Gå tillbaka och döda en boss igen vid ett senare tillfälle möjligt?

Permalänk

Gå tillbaka och döda en boss igen vid ett senare tillfälle möjligt?

Om man vill döda en tidigare boss igen måste man aktivera det questet i inloggningsmenyn.

Man får då en varning om att man kommer förlora sin nuvarande progress.

Tolkar jag det rätt att om jag är i mitten på act 2 och vill döda någon boss från act 1 så måste jag köra om upp till där jag var på act 2 igen ?

I så fall, hur fasiken kör man boss-runs?

Permalänk
Medlem

Nej jag tror du dukan ändra questet sen döda bossen. När du är klar med bossen kan du nog byta quest igen tror jag.

Rätta mig om jag är fel. Pröva det när du är hundra på hur det är.

Permalänk
Medlem

Du kan byta tillbaka till den quest du var på, du tappar bara checkpoints.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Ja självklart kan du det

Permalänk

Jag undrar ungefär samma sak. Jag var i början på act1 och hade kommit till level 5. Så joinade jag en kompis game. Han var level 12 och i slutet på act1. Vi körde klart act1 ihop från där han var. Vi slutade spela när vi var halvvägs genom act2 skulle jag gissa. Så när jag nu kör själv är det rätt svårt eftersom jag nu är lvl15 men borde vara 20+ i förhållande till hur långt jag kommit.
Så jag undrar om jag kan gå tillbaka till act1 o ta igen de bitarna av storyn jag missade och isåfall hur gör jag det?

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Slayer:

Jag undrar ungefär samma sak. Jag var i början på act1 och hade kommit till level 5. Så joinade jag en kompis game. Han var level 12 och i slutet på act1. Vi körde klart act1 ihop från där han var. Vi slutade spela när vi var halvvägs genom act2 skulle jag gissa. Så när jag nu kör själv är det rätt svårt eftersom jag nu är lvl15 men borde vara 20+ i förhållande till hur långt jag kommit.
Så jag undrar om jag kan gå tillbaka till act1 o ta igen de bitarna av storyn jag missade och isåfall hur gör jag det?

Lämna gamet och ta change quest (nåt sånt) där du väljer din hero.

Permalänk
Skrivet av mallow:

Lämna gamet och ta change quest (nåt sånt) där du väljer din hero.

Tackar det funkade
Lite förvånande är att man kan välja precis alla quests. Även de som inte ens påbörjat. Men men.

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Asus Z490-F | i5 10600K | 16GB RAM | Asus RTX2070 Super | Samsung 970 Evo Plus 500Gb | WD Blue SN550 1Tb | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Home
Ljud: Musical Fidelity X-Can v8 + Sennheiser HD650
Citera om du svarar på nåt jag skrivit så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

En annan fråga angående detta.

Jag hoppade in i en kompis spel på akt 2, Hell. Och klarade både akt 2 och 3. Om jag klarar resten av spelet på Hell, måste jag gå tillbaka och klara akt 1 för att det ska räknas?

Eller kan jag ens gå tillbaka och komplettera, då kanske resten av min progress återställs.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C