League of legends riot graves

Permalänk
Medlem

Jag tar också härna emot en!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ojoj vad tråden har växt, Hoppas ni använder den väl, lyckades få tag på en kod genom en kompis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag hade massor som jag gav ut, ska se om jag kan få tag på några fler, skriver till er i PM om jag hittar!

Edit: För att förtydliga, De delar inte ut just nu utan är klara för dagen. Om jag kommer över några koder imorgon så ska jag dela ut så många jag kan!

Om du kommer över fler så vore det jätte nice!

Permalänk
Medlem

Skulle vara riktigt tacksam för en kod jag med. Har även jag en del dota 2 nycklar att ge bort.

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk
Medlem
Skrivet av DillmeSill:

Som jag fattade det när jag aktiverade mitt skin så får man Graves om man inte redan har honom.

Meh, kör inte adc ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har försökt hitta så många koder jag kunde, fick tag på totalt 2 under hela dagen idag. De jag fick har jag skickat ut till folk nu så hoppas ni var en av de lyckliga! Tur att man inte spelar LoL själv så man slipper oroa sig över skins och shit ;D

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett skin också

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk

Om nån har en skin över så får ni väldigt gärna pma mig. Skulle vara sjukt kul

Permalänk
Medlem

Ja, samma här, har någon ett skin över så tar jag hemskt gärna emot det

Visa signatur

Spelburken: Intel Core i5 3570k @ 4,4 Ghz, HD7870 Crossfire, 8GB RAM, Skärmar: 3x Dell U2312HM Eyefinity
Asus Zenbook UX32VD, Nexus 6P
Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Plastslev:

Skulle även kunna ge någon Dota 2 key ifall dom vill ha det för skinnet.

Jag kan ge en dota 2 key för graves skin.

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag hade massor som jag gav ut, ska se om jag kan få tag på några fler, skriver till er i PM om jag hittar!

Edit: För att förtydliga, De delar inte ut just nu utan är klara för dagen. Om jag kommer över några koder imorgon så ska jag dela ut så många jag kan!

tja kan du ge en till mig sitter på B19:44 men annars var fick man tag i dem?

Permalänk
Medlem

Jag skulle också jätte gärna vilja ha Riot Graves.
PM ifall nån schysst själ har codes.

Visa signatur

Intel inside ✔ Intel i5 14400F | Intel Arc B580 12GB Steel Legend OC | Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz | Kingston KC3000 2TB NVME | Windows 11 + Fedora

Permalänk
Medlem

Tar också ett skin om det finns över,
PM och säg vad ni vill ha för det:)

Permalänk
Medlem

Finns väll näst intill ingen chans att få en nu.

Men skulle varar grymt tacksam om någon kunde skicka en kod via PM!

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk
Medlem

Skulle vara hur schysst som helst om någon kunde ge mig en kod Mainar ADC med Graves som min bästa dock har jag inte Riot skinnet som är snyggast imo.

Visa signatur

9800X3D | RTX 4090 FE | North XL | LG C4 42"

Permalänk

Om någon får en kod över tar man gärna emot

Permalänk
Medlem

Jag har nu delat ut alla koder jag har, jag tror också att det kommer bli extremt tufft att få tag på några fler tyvärr. Jag skickar ut fler om jag hittar och jag kommer inte ta betalt för det.

För er som undrar vart man kan få det, när jag hittade de jag har så gick det omkring 2 snubbar med kort som de gav ut. Jag vet inte om de har ett ställe de "står" på.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk

Hade också velat ha ett Skin! PMa mig om du är villig;) eller adda mig ingame: Iknoweverything

Permalänk

Om det är någon som fortfarande lyckas skaffa en så tar jag jätte gärna emot koden.

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Skulle vara så sjuukt tacksam om någon kunde pma mig en kod! Skulle älska dig föralltid och du skulle göra min helg!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Tiggeri tillåter vi inte.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.