Permalänk
Medlem

Rolig lan dator!

hej igen!

fick en trasig laptop av farsans kompis! hade lite tråkigt en dag så tänkte göra ngt roligt chassi!:) inget seriöst!:D men lite roligt hoppas jag kan glädja ngn så här på måndags kvällen:P

bygget blev av en vad ska man kalla de låda?:P

aja se och njut!:D

sry ngt fel med kameran /iphone 4s

Rolig lan dator!

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHA
Fick mig ett jävligt gott skratt alltså!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunezz:

HAHAHAHAHA
Fick mig ett jävligt gott skratt alltså!

Haha!! Så bra då! Då lyckades jag !;)

Permalänk
Medlem

Det var lite lustigt faktiskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dejvlol:

Det var lite lustigt faktiskt

Mm!:) var ju tanken;)

Permalänk
Medlem

Är det någon form av tvättkorg? xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Focal:

Är det någon form av tvättkorg? xD

Aa!:) tager va man haver;)

Permalänk
Medlem

hahahaha, så getto :), Full pott helt klart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simme300:

hahahaha, så getto :), Full pott helt klart!

Man tackar!;)

Permalänk
Medlem

Getto var det iallfall Nu blev jag lite sugen på att försöka bygga ett chassi till min laptop

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk

Vad var det för laptop du slaktade? Såg att den hade dedikerat grafikkort

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theposjo:

Getto var det iallfall Nu blev jag lite sugen på att försöka bygga ett chassi till min laptop

haha bra att jag kan inspirera med:D funderar på göra mer seriöst bygge typ samma storlek samma placering av fläktar:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Vad var det för laptop du slaktade? Såg att den hade dedikerat grafikkort

ngn acer:) intel duo core:) 4 gb hyper x ram:) ngt ati garfikkort:)

Permalänk
Skrivet av ezzu:

ngn acer:) intel duo core:) 4 gb hyper x ram:) ngt ati garfikkort:)

Okej, skulle du kunna komma med exakta uppgifter? Vad får du för temperaturer i windows och sen intel burn test och furmark igång?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Okej, skulle du kunna komma med exakta uppgifter? Vad får du för temperaturer i windows och sen intel burn test och furmark igång?

Fixar det så snart som möjligt!:)

Permalänk
Skrivet av ezzu:

Nice!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

du kunde inte gjort det lite seriöst iaf?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

du kunde inte gjort det lite seriöst iaf?

Men snälla? Skräll att det ska komma en dryg,, slängde ihop ett roligt chassi bara ju....

Permalänk
Medlem
Skrivet av ezzu:

Men snälla? Skräll att det ska komma en dryg,, slängde ihop ett roligt chassi bara ju....

ursäkta om jag lät dryg, men jag tycker bara att det ser så otroligt slarvigt ut. försöker inte vara dryg, ger bara kritik. det jag menar är att du kunde gjort ett helt ok chassi av den där "tvättkorgen" om du bara ansträngde dig lite

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

ursäkta om jag lät dryg, men jag tycker bara att det ser så otroligt slarvigt ut. försöker inte vara dryg, ger bara kritik. det jag menar är att du kunde gjort ett helt ok chassi av den där "tvättkorgen" om du bara ansträngde dig lite

Okej då ber jag om ursäkt!:) lät som du va en sådär dryg som bara vill hitta fel:) ja det kunde bli bättre!!:) blev mycket misstag med klippning av hål i korgen:) kolla gärna mitt riktiga bygge!!:)

Permalänk
Skrivet av ezzu:

Har du haft tid än?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Har du haft tid än?

Ne sry! Men tog studenten nu så mycket att tänka;) på men fixar det innan fredag!:)

Permalänk
Medlem

temp och de fixat!:)

Permalänk
Medlem

Haha din fuling du förtjänar 5p.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Callema:

Haha din fuling du förtjänar 5p.

Haha! Man tackar!:)

Permalänk

fy helvete vad ghetto

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av philip_BNF:

fy helvete vad ghetto

ofc!;D

Permalänk
Medlem

nog är det ghetto alltid, den saken är ju klar (:

Visa signatur

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB

Permalänk
Medlem

va den inte mer portabel medans den fortfarande va en laptop?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Azum:

va den inte mer portabel medans den fortfarande va en laptop?

Nja kanske den var med trasiga gångjärn till skärmen, och kylningen va kass:p