CoD: Black ops - laptop till extern skärm?

Permalänk
Medlem

CoD: Black ops - laptop till extern skärm?

Hej!

Jag är ju lite sent ute med att spela detta spel, men bättre sent än aldrig säger man väl?

Det är så att jag har en extern skärm (1920x1200) kopplad till min laptop (1366x766). Hur gör jag för att få spelet att visas på den externa skärmen i fullskärm?

Ifall jag väljer att spela i fönsterläge går det att flytta över fönstret, men när jag då klickar ur fönsterläge går spelet tillbaka till laptopskärmen. En lösning skulle kanske vara att välja 1920x1200 som upplösning, men då får jag ensiffrigt fps.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Skrivet av illusi0n:

Hej!

Jag är ju lite sent ute med att spela detta spel, men bättre sent än aldrig säger man väl?

Det är så att jag har en extern skärm (1920x1200) kopplad till min laptop (1366x766). Hur gör jag för att få spelet att visas på den externa skärmen i fullskärm?

Ifall jag väljer att spela i fönsterläge går det att flytta över fönstret, men när jag då klickar ur fönsterläge går spelet tillbaka till laptopskärmen. En lösning skulle kanske vara att välja 1920x1200 som upplösning, men då får jag ensiffrigt fps.

Det ska gå att ändra det i Black Ops inställningar

Visa signatur

Stationär: GIGABYTE 990fxa-UD3 | AMD FX-8120 @ 4,2GHz, Kyls med: Cooler Master Hyper 412s | 8GB RAM 1600mhz @1866mhz| XFX Radeon HD 6950 2GB Dual Fan | Antec 550w VP550M | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm 64mb buffertminne | Cooler Master Elite 430
Laptop(gammal jävel): Packard Bell Easy Note MX51 | AMD Turion X2 TL-56 @ 1,8ghz | 2gb ram (stock 1gb) | Geforce GO 6100 256mb | 149gb hårddisk

Permalänk

Välj att den externa skärmen ska vara den primära borde väl lösa det.

Visa signatur

Fractal Define R3 | RadeonHD 6970 | Corsair 850AX | I7-2600k | Noctua NH-D14 | Corsair 8GB XMS3 | MSI P67A-GD65 REV B3 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkullCruzher<3:

Det ska gå att ändra det i Black Ops inställningar

Har kikat runt där men hittar inget?

Skrivet av Rockjesus:

Välj att den externa skärmen ska vara den primära borde väl lösa det.

Jo, fast kommer det inte röra till skrivbordet (ordningen på ikoner etc)? jag använder laptopen för sig ganska ofta och det skulle suga att behöva ställa om allting varje gång man har spelat lite. :/

Visa signatur

Mjo