Permalänk

Dog inte?

Jag sprang runt i norr och såg en helikopter i luften som landade. Tänkte ta den så jag smög mig dit och hoppa in. Men den hade ingen bensin

Ser en snubbe lite längre bort och flankar han, kommer bakom honom och lägger ett helt mp5 mag i hans rygg men han dog inte? Han springer iväg bakom en vägg och jag springer efter, tänkte att han inte kunde ha mycket hp kvar. Ser han stå vid väggen och jag lägger 10 skott till men han dog inte??? Han sköt mig med 1 skott och jag sten dog.

Jag vet att jag träffade för han spydde blod och jag var 1 meter ifrån han när jag sköt.

Fick sånt jävla damp liksom hur fan dog han inte??

Så jag undrar om detta har hänt för någon utav er?

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem

Luktar hacker långa vägar.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z370-F || Intel Core i7 8086K || MSI GeForce RTX 2080 Ti 11GB GAMING X TRIO || Corsair H100i || Corsair 32GB DOMINATOR 3000MHZ || Samsung 970 EVO M.2 250GB - Samsung 840 EVO 250GB x4 - Samsung 840 EVO 1TB || Corsair AX860i PSU || Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem

Som föregående sa, spelar med en polare som filmade när han mötte en sådan.

http://www.youtube.com/watch?v=J5J5Qn2afpQ

Spola till 7.20 och sedan titta på resten.

Permalänk
Medlem

du mötte nog på terminator(odödlig fuskare)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

Server och kordinater? Fanns de tält i närheten?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

tycker också att de låter som en hacker. de kan också ha hänt (speciellt i PVP när man är lite skakig på handen) att du missa en del skott, MP5an har nämligen VÄLDIGT låg skada (889) så de tar 14 skott att döda en player med 12k. men om du dumpa 40 skott på han bör han vara död!

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Skrivet av snakedad:

Server och kordinater? Fanns de tält i närheten?

Tyvärr minns inte och nej inte vad jag såg.

Jag smög fram lite men sen tänkte jag "detta är nog den enda chansen jag får att se en helikopter". Så jag sprang fort som fan fram och hoppa in men som sagt ingen bensin.

Har gerat upp mig igen nu fast med dmr och lite annat så jag håller mig på avstånd nu, min kompis hittade AS50 50cal. Vi hittade totalt 7 heli crasches idag men inte en enda guille

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Skrivet av olle360:

tycker också att de låter som en hacker. de kan också ha hänt (speciellt i PVP när man är lite skakig på handen) att du missa en del skott, MP5an har nämligen VÄLDIGT låg skada (889) så de tar 14 skott att döda en player med 12k. men om du dumpa 40 skott på han bör han vara död!

Jo förstår. Man får sånt jävla adrenalin. Men jag var mindre än 2 meter ifrån och jag såg skotten träffa.

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem
Skrivet av MysickCombo:

Tyvärr minns inte och nej inte vad jag såg.

Jag smög fram lite men sen tänkte jag "detta är nog den enda chansen jag får att se en helikopter". Så jag sprang fort som fan fram och hoppa in men som sagt ingen bensin.

Har gerat upp mig igen nu fast med dmr och lite annat så jag håller mig på avstånd nu, min kompis hittade AS50 50cal. Vi hittade totalt 7 heli crasches idag men inte en enda guille

Inte säker på att ghillie suits spawnar vid heli sites, dom brukar finnas i residential, barer, lägenheter, hus osv.. bara hittat camo suit i heli site

Kan mycket väl ha fel dock