HTC wildfire s port forwarding. usb internetdelning

Permalänk
Medlem

HTC wildfire s port forwarding. usb internetdelning

Tjena, jag har länge funderat på ifall man kan "port forward" min Android telefon

och anledningen till att jag vill göra detta, är bara att lära mig mer om "port forwarding" och att det vore kul att testa ifall det fungerar, lite som ett "data projekt."

Så lite kort info: Jag använder min HTC WildFire s till "USB tethering" och den internet anslutningen skulle jag vela testa att "port forward"a
t.ex. till en cs1.6 server (för att se ifall servern FUNGERAR- jag vet att pingen skulle vara HÖG) även en COD MW3 server skulle jag vela TESTA.

Om någon har sådana kunskaper om Android så säg gärna ifall det går, och hur man gör.

Tack på förhand
Ps. har INTE en "Rootad" telefon.

Visa signatur

CPU Intel core i5-3570k│MB ASRock Z77 Extreme4│Cooler Corsair Hydro H80i + 2xNoctua NF-F12│GPU 2x EVGA Classified GTX 780 Sli│HDD Western Digital 2tb│SSD Intel 330 reseller│RAM Corsair Vengeance (2x4GB) + Gskill Ripjaw (2x8GB)│PSU Corsair RM1000 │Chassi Fractal Design define r4 titan│Mus Mionix NAOS 7000│Tangentbord FUNC kb-460 cherry mx blue│Belysning NZXT HUE RGB LED Controller│