Battlefield 3: Armored Kill i ny trailer

Permalänk
Medlem

Har alldeles för roligt i Planetside 2 för att bry mig om BF3 just nu.

Skrivet av TheLayer:

Offff, får väl ladda ned allt om ca 1 timme.....

Många som börjat spela eller är det rätt så tomt på folk på de nya banorna?

BF3 Premium innehåller redan ALLA expansioner och lite extra.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

Kul att dom släpper nytt, personligen gillar ja inte tanks och det i BF3 utan spelade hellre som soldat med bara soldater. På sin höjd nån APC. Tycker det är det roligaste

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tandborste:

Exakt vad köpte du sa du?

Undrar jag med

Snubben verkar ha blivit lurad på pengar ialf

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk

Det är väldigt mycket tjöt om hur dyrt det är och expansion packs kostar osv.. men om jag räknar hur mycket det kostar mig per spelad timme...så är det ju ett FYND!

Permalänk
Medlem

peppet! ea/dice kan verkligen få en avdankad nörd som mig att bli riktigt peppad inför en realese.
och ja det kostar med spel. f2p-generationen verkar härja i den här tråden. Speltillverkare måste få in cash. Det här en lösning. Skärp er för bövelen.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Jag har redan betalat 698+848=1546 för ett spel (inkl. B2K) räcker inte det för ett spel!? :cry:

Vad för spel har du köpt då?
För mig kostade BF3, B2K + Prem ca 850kr.

Permalänk
Skrivet av astrob0y:

peppet! ea/dice kan verkligen få en avdankad nörd som mig att bli riktigt peppad inför en realese.
och ja det kostar med spel. f2p-generationen verkar härja i den här tråden. Speltillverkare måste få in cash. Det här en lösning. Skärp er för bövelen.

Haha!! Håller med. När de flyttat hemifrån och slutat amma så lär man sig snart att "there are no free lunches"

Permalänk
Medlem

Ska bli riktigt gött att testa på! Längtar! ;P

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

efter 5 månaders uppehåll från bf3 så kanske det blir att köpa det i slutet på månaden. vill har stora maps

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrikstorm:

A10 finns redan med i Rush på t.ex caspian border.

Och vad är skillnaden mellan dessa?

Permalänk
Medlem

Detta ser bra ut faktiskt jämfört med de förra expansionena som inte alls fall mig i smaken men hoppas verkligen att detta levererar bättre än close quarters gjorde för det var bara jättetråkigt imo

Permalänk
Medlem

Creds till de/dem som jobbar med trailersen, snyggt!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Troberg:

Vad för spel har du köpt då?
För mig kostade BF3, B2K + Prem ca 850kr.

PS du betala för karkand trots att du äger det redan.

Och om du betalar riktiga priset alltså 450-500 kr för premium så kostar/de det minst 1000 kr.

Permalänk

Premium för 318kr på spelbutiken för dom som inte har själv beställde jag mitt för det priset !!
300kr så känns det värt... 500 njee

Permalänk
Medlem

Ah, jag gillar det skarpt. Massa nya fordon att bemästra, stora banor att glida runt på och hålla C4:an på behörigt avstånd!

Permalänk
Medlem

Säger bara en sak: WOW!

Ser verkligen fram emot detta, gillar stora banor.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uvania:

Detta ser bra ut faktiskt jämfört med de förra expansionena som inte alls fall mig i smaken men hoppas verkligen att detta levererar bättre än close quarters gjorde för det var bara jättetråkigt imo

Ja CQ var då ingen höjdare. Kändes som ett hamsterhjul med hoppande kaniner. Men det är kul att EA/Dice ger ut material som förhoppningsvis faller alla i smaken. Close quarters för de som vill ha intensiv action, Armored kill till de som vill..ehh...ha intensiv action. Äh, du förstår vad jag menar

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Armored Kill om en vecka, nytt grafikkort beställt.

Jag är redo!

Känns lite så här med! gtx 295 börjar slita lite!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RzrTrek:

Jag har redan betalat 698+848=1546 för ett spel (inkl. B2K) räcker inte det för ett spel!? :cry:

Har betalat 749 kr och har Battlefield 3 Limited Edition (Inkl B2K) + Battlefield Premium.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Medlem

Älskar det här tjaffset om DLC hit och DLC dit, Battlefield har ALLTID haft mikroexpansioner, med ett par maps och ett par nya vapen, det är precis som innan, förrutom premium som är ett prisvärdare alternativ.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Troberg:

Vad för spel har du köpt då?
För mig kostade BF3, B2K + Prem ca 850kr.

Skrivet av Tandborste:

Exakt vad köpte du sa du?

Skrivet av SebboD:

Har betalat 749 kr och har Battlefield 3 Limited Edition (Inkl B2K) + Battlefield Premium.

PC: BF3 + B2K utan att ha förhandsboka! 449 + 249 = 698
PS3: BF3 + B2K utan att ha förhandsboka! 599 + 249 = 848

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

PC: BF3 + B2K utan att ha förhandsboka! 449 + 249 = 698
PS3: BF3 + B2K utan att ha förhandsboka! 599 + 249 = 848

Så du köper samma spel två gånger och du har det som argument för/mot vad?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av astrob0y:

Så du köper samma spel två gånger och du har det som argument för/mot vad?

Jag använder de inte som ett argument, mer som ett bevis på EAs vilseledande marknadsföring!?

Permalänk
Skrivet av lolflakes:

Explosioner överallt. Gillar inte när det är så stirrigt.

Då kanske du ska undvika krigsspel

Permalänk
Medlem

Nu saknas bara en Project Reality-mod så är det ett givet köp!

Permalänk
Medlem

Föredrar att vara fotsoldat men detta kommer nog bli riktigt kul!
Vet inte heller vad alla klagar om..Du får väldigt mycket nöje för pengarna, det är ju inte EN ny bana direkt.
Brukade lira mycket COD förut, på den tiden när dom faktiskt släppte nya spel (COD 1, 2 och 4).
Där snackar vi några som kan ta betalt för expansioner, omfg!!

Finns dock en å annan bugg kvar dom behöver fixa i BF3, men det kommer väl

Visa signatur

NZXT Phantom 820 - Asus Rampage IV Black Edition - Intel i7 4930K - 32 GB Corsair Dominator Platinum 2133MHz - 2x EVGA 780 Ti SLI - Corsair AX1200W PSU - 2st Samsung 840 PRO 256GB SSD- Samsung 840 PRO 512GB SSD - 2st WD Caviar Black 4TB - Windows 10 Pro 64-bit - Acer X34 Predator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikegnorp:

Det är väldigt mycket tjöt om hur dyrt det är och expansion packs kostar osv.. men om jag räknar hur mycket det kostar mig per spelad timme...så är det ju ett FYND!

Håller med. En fredagskväll på krogen jämfört med en framför datorn.....klart&betalt

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Inanimate:

Måste säga att jag inte riktigt förstår tankesättet att
1) DLCs skulle vara gratis när det håller den kvalitet som våra X-packs gör.

Om folk visste hur mycket tid, arbete och manpower som läggs ner på att skapa ett spel som alltid sticker ut från mängden, som dessutom ska funka till PC/Xbox/PS3 så hade nog många sett det annorlunda.

Du kallar en map pack med 4 banor för en expansion?
Fyfan du vet ju ingenting.

Hahaha.. Battlefield 3, sticker ut från mängden? Ja eller hur... och att göra banor tar inte särskilt lång tid, det är en sak att göra singleplayer banor där du behöver scripta sekvenser, animationer och AI.

En annan att göra stora banor för multiplayer. En ensam person kan göra en bra bana på en vecka, som slår DICEs vanilla banor på käften. Hur många tror du fipplar på en bana hos DICE? Flera personer. Och de använder ju i stort sett samma Assets på alla banor..
Finns ju en anledning till varför DICE inte vill släppa mod tools.

The Vulture på Swec är galet duktig på CE2/3 http://www.youtube.com/user/Brygelsmack
Han kan nog svara på en del frågor gällande kreation av banor..åtminstone för singleplayer, som kräver mer tid och energi samt mer planerande (även om det mesta han gör verkar vara on the fly)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stårk:

Du kallar en map pack med 4 banor för en expansion?
Fyfan du vet ju ingenting.

Hahaha.. Battlefield 3, sticker ut från mängden? Ja eller hur... och att göra banor tar inte särskilt lång tid, det är en sak att göra singleplayer banor där du behöver scripta sekvenser, animationer och AI.

En annan att göra stora banor för multiplayer. En ensam person kan göra en bra bana på en vecka, som slår DICEs vanilla banor på käften. Hur många tror du fipplar på en bana hos DICE? Flera personer. Och de använder ju i stort sett samma Assets på alla banor..
Finns ju en anledning till varför DICE inte vill släppa mod tools.

The Vulture på Swec är galet duktig på CE2/3 http://www.youtube.com/user/Brygelsmack
Han kan nog svara på en del frågor gällande kreation av banor..åtminstone för singleplayer, som kräver mer tid och energi samt mer planerande (även om det mesta han gör verkar vara on the fly)

Du verkar sitta inne med lite fackkunskap om hur man gör bra och populära multiplayer banor, super snabbt dessutom. Det tar tid och tid är pengar så du kanske borde höra av dig till DICE för dom blir nog glada att höra att här finns en kille som kan göra samma jobb bättre och till ett lägre pris.

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Avstängd

blir nog kul det här ska du se!!!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |