Permalänk

Datorhörnan

Min lilla gaminghörna
Mer info kommer

Datorhörnan

Permalänk
Medlem

Jag måste fråga dig, är du nöjd med en 27" är det bra :)?

Permalänk
Skrivet av Flaxson:

Jag måste fråga dig, är du nöjd med en 27" är det bra :)?

En kompis har den och det känns som om man ska få epilepsi (eller vad det heter) pga allt flimmer. Kan vara ett måndags exemplar (vet att BenQ gör bra skärmar i övrigt) men det är absolut inte värt pengarna för en sådan skärm iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninjamopeden:

En kompis har den och det känns som om man ska få epilepsi (eller vad det heter) pga allt flimmer. Kan vara ett måndags exemplar (vet att BenQ gör bra skärmar i övrigt) men det är absolut inte värt pengarna för en sådan skärm iaf.

Jag hade ett tag en 32" för att den andra ville inte starta. Och den flimrar inte så då måste det vara skärmen och inte storleken som gör flimmret.

Permalänk
Skrivet av Flaxson:

Jag måste fråga dig, är du nöjd med en 27" är det bra :)?

jag är riktigt nöjd med den. sitter man så att man har den 50-70cm från ansiktet så tycker jag att det är helt perfekt

Permalänk
Skrivet av ninjamopeden:

En kompis har den och det känns som om man ska få epilepsi (eller vad det heter) pga allt flimmer. Kan vara ett måndags exemplar (vet att BenQ gör bra skärmar i övrigt) men det är absolut inte värt pengarna för en sådan skärm iaf.

Min skärm flimmrar inte. dock så har jag en död pixel mitt på skärmen. men börjar vänja mig nu