Permalänk
Medlem

Switch 810 Vattenkylt

Dags att lägga upp bilder på datorn min!

Specs:
ASrock P67 extreme4
i5 2500k
Corsair Vengeance 2x4GB 1600 Mhz
Gigabyte GTX 570 (Referens)
OCZ Vertex 4 128 GB
Samsung Spinpoint F3 HD103SJ
Corsair TX 850W

Vattenkylning:

EK Supreme HF
EK FC GTX 580
Phobya DC12-400
EK XT 360
XSPC EX240
Phobya Balancer 150
Masterkleer 10/16 UV Blue

Notera att samtliga bilder är tagna med mobilkamera, kvaliteten på bilderna är alltså inte den bästa.

Switch 810 Vattenkylt

Permalänk
Medlem

snyggt, men vill ha bättre bilder 2/5

Visa signatur

NZXT Switch 810 | Corsair AX 1200W 80+ Gold | GTX 680 4096 mb| i7 2600k 4,4 ghz | Crucial SSD m4 256GB | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm | ASRock Fatal1ty Z77 |

skulle man vilja ha :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreckE:

snyggt, men vill ha bättre bilder 2/5

Du som har ett likadant chassi kan väl visa upp din med "bättre" bilder.
Såg nu att du bara drömmer om den riggen... Kanske du ska drömma mer än döma, tills vidare.

Oförtjänt lågt betyg.
Gav en fyra för att höja snittet. En solid 3: a är det värt åtminstone.
Som bygge: 4
Som album: 2,5
Upplever generellt att betygsättningen är urkewkad här på SweC.
Många som exempelvis sätter betyg INNAN albumet är komplett och systemen är färdigbyggda. Likväl kan albumet visats 700 ggr., 20 betyg satts och 0 kommenterar/motiveringar lämnats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MP-Jan:

Du som har ett likadant chassi kan väl visa upp din med "bättre" bilder.
Såg nu att du bara drömmer om den riggen... Kanske du ska drömma mer än döma, tills vidare.

Oförtjänt lågt betyg.
Gav en fyra för att höja snittet. En solid 3: a är det värt åtminstone.
Som bygge: 4
Som album: 2,5
Upplever generellt att betygsättningen är urkewkad här på SweC.
Många som exempelvis sätter betyg INNAN albumet är komplett och systemen är färdigbyggda. Likväl kan albumet visats 700 ggr., 20 betyg satts och 0 kommenterar/motiveringar lämnats.

Nu ska vi inte bli sura, jag förstår precis vad han menar. Det var förlite bilder, och inga bilder på hela systemet utan bara väldigt in zoomade makro bilder.

Annars ganska fint bygge.

Permalänk
Medlem

Jag kommer inom en snar framtid posta fler bilder inklusive helhetsbilder om det är vad som önskas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flaxson:

Nu ska vi inte bli sura, jag förstår precis vad han menar. Det var förlite bilder, och inga bilder på hela systemet utan bara väldigt in zoomade makro bilder.

Annars ganska fint bygge.

Det är lättare att klicka in ett betyg utan vidare eftertanke än det är att motivera varför. Du har ju nu åtminstone motiverat specifikt vad du saknade. Det är något fler borde göra.
Sätter man en 1: a eller 5: a så har man ju en klar åsikt om saken i fråga. Det borde då inte vara för svårt att skriva ett par rader om vad som saknades eller vad som var särskilt bra, tänker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MP-Jan:

Det är lättare att klicka in ett betyg utan vidare eftertanke än det är att motivera varför. Du har ju nu åtminstone motiverat specifikt vad du saknade. Det är något fler borde göra.
Sätter man en 1: a eller 5: a så har man ju en klar åsikt om saken i fråga. Det borde då inte vara för svårt att skriva ett par rader om vad som saknades eller vad som var särskilt bra, tänker jag.

Håller med dig fullständigt. Om man sätter en 3:a kan man ju motivera varför. Jag kände att det saknades bilder och bad därför om mer. Brukar göra det på många olika gallerier och man brukar få mer bilder, och det är först då jag sätter mitt betyg.

Permalänk
Medlem

Ursäkta mig men vad använder herrn för sleeve?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredras:

Ursäkta mig men vad använder herrn för sleeve?

Det är djungelapas navy blue och gråa sleeve!