Permalänk

Hörru Gufu, jag är hungrig!!

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer579:

Hörru Gufu, jag är hungrig!!

Jag med, kan du gå in i köket för att laga lite mat Gufu?

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer579:

Hörru Gufu, jag är hungrig!!

Skrivet av Mikkey:

Jag med, kan du gå in i köket för att laga lite mat Gufu?

Håller på att ta MC kort också mitt upp i allt + jag väntar på lite besked på delar som för tillfället bromsar upp projektet litegrand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -GufuX-:

Håller på att ta MC kort också mitt upp i allt + jag väntar på lite besked på delar som för tillfället bromsar upp projektet litegrand!

http://img29.imageshack.us/img29/1953/dsc0672oz.jpg

Jaha, då förstår vi!

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -GufuX-:

Håller på att ta MC kort också mitt upp i allt + jag väntar på lite besked på delar som för tillfället bromsar upp projektet litegrand!

http://img29.imageshack.us/img29/1953/dsc0672oz.jpg

Då är vi 2! Uppkörning nästa vecka ;D

Visa signatur

Bygglogg | Alumex HTPC Ta en titt och glöm inte att kommentera! :)
---------------------------------------------------------------
Corsair Obsidian 650D - Corsair Dominator 16GB 2133Mhz - Corsair H100 - Intel i7 3930K - Asus Radeon 7950 OC - Samsung SSD 250gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spille:

Då är vi 2! Uppkörning nästa vecka ;D

Haha nice, vilken skola kör du på!! Lycka till på uppkörningen då

Permalänk
Medlem
Skrivet av -GufuX-:

Haha nice, vilken skola kör du på!! Lycka till på uppkörningen då

Torslanda körskola själv då? Tackar!

Visa signatur

Bygglogg | Alumex HTPC Ta en titt och glöm inte att kommentera! :)
---------------------------------------------------------------
Corsair Obsidian 650D - Corsair Dominator 16GB 2133Mhz - Corsair H100 - Intel i7 3930K - Asus Radeon 7950 OC - Samsung SSD 250gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spille:

Torslanda körskola själv då? Tackar!

Okej!
Själv kör jag tingstad trafikskola, enda som hade tid efter mina arbetstider! Kom på för bara någon månad sedan att dem ändrar åldersgräns nästa år för tung mc å jag kom på att då va de dags att skynda på

Permalänk
Medlem
Skrivet av -GufuX-:

Okej!
Själv kör jag tingstad trafikskola, enda som hade tid efter mina arbetstider! Kom på för bara någon månad sedan att dem ändrar åldersgräns nästa år för tung mc å jag kom på att då va de dags att skynda på

hahah ah då får du jobba hårt nu Jag börja med köra för typ 1½ månad sen

Visa signatur

Bygglogg | Alumex HTPC Ta en titt och glöm inte att kommentera! :)
---------------------------------------------------------------
Corsair Obsidian 650D - Corsair Dominator 16GB 2133Mhz - Corsair H100 - Intel i7 3930K - Asus Radeon 7950 OC - Samsung SSD 250gb

Permalänk
Medlem

Jag behöver mer bilder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flaxson:

Jag behöver mer bilder.

Är i förhandlingsläge om en del grejor som bromsar upp projektet, mer bilder när jag får koll på delar och det börjar ramla in lite paket!!!

Permalänk
Medlem

Vad händer?
Var det du som dog den här gången?

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Undrar också vad som hänt med dig? Hoppas iallafall du mår bra & att du snart kommer med en update!

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem

Han lever, trust me det har trillat in lite godbitar hos honom, och han kommer säkert göra en uppdatering snart (?)... Dock får han inte gjort mycket på lördag/söndag, för då kommer han vara dyngbakis!

Bara att ha tålamod!

Visa signatur

No pain, no gain.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Vad händer?
Var det du som dog den här gången?

Skrivet av Mikkey:

Undrar också vad som hänt med dig? Hoppas iallafall du mår bra & att du snart kommer med en update!

Skrivet av Palie:

Han lever, trust me det har trillat in lite godbitar hos honom, och han kommer säkert göra en uppdatering snart (?)... Dock får han inte gjort mycket på lördag/söndag, för då kommer han vara dyngbakis!

Bara att ha tålamod!

Tjenare!

Projektet har legat på Is under tiden jag tagit MC-kort och jag har fått erfara att vissa företag inte är så snabba som man oftast vill hoppas!
Det har dock hänt en del saker även om jag har varit fullt upptagen med annat, och som Palie nämner har det trillat in en del paket som inte har blivit informerat om här i tråden. Allt har sin tid och nu när körkortet har fått en extra bokstav är det dags att börja sätta fart på allvar med bygget!
Hoppas få kontakt med mina sista sponsorer under veckan och att dem kan fixa fram dem sista grejorna till mig innan jag tröttnar totalt!

Lovar en update innan helgen!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -GufuX-:

Tjenare!

Projektet har legat på Is under tiden jag tagit MC-kort och jag har fått erfara att vissa företag inte är så snabba som man oftast vill hoppas!
Det har dock hänt en del saker även om jag har varit fullt upptagen med annat, och som Palie nämner har det trillat in en del paket som inte har blivit informerat om här i tråden. Allt har sin tid och nu när körkortet har fått en extra bokstav är det dags att börja sätta fart på allvar med bygget!
Hoppas få kontakt med mina sista sponsorer under veckan och att dem kan fixa fram dem sista grejorna till mig innan jag tröttnar totalt!

Lovar en update innan helgen!!

Najs att du lyckades med kortet! Fixat egen hoj med?

Hoppas du lyckas hoppa igång med bygget snart igen! Ska bli kul o se vad du ska klämma i mer ;D

Visa signatur

Bygglogg | Alumex HTPC Ta en titt och glöm inte att kommentera! :)
---------------------------------------------------------------
Corsair Obsidian 650D - Corsair Dominator 16GB 2133Mhz - Corsair H100 - Intel i7 3930K - Asus Radeon 7950 OC - Samsung SSD 250gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Vad händer?
Var det du som dog den här gången?

Skrivet av Mikkey:

Undrar också vad som hänt med dig? Hoppas iallafall du mår bra & att du snart kommer med en update!

Skrivet av Spille:

Najs att du lyckades med kortet! Fixat egen hoj med?

Hoppas du lyckas hoppa igång med bygget snart igen! Ska bli kul o se vad du ska klämma i mer ;D

Hallå och ursäkta den otroligt olustiga frånvaron!
Hoppas fortfarande att folk kommer hit för att få uppleva datorn även om mina updates inte är dem tätaste på swec!
Har haft lite stökigt fram och tillbaka och tiden som har lagts på datorn har blivit mindre och mindre!
Nu skall jag dock ha städat undan en del och håller på och smyger runt med mina små idéer och tankar igen!
Sleevar på nätterna och sågar på dagarna, hoppas ni fortfarande tycker Projektet är lika spännande som jag tycker!

Vill meddela att både grafikkort, processor, minnen och även nätaggregat har trillat ner i brevlådan, har bilder på 2 av dessa till er:

Sedan håller jag även på att greja lite med lite detaljer:
utan lampa

med lampa

Permalänk
Medlem
Skrivet av -GufuX-:

Hallå och ursäkta den otroligt olustiga frånvaron!
Hoppas fortfarande att folk kommer hit för att få uppleva datorn även om mina updates inte är dem tätaste på swec!
Har haft lite stökigt fram och tillbaka och tiden som har lagts på datorn har blivit mindre och mindre!
Nu skall jag dock ha städat undan en del och håller på och smyger runt med mina små idéer och tankar igen!
Sleevar på nätterna och sågar på dagarna, hoppas ni fortfarande tycker Projektet är lika spännande som jag tycker!

Vill meddela att både grafikkort, processor, minnen och även nätaggregat har trillat ner i brevlådan, har bilder på 2 av dessa till er:

http://imageshack.us/a/img39/1126/dsc0220gr.jpg

http://imageshack.us/a/img690/4795/dsc02681g.jpg

Sedan håller jag även på att greja lite med lite detaljer:
utan lampa
http://imageshack.us/a/img694/5867/dsc0255tj.jpg

med lampa
http://imageshack.us/a/img641/9994/dsc0259tu.jpg

Nu har du haft flera månader på dig! Jag vill ser lite resultat nu!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz