Permalänk
Medlem

Preorder snacks

Releasen börjar närma sig och det är dags att fylla på skafferiet/kylskåpet med diverse läckerheter tills imorgon bitti.

Så, min fråga är till er är, whats your snacks?

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Inaktiv

Det blir vanlig frukost och middag fast framför datorn, under dagen och natten har jag en stor hög nudlar och två liter Red Bull. Ja och så massor av tunnbröd så klart. Allt noggrannt planerat för att inte få smulor i hela t-bordet x)

Permalänk
Medlem

Äggnudlar och wokmix. Mycket sambal oelek och soja i för maximal njutning samt 3L mjölk

Visa signatur

-- ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING -- Gainward GeForce RTX 2080 8GB Phoenix GS -- Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB -- Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance -- Samsung 860 EVO 1TB -- AOC 24" AGON AG241QX QHD 144Hz --

Permalänk
Medlem

Undrar vad TS ska med smörpaketet till...

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Som mat kan man göra någon snabb wok innan och sedan göra matlådor, wok är gott och går snabbt att värma samt lätt att äta. Brukar ladda upp med att ha lite mat klar hemma, 4-5 matlådor eller så (eller ja gör jag vanligtvis också ifs ).
Ladda upp med valfri dricka, kör nog själv mest på cola, vatten, juice eller liknande. (får så ont i magen av energi drycker) troligen en chips påse eller två, något godis annars kanske popcorn. Dubbla snusdosor av favoritens smak (som man inte kan köpa i Sverige längre ).

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Juggernawt:

Undrar vad TS ska med smörpaketet till...

Smälta över en skål popcorn tippar jag på *drool*

Permalänk
Medlem

Vatten! ^^

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilken tidpunkt det släpps?

Har själv laddat upp med kaffe, vatten , mjölk , nudlar , kött och en dosa av min personliga favorit.

Visa signatur

i5 6600k 4 Ghz , 8 GB DDR4-RAM , Asus Strix GTX980 , 1 TB HDD + 256 GB SSD , Asus moderkort av modell jag ej minns namn på, Corsair C70 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Smälta över en skål popcorn tippar jag på *drool*

Njae, låg i samma påse som de andra, så tog kort på allt innan jag slängde in de i kylen, det där blir vanligt steksmör

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Medlem

Oväntade snacks från TS, trodde jag skulle finna bilder på chipspåsar och chokladkakor men blev positivt överraskad.

Permalänk
Medlem

Jag har laddat hela frysen full med is för isvatten och fixat ett gäng matlådor med ris, kyckling och grönsaker för att minska tid som behöver gå till tillagning av mat, men blir bara trött och seg av snacks så inga sötsaker för denna release

Skrivet av Exxelent:

Någon som vet vilken tidpunkt det släpps?

Har själv laddat upp med kaffe, vatten , mjölk , nudlar , kött och en dosa av min personliga favorit.

Om du har pre-purchase så kan servers öppna så tidigt som 5 på morgonen för character creation och name reservation vår tid, men dom öppnar officiellt 8 på morgonen vår tid, imorgon, lördag.

Citat:

Pre-Purchase with 3-Day Headstart: Everyone who pre-purchased Guild Wars 2 will enjoy three full days of Headstart Access. The three-day Headstart Access will officially begin at 0:00 AM Pacific time (GMT -7:00) on August 25th. However, please note that in order to ensure we’re fully prepared for that fateful hour we may bring servers online up to 3 hours prior. If you’re a player committed to getting in first to grab that character name of your dreams you’ll want to be keeping an eye on things during that time period.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zaptoit:

Om du har pre-purchase så kan servers öppna så tidigt som 5 på morgonen för character creation och name reservation vår tid, men dom öppnar officiellt 8 på morgonen vår tid, imorgon, lördag.

Tyvärr inte, klockslagen är 6.00 och 9.00 respektive. Vi har fortfarande sommartid och är därför GMT +2 just nu.

Permalänk
Medlem

Köpte ett 24p 50cl Coca-Cola Cherry på MatDax. 5kr/st exkl pant.
Så jävla smutt. Inga snacks. Än. Måste ändå ut med hunden under dagen så får ta en liten snabb shoppingrunda :>

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tOPO:

Köpte ett 24p 50cl Coca-Cola Cherry på MatDax. 5kr/st exkl pant.
Så jävla smutt. Inga snacks. Än. Måste ändå ut med hunden under dagen så får ta en liten snabb shoppingrunda :>

Nog för att jag vet att smaken är delad som baken, men huvva den läsken tyckte jag mest var ondska på burk :S

Permalänk

Själv har man laddat upp med kaffe, 2,5L cola, grillchips! några små fisksaker som jag inte vet namnet på ostbågar, trocadero!
Och en massa vatten behövs! Men min trocadero hade jag glömt att sätta på korken så den är lite avslagen...

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.