Bästa Lore videon för Guild Wars 2

Permalänk

Bästa Lore videon för Guild Wars 2

Intresserad av Guild Wars loren men orkar inte läsa enormt mycket?
Den här killen har gjort två riktigt bra videos och fler är på väg.
Även om du redan kan loren rätt så bra (vilket jag trodde jag kunde..) så rekommenderar jag dessa videos ändå!!

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk

Tack! Hade inte sett den andra! Han får med ganska mycket detaljer man inte visste om!

Permalänk

uppdatera gärna denna sen när mer kommer.. sjukt najs och veta när man inte spelat ettan.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Grymt! Letade efter något liknande, tackar! :>

Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○

Permalänk
Medlem

Hoppas att fler videor kommer snart!
Spelade lite på ettan men fick aldrig någon uppfattning av storyn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motsols:

Hoppas att fler videor kommer snart!
Spelade lite på ettan men fick aldrig någon uppfattning av storyn.

Ny video ute!

Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○

Permalänk
Medlem

Senaste (fjärde) klippet i serien:

Permalänk
Medlem

Kul, han är lätt att lyssna på. Men det är svårt att hänga med, t.ex. The Characters verkar inte hänga samman med The Choosen. Svårt att få ett grepp om allt bara genom att lyssna, måste nog kolla upp någon tidslinje och historia om Tyria på nätet.

Permalänk
Skrivet av Buio:

Kul, han är lätt att lyssna på. Men det är svårt att hänga med, t.ex. The Characters verkar inte hänga samman med The Choosen. Svårt att få ett grepp om allt bara genom att lyssna, måste nog kolla upp någon tidslinje och historia om Tyria på nätet.

The Chosen följer efter The Fall of Ascalon.
The Characters handlar om karaktärerna som man kunde rekrytera och ha med sig med som var full fleshed personligheter med stories.. (gick å läsa i manualen vad jag minns)

Skrivet av nathan:

Tredje klippet i serien om storyn (hur hans följetong ser ut går att se i slutet av videon)

Riktigt najs å se att han fortsätter med detta, need moar innan releasen! (:

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

The Chosen följer efter The Fall of Ascalon.

Riktigt najs å se att han fortsätter med detta, need moar innan releasen! (:

Han satsar på att ha max två veckors mellanrum mellan lore-videosarna :> Så vi hinner nog se några till!

Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○

Permalänk
Medlem

Ser fram emot det. Får se dem som episoder som tar upp olika delar av tidigare historia.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○

Permalänk
Skrivet av Morenga:

Fett sweet! Jag uppdaterar tråden.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|