Letar server som resetar.

Permalänk
Medlem

Letar server som resetar.

Tja Swec, jag och en kompis letar efter en server med privat hive som resetar allt typ var 5-12e timma, alltså alla fordon och spelare blir resetade.
Någon som vet en sådan server?

Permalänk
Medlem

Finns en fransk server som jag har lirat på ganska mycket. Vet inte exakta namnet med söker du efter frasen "BadNeighbor" så ska du kunna hitta den. Ofta ganska full dock.

De kör dock med inställningarna "3rdP:on|CH:off|GMT-4|MaxPing:125|". De har en egen TS server också som lagts upp av en av dem som spelar där. Ganska trevligt folk.

De startar om servern var 3:de timme tror jag, och kör även rollback på servern om någon hacker kommer in och förstör någons dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoster:

Finns en fransk server som jag har lirat på ganska mycket. Vet inte exakta namnet med söker du efter frasen "BadNeighbor" så ska du kunna hitta den. Ofta ganska full dock.

De kör dock med inställningarna "3rdP:on|CH:off|GMT-4|MaxPing:125|". De har en egen TS server också som lagts upp av en av dem som spelar där. Ganska trevligt folk.

De startar om var 4:de timme tror jag, och kör även rollback på servern om någon hacker kommer in och förstör någons dag.

Okej så när dom startar om var 4:de timma så resetats allas gear?

Permalänk
Medlem

Nej, självklart inte.

Upptäckte nu att du letade efter en server som startar om servern helt från skratch, inte en som kör frekventa server omstarter. Kan man fråga varför du söker en sådan server?

Permalänk
Medlem

Okej, kör på en private hive server som har inget lagg och startar om några ggr per dag, måste också vara whitelistad (som i minecraft) så det är inga hackers och admin bannar folk som dupar, så en skön server finns redan.

Är ute efter en server där det blir mer pangpang, alla kan ha chansen att fixa helli och mer röj allmänt. segt att springa runt i skogen i 5 timmar för att hitta ett camp med en bil...

Permalänk
Medlem

På så sätt...

Jag har då inte sett en sådan server ännu.