[Diablo3] Problem att logga in?

Permalänk

[Diablo3] Problem att logga in?

Kommer inte in i spelet idag då det fastnar vi loading characters i inloggningen, någon annan med samma problem?

Permalänk
Medlem

Ja, dom flesta verkar ha det just nu

Visa signatur

EOS 5Dmk2, 24/1.8, 50/1.8 II, 70-200/4L, Sigma 530 Super
Flickr

Permalänk
Hjälpsam

Samma här

http://eu.battle.net/d3/en/status

Server up enligt Blizz

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Samma här, Retrieving hero list...

Permalänk
Medlem

Liknande krash i torsdags gjorde så att min 60 hardcore dog....

Permalänk
Medlem

den är nere nu enligt blizzard's statussida

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

mjo står ju att det är problem på login så får väl testa sen..

Permalänk

Nu så funkar det

Permalänk
Medlem

Funkar och spela men AH är fortfarande nere för alla I guess?

Permalänk
Skrivet av Kakann:

Funkar och spela men AH är fortfarande nere för alla I guess?

jupp, har även mycket problem med disconects från servern så ligger lågt med lirandet ett tag till.

Permalänk
Medlem

Inget AH för mig heller =(

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | i5 2500K @ 4,5 Ghz| Asus P8P67 Deluxe | Cooler Master Hyper 212+| 4x2 Gb DDR3 @ 1600 MHz | Samsund 850 EVO 250 Gb | Intel x25 g2 80 Gb (Win7 + mjukvara) | 2 x Sapphire Radeon HD 7970 Crossfire | Seasonic X-750 | LG W3000h 30" IPS |

Permalänk

Samma problem igen, blev inte mycket lirat idag

Permalänk
Medlem

Fastnar på Retrieving Hero List vid inloggning...

Edit: Nu så funkar det Även AH är uppe igen, var på tiden.

Permalänk
Medlem

Verkar som felet kom tillbaks igen nu, var inte i ett spel men blev utkastad: "game terminated". kunde inte starta nytt, loggade ut och nu kan jag inte logga in igen. Fler?

Visa signatur

EOS 5Dmk2, 24/1.8, 50/1.8 II, 70-200/4L, Sigma 530 Super
Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Offler:

Verkar som felet kom tillbaks igen nu, var inte i ett spel men blev utkastad: "game terminated". kunde inte starta nytt, loggade ut och nu kan jag inte logga in igen. Fler?

Precis klar med mitt game men kan inte skapa nytt..
Antar de e dags att avsluta för kvällen då eftersom man ändå jobbar imorgon

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig heller, fastnar på "retrieving hero list", jvla strul alltså.....blizzard kanske borde investera lite mer tid o pengar i stabila servers

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk

konstigt, funkat felfritt för mig hela dagen, bootade om datorn nu å nu kan ja ej logga in..

Visa signatur

CM NR200P | AMD Ryzen5 3600 | 5700 XT | 64GB DDR4 | 1080p@165HZ

Permalänk
Medlem

Har inte varit fast under resten av kvällen men nu går det inte att logga in...

Permalänk
Medlem

Lyckades komma in i spelet och sen upp på AH

Satte in en massa Low bids på items som expires om 2 timmar Grymt billigare än vad dom borde ligga :D:D
Hoppas servrarna stänger ner totalt så jag får vinner allt

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av azezl:

Lyckades komma in i spelet och sen upp på AH

Satte in en massa Low bids på items som expires om 2 timmar Grymt billigare än vad dom borde ligga :D:D
Hoppas servrarna stänger ner totalt så jag får vinner allt

Fick du nåt av dessa items då?
På items som faktiskt har något värde så brukar priserna skena iväg när det är <30 min kvar och mycket läggs under de sista 1-2 minuterna.
Vet själv på ett item jag sålde för ett par dagar sen, när det var 20 minuter kvar på auktionen så ledde ett bud på 18-19 miljoner, hoppade in i ett spel och under tiden jag spelade så gick auktionen ut, när jag var klar och kollade vad jag fick till slut så hade priset slutat på 55 miljoner.
Lägger oftast mina items med ett lågt bid, säljer hellre mina items på första listningen för lite mindre än de faktiskt är värda än att sitta och relista de på AH i en veckas tid för att få några miljoner extra. Enda problemet med detta är ju när AH strular, men det här var första gången på länge som det gjort det och jag fick rimliga summor för mina items ändå

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Fick du nåt av dessa items då?
På items som faktiskt har något värde så brukar priserna skena iväg när det är <30 min kvar och mycket läggs under de sista 1-2 minuterna.
Vet själv på ett item jag sålde för ett par dagar sen, när det var 20 minuter kvar på auktionen så ledde ett bud på 18-19 miljoner, hoppade in i ett spel och under tiden jag spelade så gick auktionen ut, när jag var klar och kollade vad jag fick till slut så hade priset slutat på 55 miljoner.
Lägger oftast mina items med ett lågt bid, säljer hellre mina items på första listningen för lite mindre än de faktiskt är värda än att sitta och relista de på AH i en veckas tid för att få några miljoner extra. Enda problemet med detta är ju när AH strular, men det här var första gången på länge som det gjort det och jag fick rimliga summor för mina items ändå

Tyvär inte ;Z Alla items blev överbjudna.. AH hoppade troligvis igång på natten eller nått ;Z

Btw vilken tid på dygnet är det best att lägga upp items på AH för att dom ska gå ut när så många som möjligt spelar?

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av azezl:

Tyvär inte ;Z Alla items blev överbjudna.. AH hoppade troligvis igång på natten eller nått ;Z

Btw vilken tid på dygnet är det best att lägga upp items på AH för att dom ska gå ut när så många som möjligt spelar?

Auktionerna håller ju i 36 timmar så det är ju bara att räkna
Vill du att auktionen ska gå ut söndag kväll t.ex så måste du lägga upp auktionen lördag morgon.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Auktionerna håller ju i 36 timmar så det är ju bara att räkna
Vill du att auktionen ska gå ut söndag kväll t.ex så måste du lägga upp auktionen lördag morgon.

inte hållit på så mkt med AH så visste inte det Men nu vet jag ^^

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!