någon ekonom som vill hjälpa?
(Sorry ifalldet e offtopic)

Permalänk
Medlem

Sulle var beställde du dit ifrån?

Skrivet av Snulle:

Några spoilerbilder på Soulstone USB'n. Den lyser upp när den är inkopplad och blinkar när den
läser/skriver fast då det "bara" sitter en liten diod i mitten lyser inte hela stenen upp. På tredje
bilden ser det ut som två dioder men det är vinkeln och formen på "stenen" som ger en optisk
illusion. Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna, har tagit dem med min (gamla) mobil.

Permalänk
Medlem

Förbokat mitt ex från elgiganten och gosse vad gla jag blev när jag såg att jag fick ett mail från dem!

Det va reklam...

Permalänk
Medlem

Har digital download klar på datorn, så jag får väl vänta med att installera till på tisdag, 00:00.

Visa signatur

Rigg: Corsair Carbide Air 540 | Gigabyte X570 Elite | R7 3700X | Corsair Hydro H70 V1 | 16 GB G.Skill RGB CL16@3200 MHz | Powercolor RX7900 XTX Red Devil | Samsung EVO 960/500 GB | Samsung QVO 870 8TB | Corsair AX860 | Ljud: Monitor Audio GS20 Frontar | Monitor Audio GSLCR Center | KEF Q7 Surround | Epik Legend Subwoofer | Denon 2310 Reciever

Permalänk
Skrivet av KKay:

Chattade nyss med en viss carro på CDON. Vi får det på tisdagen, inte innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neroth:

Har digital download klar på datorn, så jag får väl vänta med att installera till på tisdag, 00:00.

Du kan installera digitala versionen kl 17.01 på måndag eller 08.01. Det är dom två tiderna som blizzard har lagt ut. Jag har för mig att det är 08.01 tiden som gäller hos oss här.

Permalänk
Medlem

Yeah kan hämta ut min nu. Ligger på uthämtningsstället.

Permalänk
Medlem

Nån som vet om man kan hämta vanliga D3 ( inte CE ) på Gamestop redan nu elr innan Tisdag? Eller måste man vänta tills tisdag?:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

EDIT:
Hur funkar detta med avbetalning med Klarna förresten? Köpte det på avbetalning, men funderar på att lägga in en tusenlapp på kontot så jag kan betala av hela skiten nästa månad, kan jag göra det? Kan jag betala av allting och ändra på sånt? Jag har inte fått nånting än, inte ens ett mail om att jag köpt det även ifall jag förhandsboka för nån månad sen.. Kommer jag få ett mail? Kommer jag få ett brev? Hur funkar klarna? Jag valde Klarna avbetalning, jag fick inte ens välja hur länge jag skulle betala av den, eller hur mycket, jag bara klickade i, tänkte jag betalar sen, sätter in pengar, men nu har jag ingen aning om när den skall vara betald, eller hur jag betalar den!

du kan välja att betala allt på en gång eller dela upp det. jag betalar alltid direkt, skönt att ha det betalt och klart

det är bara att kontakta dem om du har frågor, dem är väldigt vänliga och lätta att prata med (jag flyttade tex fram min faktura från 23e till 31a efter att jag sa att jag ville betala med pengar jag får den 25e.

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Skrivet av Nivius:

du kan välja att betala allt på en gång eller dela upp det. jag betalar alltid direkt, skönt att ha det betalt och klart

det är bara att kontakta dem om du har frågor, dem är väldigt vänliga och lätta att prata med (jag flyttade tex fram min faktura från 23e till 31a efter att jag sa att jag ville betala med pengar jag får den 25e.

Okej, men fakturan o det kommer efter att spelet levererats hem till mig? För jag har ingen aning om när det skall vara betalat xD Skulle allra helst lägga in pengar på kontot nu o bara betala av skiten!
Skickar dom nåt brev eller mail där man får skriva in när och hur mycket man vill amortera?

Permalänk
Medlem

Webhallen har behandlat min ordet nu, så det kommer väl på tisdag som väntat kan jag tänka mig

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Nu blir Blizzard purken

Mnja skulle faktiskt blir väldigt förvånad om Blizzard skulle bli griniga. Försöker man installera spelet nu så går man bara på en tvär nit

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Okej, men fakturan o det kommer efter att spelet levererats hem till mig? För jag har ingen aning om när det skall vara betalat xD Skulle allra helst lägga in pengar på kontot nu o bara betala av skiten!
Skickar dom nåt brev eller mail där man får skriva in när och hur mycket man vill amortera?

Funderat på att kontakta kreditor och höra med dom? Dom kan nog hjälpa dig mycket bättre än vad vi kan

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

EDIT:

Bara att ringa dom och säga att du vill betala hela beloppet nästa månad. Tar du på faktura på 14 dagar så medföljer en faktura till spelet och tar du via klarna konto så får du en räkning nästa månad, sammanställning på vad du köpt och vad det lägsta blir att betala, vill du betala in hela beloppet går det självklart bra att göra.

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av fnikanor:

Mnja skulle faktiskt blir väldigt förvånad om Blizzard skulle bli griniga. Försöker man installera spelet nu så går man bara på en tvär nit

Det är nog inte just det som är anledningen. Just den biten har Blizzard full koll på.

Dom är troligen mer sura för risken att både Behind the Scenes DVD/BluRay skivan samt Soundtracket kommer rippas och sedan hamna lite här och var på nätet utanför deras kontroll.

Stavfel
Visa signatur

Asus P9X79 DELUXE | Intel Core i7-3930K @ 4.33 GHz | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | Corsair Cooling H100 + 2 x Noctua NF-S12B FLX 120mm | Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB | Intel 520 180GB | Intel X25-M 160GB | Fractal Design Arc Midi | Corsair AX 850W Modular 80+ GOLD | LG CH10LS28 BDROM | Windows 7 Enterprise x64 | Mionix Z60 | Razer Abyssus

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingulf:

http://www.webhallen.com/blog/2010/12/varfor-skickas-inte-wow...

Blizzard bryr sig visst, även om det är helt puckat eftersom det är onlinespel. Så det finns skäl för återförsäljarna att hålla på spelen till den 15e, riskabelt att skicka så det kommer tidigare.

Ja visst bryr dom isg....men hände det något för dem som skickade ut det tidigare? Tror personligen inte det. Detta var nog mer en litet slag på fingrara och inget mer. Började nästan skratta när jag läste det. Bara tomma hot enligt mig.

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

EDIT:

Bara att betala hela beloppet direkt om du vill, eller efter andra månanden även om du satt upp det på tre månader, har gjort så någon gång

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Spelar väll ingen roll om de släpper Diablo 3 tidigare? Installations filerna är ju krypterade iallafall Dekrypterings nyckeln släpps den 14 Maj 2012 17:01 Svensk Tid. Då kan du installera och patcha till senaste versionen.

Skrivet av Blizzard:

"We will be unlocking the game's installer at 8:01 a.m. PDT on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online."

Edit: Det som ligger på skivan är ju samma som du får när du laddar ner digitalt via Blizzards servar, och den versionen släppte de för hur länge sen som helst.

Visa signatur

Current: AMD Phenum 4 965 BE @ 4.2GHz
Old: Intel 2600k @ 4.8GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellum:

Det är nog inte just det som är anledningen. Just den biten har Blizzard full koll på.

Dm är troligen mer sura för risken att både Behind the Scenes DVD/BluRay skivan samt Soundtracket kommer rippas och sedan hamna lite här och var på nätet utanför deras kontroll.

Nä det förstår jag också...fast dom kommer nog att komma ut ändå...bara tre dagar tidigare....

Skrivet av Exzu:

Spelar väll ingen roll om de släpper Diablo 3 tidigare? Installations filerna är ju krypterade iallafall Dekrypterings nyckeln släpps den 14 Maj 2012 17:01 Svensk Tid. Då kan du installera och patcha till senaste versionen.

Edit: Det som ligger på skivan är ju samma som du får när du laddar ner digitalt via Blizzards servar, och den versionen släppte de för hur länge sen som helst.

Word!

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Sådär, då sitter man och har det bra med en collectors edition! Köpte mitt från Maxfps.se och måste säga det var riktigt gött att få det i såpass god tid som man fick

Permalänk

Bara undrar jag beställde diablo 3 för 2 veckor sedan och på cdon står det Ej levererad. så jag undrar hur fan tänker dom? får jag mitt spel på release datum eller ska jag beställa från ett annat ställe?

Permalänk

Kan tyvärr bara bekräfta spelbutikens usla sätt att hantera releasen. Trots att det står att ordern är skickad så är den inte det. Dem har bara förberett ordern och "att du BÖR ha den på tisdag".................

Tja det var billigare än alla andra, och min första ordern på spelbutiken... och sista... over and out.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ströbröd:

Bara undrar jag beställde diablo 3 för 2 veckor sedan och på cdon står det Ej levererad. så jag undrar hur fan tänker dom? får jag mitt spel på release datum eller ska jag beställa från ett annat ställe?

Samma här... Tvekar på att jag kommer få mitt på Tisdag då CDON brukar ta 24 tim på sig att packa ner saker :S

Permalänk
Medlem

Fick mitt CE idag med, vill dock inte att dom jag beställde ska få skit för det så fråga i PM. Kostade cirka 830 kr inkl frakt.

http://i46.tinypic.com/5nrjtd.jpg
http://i49.tinypic.com/donayp.jpg
http://i45.tinypic.com/dlopw9.jpg

Visa signatur

Meh