Permalänk
Medlem

[DayZ] Private Server behöver spelare

Hej! Vi söker spelare till en private server och mer detaljerat så behöver vi seriösa spelare från 14 år och uppåt (egentligen spelar åldern ingen roll så länge du är en mogen person). Så lite om servern: Den har inge speciella uppe tider utan den är uppe när det går (den är gjord av en av spelarna på servern). Vi kommer inte acceptera fuskare. Vi ger ut mer information och händelser på servern om ni tycker detta låter intressant. Ni kan kontakta oss genom att adda GLinC på steam eller Gust_swe_ha på skype.när vi är uppe i närmare 20 spelare kommer vi börja med en sak som vi kallar gang wars:)

Permalänk
Medlem

Ett par tips: Tror inte så många vill starta på en server som inte är öppen 24/7 eller har aktiva admins nästan hela tiden. Att ni inte kan hosta 24/7 förstår jag fullständigt, men tänker ni ha aktiva admins?

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

gang wars? specifera.

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Medlem

Det vi menar med Gang Wars är att när vi får in fler spelare kommer vi göra flera lag med kanske 4 spelare i varje, vi kommer också ha som "events" på helgerna. Vi håller just nu på att komma på saker som vi kan göra på dessa events. Vi är just nu 3 aktiva spelare men vi har några mindre aktiva också. Det är jag som står för servern och min dator har bra prestanda så jag klarar nog ett gäng spelare på servern. Jag är en aktiv admin då jag är inne på skype nästan 24/7 men jag har inte servern uppe hela tiden just nu eftersom att vi är så få.

MVH GLinC/Gust_swe_ha

Permalänk

Skulle kanske eventuellt kunna hosta den 24/7 till er om det är så

Visa signatur

Processor: Intel® Core i7-2600K Processor 3,4 ghz|ModerKort: Asus P8P67 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II |Hårdisk (SSD): Corsair force SSD 120 GB |Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL10 |Nätagg: Corsair TX V2 750W PSU |Hårddisk: Western Digital Caviar® Green 2TB |Cassi: Cooler Master HAF X Big Tower Svart | VattenKylning: Corsair H70 CORE Hydro Series CPU Kylare

Permalänk
Medlem

Det vore något att tänka på men lägg till mig på skype eller steam så kan vi prata mer om det.

Permalänk

inte för att ta eran tråd, jag har en privat server som klarar gott de krav ni har så varför inte komma in där.

dayz.droopy.se:2302

Permalänk
Medlem

Tack Warnerfjord men vi vill verkligen testa att få upp vår egen

Permalänk
Medlem

åhåå, dags att komma tillbaka till dayz
ramlar in på servern direkt

Permalänk
Medlem

SE 1467 heter servern den är nu uppe för dem som vill joina, om ni vill veta mer så adda Gust_swe_ha på skype.

Permalänk

joina nyss. riktigt bra!

edit: man kan dock bara joina ingame och inte från t.ex. dayz commander men det är inget stort problem

Visa signatur

GPU: XFX 7950 1100Mhz/1375Mhz | RAM: Corsair 1600Mhz 2x4GB | CPU: i5 4670K @4.5GHz 1.230v| Kylare: Corsair H80 | Lagring: Samsung 840 250Gb SSD + 1Tb Caviar HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskar5140:

joina nyss. riktigt bra!

edit: man kan dock bara joina ingame och inte från t.ex. dayz commander men det är inget stort problem

Eeehm, njeaea jag och flera andra ansluter med dayz commander (både till server ett och två)

Permalänk
Skrivet av GLinC:

SE 1467 heter servern den är nu uppe för dem som vill joina, om ni vill veta mer så adda Gust_swe_ha på skype.

finns det platser lediga i servern fortfarande, eller är den oftast full ?? jag å min sambo ska börja spela nu i veckan

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2223471 = gillar :P

!OBS dyslektiker OBS!