Permalänk
Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/5409476/kfa2-geforce-gtx-680-4096m...

Fel beskrivning, det ska vara 1 6pin och 1 8pin. Inte 2 8pin.

Visa signatur

C>++

Permalänk

Åtgärdat-

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnnoyingIB:

http://www.inet.se/produkt/5409476/kfa2-geforce-gtx-680-4096m...

Fel beskrivning, det ska vara 1 6pin och 1 8pin. Inte 2 8pin.

Syns även på bilden som finns på hemsidan.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Hej.

Skall köpa ny bärbar dator inom 3 veckor. Kommer ni ha några bra studenterbjudanden innan skolstarten? Eller liknande kampanj?

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Medlem

Hej jag undrar ifall ni skulle kunna skaffa in sandisk SSD i er lager då dem är väldigt prisvärda och är en utav dem bäst presterande SSD.

Permalänk
Medlem

Hej
Jag undrar om ni tänker fortsätta att utöka ert sortiment med mekaniska tangentbord.
Tror ni det är möjligt att ni kommer börja sälja tangentbord från Filco och Das Keyboard?

Permalänk
Medlem

När kommer eran gigabyte 670 windforce i webblager?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Inet
Skrivet av Sammyc51:

Någon som vet om det går att fixa en räntefri delbetalning när man handlar i inets butiker? Eller är det endast via internethandeln?

Skrivet av CZ:

De använder GE Money Bank i butik. Räntefri delbetalning i 4, 12 eller 24 månader.

Stämmer bra som CZ skriver!

Skrivet av proman71:
Skrivet av PCnörden:

Är dessvärre obekräftat i dagsläget.

Skrivet av blakkz:

Hej Inet!

Först vill jag tacka för god service och bra leveranstider, alltid ett nöje att handla från er!

Det jag funderar på är hur det ser ut med leveranstider på A-data SX300 mSata serien, främst 128GB som är intressant. Blir inte helt klok på leveranstiden som står på webbsidan då modellens 3 olika storlekar säger olika (64GB - Försenad, 128GB - Ej i lager, 256GB - 2012-08-15). Stämmer 15de som ungefärlig leveranstid för 128GB också eller är det bäställningsvara?

64GB har nu kommit i lager.

256GB ska förhoppningsvis landa i nästa vecka men 128GB ser ut att dröja.

Skrivet av Bosson:

Hej! Skulle ni kunna ta in denna sorts slang?

http://www.ekwb.com/shop/accessories/tubing/tube-masterkleer-...

Mvh, Viktor

Nej, tyvärr inget som vi tar in. Vi kör endast 19/13 och 13/10 i dagsläget.

Skrivet av imBertil:

Hej Inet

Skulle ni inte kunna ta in Thermaltake Armor A30

Vi har tyvärr ingen möjlighet att göra det som det ser ut i dagsläget.

Skrivet av AnnoyingIB:

http://www.inet.se/produkt/5409476/kfa2-geforce-gtx-680-4096m...

Fel beskrivning, det ska vara 1 6pin och 1 8pin. Inte 2 8pin.

Är fixat nu - tack!

Skrivet av k_k:

Hej.

Skall köpa ny bärbar dator inom 3 veckor. Kommer ni ha några bra studenterbjudanden innan skolstarten? Eller liknande kampanj?

Det är inte omöjligt! Håll utkik på hemsidan

Skrivet av SkyThread:

Hej jag undrar ifall ni skulle kunna skaffa in sandisk SSD i er lager då dem är väldigt prisvärda och är en utav dem bäst presterande SSD.

Det är inget som vi kommer ta in i dagsläget men vi kollar på det och inte omöjligt att det kommer lite längre fram!

Skrivet av Macno:

Hej
Jag undrar om ni tänker fortsätta att utöka ert sortiment med mekaniska tangentbord.
Tror ni det är möjligt att ni kommer börja sälja tangentbord från Filco och Das Keyboard?

Tyvärr är detta inget som är aktuellt i dagsläget.

Skrivet av Buzz996:

När kommer eran gigabyte 670 windforce i webblager?

Kommer om ca 1-2veckor!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Är det sommarjobbare på lagret eller?

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Har ni något eta på när ni kommer börja ta imot förbokningar på google nexus 7?

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Är det sommarjobbare på lagret eller?

Mycket möjligt, för att inte säga fullt troligt att dom har.

Men formulera gärna ett problem som du har så får du nog ett bättre svar. (Misstänker att du sitter ivrigt och väntar på ett paket, jag vet hur det är )
Kom ihåg att det inte tas upp specifika ärenden i denna tråd, dom kan du ta direkt med kundtjänst

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Skrivet av Swordfish90:

Mycket möjligt, för att inte säga fullt troligt att dom har.

Men formulera gärna ett problem som du har så får du nog ett bättre svar. (Misstänker att du sitter ivrigt och väntar på ett paket, jag vet hur det är )
Kom ihåg att det inte tas upp specifika ärenden i denna tråd, dom kan du ta direkt med kundtjänst

Frågan är hur det är möjligt att det står att sakerna jag beställt är reserverade och väntas på att packas på Inets kundtjänsts datorer (5 st sa samma). Medans det på min profil står att inget är reserverat. Jag beställde grejerna 6/8 och alla saker fanns i laget vid beställning.

Tekniska problem?

Detta är inget specifikt ärende utan kritik blandat med ett problem som verkar vara i Inets datorsystem.

Har full förståelse att det är mycket att göra i semestertider men lite besviken blir jag alltid när jag planerat in helgen för datorbygge.

EDIT: Pratade med en trevlig kille från kundtjänsten idag igen och han sa att Inet har problem med orderstatus osv (De håller på att byta datorsystem eller liknande kunde varit bra och informera om detta från början).

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Tjena Inet!

Hur lång tid tar det för er att få in och skicka M-Audio Studiophile AV 40 v2?¨
https://www.inet.se/produkt/6305565/m-audio-studiophile-av-40...

Antar att det är en beställningsvara?

Ha en trevlig helg!

Mvh Nicklas

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga att ni har två likadana kort till olika priser. Även olika frakt priser.
Ni kanske vill ha det så. Men tänkte säga det ändå
http://www.inet.se/produkt/5409454/gigabyte-geforce-gtx-680-2...
http://www.inet.se/produkt/5409550/gigabyte-geforce-gtx-680-2...

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Hej!

Köpte nyligen en dator ifrån er på Inet inklusive montering. Köpte även nätverkskortet D-Link DWA-556 och monterade den själv (då monteringen annars hade dröjt). Installerade alla nya drivrutiner till moderkort, grafikkort, nätverkskort osv. Men senare när jag använde datorn märkte jag att den fryste vid vissa tillfällen då jag surfade. Den brukar frysa i ca 1 minut för att sedan fungera igen, vilket egentligen inte bör inträffa på en helt ny och kraftfull dator? Att surfa på Aftonbladet överbelastar väl inte datorn direkt?

Med min 5 år gammla dator lyckas jag få 6,0 Mbit/sekunds nerladdning på Bredbandskollen, men på denna nya dator och med det nya nätverkskortet får jag enbart 1,0 Mbit/sekund... Bägge datorerna är även placerade i samma rum och kopplade till samma router.

Vet Inet varför jag får dessa problem? Något måste väl vara fel? Vad anser ni att jag bör göra innan jag kontaktar er kundtjänst?

Permalänk
Medlem

När får ni in OCZ ModXStream PRO 500W i webblagret?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/5407958/ati-gigabyte-radeon-hd4870...

Gammal databas som krånglar eller ska ni sälja det?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av DoZee:

Hej!

Köpte nyligen en dator ifrån er på Inet inklusive montering. Köpte även nätverkskortet D-Link DWA-556 och monterade den själv (då monteringen annars hade dröjt). Installerade alla nya drivrutiner till moderkort, grafikkort, nätverkskort osv. Men senare när jag använde datorn märkte jag att den fryste vid vissa tillfällen då jag surfade. Den brukar frysa i ca 1 minut för att sedan fungera igen, vilket egentligen inte bör inträffa på en helt ny och kraftfull dator? Att surfa på Aftonbladet överbelastar väl inte datorn direkt?

Med min 5 år gammla dator lyckas jag få 6,0 Mbit/sekunds nerladdning på Bredbandskollen, men på denna nya dator och med det nya nätverkskortet får jag enbart 1,0 Mbit/sekund... Bägge datorerna är även placerade i samma rum och kopplade till samma router.

Vet Inet varför jag får dessa problem? Något måste väl vara fel? Vad anser ni att jag bör göra innan jag kontaktar er kundtjänst?

Prova att ladda ner de senaste drivrutinerna från D-Links hemsida: http://dlink.se/cs/Satellite?c=Product_C&childpagename=DLinkE...
Men innan du installerar de ska du först avinstallera och ta bort allt från de gamla drivrutinerna. Kör sedan en clean install med de nya drivrutinerna. Hoppas det löser problemet

Visa signatur

NZXT H1 | AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix B550-I | G.Skill 16GB 3600MHz | MSI RTX 2070 Super Ventus GP OC 8GB | Corsair Force MP510 480GB SSD | LG 35WN75C-B 35" UWQHD | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Superlight | Plantronics RIG 800HD

Permalänk
Medlem

Hej
Jag har lite frågor angående era mItx z77 moderkort.
Ni har bara 2st moderkort inom denna kategori just nu(asrock och asus) och det jag undrar är om vi(jag) kan se fram imot lite mer moderkort på den fronten? Då pratar jag självklart inte om "htpc moderkort" utan jag vill ha ett fint överklockarvänligt moderkort utan trams som wifi.

Jag är också intresserad av FDs Node 304 chassioch undrar om ni kan ge mig någon fingervisning om lanseringsdatum?

Skulle ni kunna börja sälja big pack med pingvinstänger? Det är så dyrt att köpa dessa i "vanliga" affärer(för att vara godis dvs).

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Hej
Jag har lite frågor angående era mItx z77 moderkort.
Ni har bara 2st moderkort inom denna kategori just nu(asrock och asus) och det jag undrar är om vi(jag) kan se fram imot lite mer moderkort på den fronten? Då pratar jag självklart inte om "htpc moderkort" utan jag vill ha ett fint överklockarvänligt moderkort utan trams som wifi.

Jag är också intresserad av FDs Node 304 chassioch undrar om ni kan ge mig någon fingervisning om lanseringsdatum?

Skulle ni kunna börja sälja big pack med pingvinstänger? Det är så dyrt att köpa dessa i "vanliga" affärer(för att vara godis dvs).

3 för 10 är väl inte så dyrt?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

3 för 10 är väl inte så dyrt?

Skickades från m.sweclockers.com

Kolla pris/gram:)
Det är ganska dyrt att köpa en hel burk, i relation till annat godis då

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Skulle ni kunna börja sälja big pack med pingvinstänger? Det är så dyrt att köpa dessa i "vanliga" affärer(för att vara godis dvs).

Riktigt bra idé!
Det skulle vara roligt om man kunde göra tvärt om, man köper en burk med stänger, och så får man med en ramsticka på köpet

Visa signatur

Jag har inte alltid rätt, men när jag har rätt, så är det oftast ganska fel.
Projektloggar: | Macintosh SE mITX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Kolla pris/gram:)
Det är ganska dyrt att köpa en hel burk, i relation till annat godis då

För många stänger blir inte gott till slut. Men nog på offtopic nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inet
Skrivet av dozix:

Har ni något eta på när ni kommer börja ta imot förbokningar på google nexus 7?

Vi väntar fortfarande på mer information från ASUS innan vi kan börja ta emot förbokningar.

Sverigelanseringen har dessvärre blivit uppskjuten och första exemplaren förväntas komma först i oktober som det ser ut nu.

Skrivet av THEBADGUY:

Tjena Inet!

Hur lång tid tar det för er att få in och skicka M-Audio Studiophile AV 40 v2?¨
https://www.inet.se/produkt/6305565/m-audio-studiophile-av-40...

Antar att det är en beställningsvara?

Ha en trevlig helg!

Mvh Nicklas

Det är beställningsvara med ca 1-2veckors leverastid!

Skrivet av Nzt:

Tänkte bara säga att ni har två likadana kort till olika priser. Även olika frakt priser.
Ni kanske vill ha det så. Men tänkte säga det ändå
http://www.inet.se/produkt/5409454/gigabyte-geforce-gtx-680-2...
http://www.inet.se/produkt/5409550/gigabyte-geforce-gtx-680-2...

Ska framföra detta till ansvarig inköpare!

Skrivet av Konichiwa:

http://www.inet.se/produkt/5407958/ati-gigabyte-radeon-hd4870...

Gammal databas som krånglar eller ska ni sälja det?

Vi har ett kvar i vår fyndhörna och därför som det är online på hemsidan! Inget som vi annars kommer få ny leverans av.

Skrivet av Sheik Yerbouti:

Hej
Jag har lite frågor angående era mItx z77 moderkort.
Ni har bara 2st moderkort inom denna kategori just nu(asrock och asus) och det jag undrar är om vi(jag) kan se fram imot lite mer moderkort på den fronten? Då pratar jag självklart inte om "htpc moderkort" utan jag vill ha ett fint överklockarvänligt moderkort utan trams som wifi.

Jag är också intresserad av FDs Node 304 chassioch undrar om ni kan ge mig någon fingervisning om lanseringsdatum?

Skulle ni kunna börja sälja big pack med pingvinstänger? Det är så dyrt att köpa dessa i "vanliga" affärer(för att vara godis dvs).

Det är något som vi kollar på! Har du något mer specifikt kort som du har tittat på?

Node 304 kommer preliminärt i slutet på september/början på oktober.

Heh, kul att pingvinstänger är uppskattade men vi kommer nog hålla oss till hårdvara ett tag framöver

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Det är något som vi kollar på! Har du något mer specifikt kort som du har tittat på?

Jag har inte tittat något särskillt moderkort utan vill mer ha ett breddat sortiment och mer specifikt moderkort utan trams som wifi och andra "htpc" funktioner.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Jag beställde primärt en del vattenkylningskomponenter från er 25/7. När jag lagt beställningen såg jag att fullcoverblocket från ekwb var slut i erat lager och hos ekwb. Jag ringde då upp er och i samtal med er ändrade vi beställningen till ett annat fullcoverblock hos ek som ni lade in i erat sortiment. Mycket bra hanterat av er och stort tack för det.

Problemet nu är att det visat sig att även det blocket och en backplate till cpu-blocket inte finns i lager hos varken er eller ekwb. Jag har varit i kontakt med eran försäljningsavdelning via telefon men det verkar vara mycket förvirring i era beställningar från ekwb. Går det att få någon bra uppskattning på när mina produkter kommer att kunna levereras? När jag mailade med försäljning förklarade jag att alla 7970 fullcoverblock går bra att beställa, det viktiga är att leveransen går så tidigt som möjligt.

Då alla andra delar av denna beställning fanns i lager när jag beställde så delade vi upp leveransen till mig i två delar för att jag skulle få saker så fort som möjligt, detta gjorde ni kostnadsfritt vilket är vänligt av er (även om jag med swecrabbaten hade fått alla leveranser kostnadsfritt).

Både ris och ros alltså. Min beställning nedan:

Lian Li EX23N 5,25 hårddi EX23NB
EK-DCP 4.0 (12V DC Pump)
EK-PSC Fitting 10mm - G1/4 Black
EK-Ekoolant CLEAR - 1000 ml
EK-Supremacy - Acetal + Nickel
NZXT SENTRY 2 LCD Fan Controller
EK-FC7970 Nickel CSQ
Ordernummer: 5605966

Varför visar inte hemsidan att produkter är reserverade? Blev orolig när mitt Lian Li EX23N inte var reserverad och slut i erat och Lian Li's lager, visade sig dock som jag förstår det att den är reserverad.

Tackar för all information ni kan ge mig.

Visa signatur

Lägenheten: i72600k @ 3.4 GHz; HD 7970; 8 GB ram; Cooler Master HAF 922.
Frugans: AMD phenom2 X4 955 @ stock; HD5850; 4GB ram; antec skitchassi
Sommarstugan: i3 540 @ 4.3 GHz; HD 5850; 4 GB ram; Cooler Master CM storm

Permalänk
Medlem

Har ni, inet.se, någon som helst aning om när, eller ens om, ni kommer ta in Nexus 7 i lager?

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Har ni, inet.se, någon som helst aning om när, eller ens om, ni kommer ta in Nexus 7 i lager?

Citat:

Vi väntar fortfarande på mer information från ASUS innan vi kan börja ta emot förbokningar.

Sverigelanseringen har dessvärre blivit uppskjuten och första exemplaren förväntas komma först i oktober som det ser ut nu.

........

#12579275

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burks:

Tack! Orkade inte direkt leta igenom alla svar inet.se gett, även om det var lite dumdristigt att inte ens titta på senaste sidan.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305