[Minecraft] Admin, Samt Mods Sökes!

Permalänk

[Minecraft] Admin, Samt Mods Sökes!

Hejsan!!

Jag är den som hostar jesper.nu´s minecraft server och nu när skolor och mera börjar så blir det ju en liten "oaktivitet" bland staff på servern.
Så jag och 2 stycken har bestämt tillsammans att dom ger bort sin roll och tänkte då söka lite nytt MOGET folk hit till jesper. Jag har kontakt med dom på jesper dessutom och där finns det ingen bra person som kan ersätta deras ranker och det var därför jag vänder mig till er här på sweclockers för att ofta moget folk hänger här. Skulle då vilja vet om det finns någon intresserad här i närheten av denna grupp. Vill även då att ni ska fylla i en snabb ansökan och posta här nedan eller skicka privat till mig ifall det är så.
OBS!! Men kom ihåg ifall det är mycket folk som söker jobben så är det störst chans att det blir du om du skriver en välfylld ansökan.

ANSÖKAN:

1. Ålder

2. Varför vill du börja Moderera/administrera här på jesper?

3. Hur länge du spelat Minecraft?

4. Vilka Plugins kan du och vilken information om dom?

5. Har du ägt/modererat någon annan server, namn, etc?

6. Skriv några rader om dig själv (mer info ökar risken att bli staff medlem)

7. Har du blivit bannad förut? Om ja, varför blev du bannad?

8. Länka till din mcbans profil.

9. Ditt ingame nick

10. Tror du att du kommer göra ett bra jobb här på servern?

11. Vad tror du andra tycker om dig?

12. Hur länge har du spelat på våran server ungefär?

13. Har du någon som kan intyga att du varit Admin/ägt server?

14. FaceBook-Profil (bekräftar ålder):

15. Skype-Profil (namn):

16. Allmän Info, något du vill säga, bilder på byggen? Allt passar här!!

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Medlem

Kan man skicka PM till dig? Vissa kanske inte vill visa sin FaceBook profil här på forumet.

Permalänk

Ja, Absolut skrev det i meddelandet.

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare