Skrivet av zzcool:
vad hände med era priser ni brukade vara billigare än alla andra vad hände?
Vilka produkter mer exakt är det du syftat på? Vårt mål är att ha konkurrenskraftiga priser och samtidigt hålla världsklass på vår service och kundtjänst. Det betyder att vi oftast inte kan vara absolut billigast men ska som sagt fortfarande hålla bra priser.
Vi har sagt det en massa gånger här i tråden att vi uppskattar när ni hör av er med produkter som vi ligger helt fel på pris.
Skrivet av Mikkey:
Har ni planer på att kanske öppna en butik på Gotland? Det hade varit hur gött som helst. Vi har en ''riktig'' datorbutik men deras priser är höga. Visst, man kan beställa över internet, men det är alltid trevligt att kika i butiker!
Det är tyvärr något som kommer ligga långt bort - vi har planer på att öppna flera butiker och har en plan och en "karta" men Gotland är inte riktigt med där tyvärr.
Men kul att du visar intresse!
Skrivet av thexps:
Hej.
Det medföljer inte med kylaren och ja jag är helt säker.
Kontaktade Noctua som skickar en gratis till mig.
Skickades från m.sweclockers.com
Du har helt rätt - vi har bekräftat det själva nu med Noctua och uppdaterat hemsidan.
Ledsen för fel svar och har du några problem tveka inte att kontakta oss så löser vi ny backplate till dig.
Skrivet av Aspir3:
Hejsan Inet!
Skulle vilja veta om ni har några planer på att ta in Asus nya gaming-skärm "Asus VG248QE"? Och om så är fallet, när ser den ut att bli tillgänglig i butik?
//Mvh
Inköparen har ögonen öppna men för tillfället så finns det ingen information om varken pris eller leveranstid i dagsläget. Vi lägger upp på hemsidan så fort vi vet mer!
Yes - vi kommer att utöka med fler mobiltelefoner. Framförallt Android då det passar ihop med våra plattor. Kommer upp på hemsidan allt eftersom!
Headsetet landar i veckan förhoppningsvis!
Kylaren ska landa i nästa vecka och inköp jobbar på att få tag på SSDn - kundtjänst bör kontakta dig via mail med information om din order.
Beror lite på vad du beställt om vi skickar allt tillsammans t ex skrivare, skärmar och datorlådor går alltid som egna separata kollin medan småkomponenter packar vi ihop.
Vanligtvis väntar vi in tills hela ordern är komplett innan den går iväg. Vill du delleverera kontakta oss på 031 65 27 00 eller info@inet.se så kollar vi på det!
Skrivet av lang666:
Inet är en värdelös butik.
Dålig service, hemsidan ser ut som en 3åring gjort i nått av microsofts barnwebdesingsprogram.
De påstogd att garantin inte gällde när det var fabrikationsfel.
Otrevlig personal i stockholmsbutiken.
Nej tacka vet jag riktiga datorbutiker , som håller sig i framtiden med bra kundservice.
Inte ens priserna är bra.
skärpning inet.
Skrivet av Reyintaz:
Istället för att bara skriva negativt så tror jag att alla butiker, Inet i detta fallet, skulle uppskatta om du berättar historien bakom ärendet så de kan gå tillbaka och kolla om något har skett som är fel.
Men du har all rätt att tycka som du tycker, men jag hoppas också att du vill hjälpa alla butiker att bli bättre. Tror inte Inet kommer ha ett bra svar till ditt inlägg här, utan det kan bli ett mycket bättre svar om du utvecklar allt mycket mer.
Tråkigt att du är så missnöjd med oss lang666 Vi lyssnar alltid på våra kunder och hör gärna hur ni tycker vi kan bli bättre. Men som Reyintaz skriver så är det svårt utan mer information.
Vi jobbar hårt dagligen med att hålla hög nivå på service, kundtjänst och köpupplevelsen hos oss. Har du förslag på hur vi kan bli bättre så tar vi gärna emot det!
Bör landa om ca 1-2veckor!
Skrivet av Laurell:
Hej!
Kan ni tänka er att ta in lite fler tillbehör till Silverstones chassin? Framförallt CP05 och CFP52B?
Även SATA kablar som har vinklad kontakt i båda ändar?
Det kan vi absolut!
http://www.inet.se/produkt/6901734/silverstone-cooling-front-...
http://www.inet.se/produkt/6901718/silverstone-cp05-sas
http://www.inet.se/produkt/6901735/silverstone-cp05-hot-swap-...
Tyvärr inget om SATA-kablarna men vi ska leta vidare!
Skrivet av Fiddeflum:
hej såg att ni fanns med som återförsäljare av padfone 2 men jag kunde inte hitta produkten ert sortiment. kommer ni att ta in denna?
Skickades från m.sweclockers.com
Måste ha blivit något fel hos ASUS för det är tyvärr inget som är aktuellt för oss att ta in i sortimentet. Har kontaktat ASUS om att ta bort oss från den listan.
Kommer i veckan!
Har dragit frågan vidare - återkommer!
Är upplagt nu: http://www.inet.se/produkt/5305816/samsung-4gb-1x4096mb-cl11-...
Skrivet av Mrfohlin:
Beställde den 25:e November en laptop från Inet. Den 27:e fick jag svar om att den kan hämtas ut från posten.
Jag är otroligt imponerad av den snabba leveransen, +1 från mig!
Utöver det funderar jag om ni skulle börja kunna sälja Raspberry Pi's samt tillbehör till den. Skulle vara otroligt skönt att ha en bra svensk leverantör av detta som man vet att man kan lita på och ger en utmärkt service.
Kul att du är nöjd!
Har skickat vidare önskemålet om att ta in Raspberry Pi till inköpsavdelningen men finns inte riktigt några distributörer så det skulle bli dyrt och krångligt att ta in i dagsläget tyvärr.
Men vi ska jobba på det!
Skulle precis prata med inköparen när jag fick ett mail om att han sett ditt inlägg och uppdaterat bilden Så det är fixat nu!
1) Avslutas imorgon!
2) Så länge det finns kuponger! Exakt hur länge det är beror på försäljning och därför svårt att svara på..
3) Tyvärr obekräftad leveranstid i dagsläget. Vi uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer!
Skrivet av Najsisen:
Hej hej, köpte för bara ett litet tag sedan en näst intill komplett dator av er, och fick allt utom chassiet efter 2 dagar. Efter typ 5 dagar(?) kom chassiet och jag slängde in alla delar. Efteråt såg jag att startknappen var trasig. Den fungerar, men man känner och ser att den definitivt är trasig. Den går inte enda ner, inte enda upp och den har fastnat nere 2ggr... Då jag använder min dator varje dag vill jag helst slippa att skicka in hela chassiet då det skulle kräva att jag plockade bort alla saker, men jag vill inte heller skicka in alla grejer, delvis för att posten lämnade ut chassiet till någon annan först (där av förseningen). Så, min fråga är om ni skulle kunna skicka bara en ny startknapp (kan man väll byta med bara en mejsel?) eller kanske hela den lilla plast biten med alla kontakter, start och reset knapp samt led:er.
Att skriva att det är ett Fractal Design Arc (ArtNr 6900466) anser jag väll högst nödvändigt, insåg att jag inte gjort det. hoppas ni kan fixa det!
Just reservdelar till Fractal-lådor brukar vi kunna få tag på - skicka ett mail till info@inet.se så kollar vi på det!