AMDs Teaser Video TECHnically Beyond Explanation

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

AMDs Teaser Video TECHnically Beyond Explanation

Om Den integrerade videon inte laddar upp
Ja vad säger vi egentligen om vad detta kan vara?
Kanske är tillräckligt spännande för att SweC kommer ha detta som en nyhet tisdag kväll 9oktober?

Slängde in denna tråden i surfplattor för det är inte en stationär och inte en laptop.
Moderator får gärna flytta denna om det finnes en mera lämplig forumdel att lägga den i.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem

Vi vet ju inte riktigt vad det är för något, så det är ju lite svårt att placera tråden ju nu.
Den stora frågan är ju vad det egentligen är för något, kan ju mycket väl vara en platta, men sätter nästan mina pengar på Vishera, men det får bli lite pengar eftersom jag är väldigt osäker och plånboken är smal. (Det sista var på skoj)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av MulleEng:

Vi vet ju inte riktigt vad det är för något, så det är ju lite svårt att placera tråden ju nu.
Den stora frågan är ju vad det egentligen är för något, kan ju mycket väl vara en platta, men sätter nästan mina pengar på Vishera, men det får bli lite pengar eftersom jag är väldigt osäker och plånboken är smal. (Det sista var på skoj)

Låter inte helt osannolikt du

Får hoppas på det!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Det var inte Vishiera =D Det Var:

Om videon inte laddar

AMD Ultra Low-power Z-Series APU

Ca 6W på värstingen

Dold text

Så detta tycker jag är ganska fett. Det är ett relativt smart drag av AMD tycker jag att köra på detta spåret men man vill ju se mer Performace inriktning.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin