Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

prislappar utan dessa "snuskiga" priser

Varit lite smått nyfiken på samma saker att fixa här hemma.
Men det är bara i fantasin tillsvidare.

Fick alltihop för 3800:- vilket kändes väldigt överkomligt.

Det som finns på bilden kostar nog närmare 25-30 000 annars.

Permalänk
Medlem

gah, då förstår jag.
väntar på du ska slänga upp slutresultat av det sen då

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Kika på Nexa's grejjer om du vill komma undan med mindre snuskiga priser. Runt 200 för en trådlös dimmer som får plats bakom en vanlig lysknapp.

Går att tända både med befintliga strömbrytarna, trådlösa knappar och fjärrkontroller, och med Tellstick + Raspberry Pi går det även att göra med telefon/surplatta/dator.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Fick den till ett grymt pris så nu ska det kollas 12 timmar film och 26 timmar extramaterial!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

http://ladda-upp.se/files/2012/b34508.jpg

Nej nu får det fan vara färdighandlat för ett bra tag framöver....

nu är frågan får man installera det där ifall man är lekman eller är du elektriker

Permalänk
Medlem
Skrivet av shady93:

nu är frågan får man installera det där ifall man är lekman eller är du elektriker

Är elektriker, och dessutom gått en utbildning på just elko living systems genom firman

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Är elektriker, och dessutom gått en utbildning på just elko living systems genom firman

fråga bara

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av shady93:

fråga bara

Och han svarade väl bara?;-)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Dåliga bilder, nästa inköp får väl bli en kamera då..

Ett par studiomonitorer, M-Audio Bx5 d2. Supernöjd!

En Festina Chrono Bike som jag fick i 25-års present av min underbara sambo

Visa signatur

CPU Intel Core i7 6700K GPU ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 Moderkort ASUS Z170 Pro Gaming
PSU
XFX ProSeries XXX 850W RAM Corsair 32GB DDR4 2133MHz CL13
SSD
Corsair Force GT 120gb HDD 2TB Seagate Barracuda

-Citera för svar

Permalänk
Medlem

Senaste inköp en 750GB extern hårddisk, på en av Cdon´s julkalenderdagar.
350:- med kod, så helt ok, behövde en liten smidig hårddisk för backup till lite bilder mm.

Får ursäkta för usel bild ser jag nu, dock är väl allt bättre än produktbilder

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Ett gäng hattar

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

http://youshouldntwearthatfedora.tumblr.com/

Eller vad vet jag, du kanske tillhör dom 5% som faktiskt passar i hatt?

(Oerhört oseriöst inlägg)

Visa signatur

mjau

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Han är ju elektriker så är det en lagom stor firma så borde han ha bra priser. Köper jag hem prylar så får jag grossistens inköpspris dvs typ 1/4 av vad prylarna kostar för vanliga dödliga och sedan dras det på lönen innan skatt och man slipper momsen. Är man en flitig arbetare som jobbar på bra och skapar mycket jobb så brukar många chefer bjuda på prylarna helt...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behold_:

http://youshouldntwearthatfedora.tumblr.com/

Eller vad vet jag, du kanske tillhör dom 5% som faktiskt passar i hatt?

(Oerhört oseriöst inlägg)

Har åtminstone fått höra att jag passar i det Men det är mest för att skydda skalpen på sommaren eftersom jag hyvlar håret och i keps ser jag definitivt ut som en idiot

Permalänk
Medlem

Det blir en liten resa.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Stackars dig.. Hyrde den med några polare och efter 1 timme tänkte jag fan va gött slut om 30 minuter högst. Kollar fodralet står 3 timmar. Helt ärligt sämsta filmen jag någonsin har sett. En barnfilm från 15 år grattis.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Jag köpte en påse på Lidl för 2 kr. Fick ingen garanti på den och den har redan ett jack i ena handtaget så är inte så värst nöjd

Visa signatur

GPU: Gtx 680, CPU: i-5 3570k, RAM: Corsair Vengance 2x8GB, MB: Asrock Z77 Extreme4, SSD: Samsung 250GB, HDD: 2 TB 7200rpm, PSU: Integra R2 750W, Chassi: Fractal Design R4.

Permalänk
Medlem

Äntligen! Tog bara över 1½ månad från det att jag beställde den Men nu är den här, så jag är glad.

Permalänk
Medlem

Ett USB-minne från Inet. Kostade bara 49 kr och jag hade inget USB-minne innan så varför inte.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Äntligen! Tog bara över 1½ månad från det att jag beställde den Men nu är den här, så jag är glad.

http://i.imgur.com/CsSj4l.jpg

http://i.imgur.com/IckUHl.jpg

Att du vågar posta bilder! Kan förhoppningsvis hämta min imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Att du vågar posta bilder! Kan förhoppningsvis hämta min imorgon.

Hehe Vet att det är många som väntar på den. Men jag är 100% nöjd med mitt köp. Enormt hopp från min gamla 3gs. Aldrig mera iPhone...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Stackars dig.. Hyrde den med några polare och efter 1 timme tänkte jag fan va gött slut om 30 minuter högst. Kollar fodralet står 3 timmar. Helt ärligt sämsta filmen jag någonsin har sett. En barnfilm från 15 år grattis.

Inga problem med barnfilmer, jag och frugan sitter och kollar på julkalendern varje kväll på svt

EDIT: sen får man inte glömma att kolla på Shawn the cheep.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Täcken till hundarna

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Är det någon hetta i den där Fireball? Farsan gillar starka grejer så kan vara kul att ge honom en sådan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Hehe Vet att det är många som väntar på den. Men jag är 100% nöjd med mitt köp. Enormt hopp från min gamla 3gs. Aldrig mera iPhone...

Gött o höra. Kommer från en Blade så detta kommer bli en helt ny upplevelse Sen vilken kovändning, iMac och iPhone till spel-pc och android.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fredmannen:

Är det någon hetta i den där Fireball? Farsan gillar starka grejer så kan vara kul att ge honom en sådan.

Man blir varm i halsen av att dricka den
Riktigt nice att ha på vintern God om fan
Den är dock inte så värst stark, jag är inte en van Whisky drickare och jag har inga problem med att dricka den.
(Den är 33%. Syns ganska dåligt på bilden)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Nexus 4?
Vad tycker du om den? Blir skärmen och/eller baksidan full av fingeravtryck?

Visa signatur

| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |