Nvidia Update components krashar

Permalänk
Medlem

Nvidia Update components krashar

Hej gott folk. Jag har det problemet att när jag försöker uppdatera nvidia drivrutinerna genom nvidias kontrollpanel så får jag meddelandet "Nvidia update components 1.10.8.0 har slutat att fungera".

Jag har försökt att googla på problemet men inte hittat någon lösning. Någon som vet vad det kan vara för problem?

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk
Medlem

Har även testat att avinstallera update components manuellt, men det fungerar inte då jag bara får samma meddelande som i nvidias kontrollpanel om att update components har krashat.

Har haft detta problem ett tag men inte stört mig så mycket då jag ändå alltid installerar nya drivrutiner manuellt, nu finns ju dock far cry 3 sli updaten bara i den automatiska uppdateringen och jag antar att Assassins creed 3 fixen kommer komma på samma sätt.

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, det programmet har jag aldrig testat
Men jag uppdaterar ändå alltid manuellt, speciellt då jag vill använda BETA-drivisar.
Så om jag var du skulle jag avinstallera skr.pet.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)