Hur aktiverar man spel på Ubishop från Nvidias koder?

Permalänk
Medlem

Hur aktiverar man spel på Ubishop från Nvidias koder?

Hej!

Är det någon som vet hur man aktiverar spel på ubishop från Nvidias koder?

Visa signatur

| Asus M4N98TD Evo | Intel SSD 80GB, SSD 250GB Samsungs pro | | 4GB | Amd X6 1055T 2,8 Ghz / 3,3 Ghz | GTX 670 DCUII OC (Asus) | Fractal design R2 | Ägget 700 Cougar |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI Z270I :: Intel Core i5 7600K :: Corsair Vengeance LP 16GB :: Samsung 960 EVO (m.2) :: MSI GeForce 1070 OC
Inet fraktfritt

Permalänk
Avstängd

Först Nvidias sida för att få en kod, sedan special edition i korgen på ubishop, och skriv in koden vid utcheckning. TADAA

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper.k:

Hej!

Är det någon som vet hur man aktiverar spel på ubishop från Nvidias koder?

bortsett från alla troll brukar man vanligtvis ladda ner dera klient och sedan aktivera spelet där.
nu är det tyvärr länge sen jag hade glädjen att spela ett av ubi's spel men då och då står det även på koden man får just hur det är man installerar, steg för steg. hoppas det här hjälper och ha en god jul.

Edit: läs inlägget ovanför, verkar vara mer up to date så att säga.

Visa signatur

(if you are not swedish and using google translate it's better to ask for an explanation in english as it's often easier to understand if you write it in english as google translate hates sweden ;) )

Permalänk
Avstängd

1. Gå till Nvidias hemsidahttp://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/assassin...
2. Fyll i all info. Klicka sedan på submit.
3. Klicka på Ubisoft länken.
4. Klicka där det står "digital download"
5. Lägg till spelet i kundvagnen.
6. Fyll i all information och även din rabattkod.
7 PROFIT?

Permalänk

jag har sj precis typ (8dagar se) aktiverat spelet via deras Uplay tjänst å de va lite klurigt kan jag hålla med om men när jag väll hitta vart så va de inga problem. kommer tyvär inte ihåg vart jag hittade de nu

Visa signatur

I7 9700k : Asus ROG Maximus Hero XI (wifi) : Corsair Dominator 32GB : EVGA RTX 2080TI Black Gaming : 500GB + 2TB Samsung 970evo : Corsair HX750i

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad, rubrik redigerad*

Förtydligade rubriken, som alltid ska innehålla vad tråden handlar om.

Raderade en hel del trams. Kom igen, varför förstöra tråden? Skärpning.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.