Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

Hur gammal är Jonas & Emil?

Grabbarna som gör fredagspanelen på youtube, hur gamla är dom?

(Möjligt att det är postat på fel plats men försök svara på frågan).

Permalänk

Inte så mycket akademiska ämnen och samhällsdebatt men står inte deras efternamn i början av varje video? Gå in på birthday.se och knappa in dem där. Du vet att Sweclockers har sitt kontor i Stockholm, kolla Wikipedia för mer specifikt så ifall det finns flera med samma namn så vet du vilka som gäller.

Jag har för mig att Emil någon gång sagt att han hade små barn vilket placerar honom över 30 men under 40 vilket också stärks av hans tunnhårighet. Jag tror att Jonas är under långt under 30.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

tippar Jonas på 34 och Emil på 37.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeMisanthrope01:

Inte så mycket akademiska ämnen och samhällsdebatt men står inte deras efternamn i början av varje video? Gå in på birthday.se och knappa in dem där. Du vet att Sweclockers har sitt kontor i Stockholm, kolla Wikipedia för mer specifikt så ifall det finns flera med samma namn så vet du vilka som gäller.

Jag har för mig att Emil någon gång sagt att han hade små barn vilket placerar honom över 30 men under 40 vilket också stärks av hans tunnhårighet. Jag tror att Jonas är under långt under 30.

Skickades från m.sweclockers.com

Haha vilken analys, jobbar du som stalker?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt vem av dem som är vem..

Han som är smalare och längre känns som att han är i min ålder runt 35, men skägget kan göra att han ser äldre ut än han är så det är möjligt att han är ett par år yngre.

Han som är lite kortare och har större ansikte tror jag är något yngre, säg 32. Fast av någon anledning tycker jag att det är svårare att bedöma ålder på icke-smala personer.

Edit : Tack Rouge of Darkness. Nu har jag en bra bild över hur de ser ut.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Skrivet av JesperT:

Har vi någon länk till bra bilder på dem ?

pausa på valfritt ställe typ.

http://NTHnSehbldU#!

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Jag vet inte hur gamla dom är. Men ålder spelar väl ingen som helst roll? Dock vet jag att Emil har flickvän så där ryker det för dig. Har du tur är Jonas ledig.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Permalänk
Entusiast

Fram tills någon orkar stalka hela vägen så tänker jag slänga mig in i skaran som gissar. Jag tror att båda är strax över 30. Säg 32 och 34.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Avstängd

Svaret är givet?

Emil och Jonas är tvåäggstvillingar. Jag tror att Jonas bytte efternamn efter ett flertal parkeringsböter = känd kriminell. Såg inte bra ut när han skulle söka arbete på Swe. De är 27 år även om de vill framstå som äldre. Uppväxta på Gotland men Jonas flyttade i unga år till Södertälje. Varför han är en stor supporter av Halmstad bollklubb är höjd i dunkel. Troligen började denna abnormitet när han dejtade en tjej från Falkenberg.

Emil är en fan av tysk mat. Plank-Stek med Brysselkål och senap är favoriträtten. Han hatar hamburgare.

Boken , "Jag är inte insnöad på chassin", har Emil och Jonas skrivit under synonymen Valter Basfiol. Kommer komma ut som film genom ett finsk filmbolag 2014. En actionhistoria där både Bill Gates och Steve Jobs figuerar som bifigurer när en kvinnlig hacker, Paula Otellini, är ute efter att utrota alla män på jorden. TM & © 2012 Warner Bros. Entertainment Inc har köpt rättigheterna för USA och planerar göra en amerikansk version med Ian McKellen i en av huvudrollerna. Lite synd att boken, som jag tycker är enormt spännande, inte är känd alls i Sverige. Men i Finland, Taiwan och staden Köln är den en kioskvältare.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

Svaret är givet?

Emil och Jonas är tvåäggstvillingar. Jag tror att Jonas bytte efternamn efter ett flertal parkeringsböter = känd kriminell. Såg inte bra ut när han skulle söka arbete på Swe. De är 27 år även om de vill framstå som äldre. Uppväxta på Gotland men Jonas flyttade i unga år till Södertälje. Varför han är en stor supporter av Halmstad bollklubb är höjd i dunkel. Troligen började denna abnormitet när han dejtade en tjej från Falkenberg.

Emil är en fan av tysk mat. Plank-Stek med Brysselkål och senap är favoriträtten. Han hatar hamburgare.

Boken , "Jag är inte insnöad på chassin", har Emil och Jonas skrivit under synonymen Valter Basfiol. Kommer komma ut som film genom ett finsk filmbolag 2014. En actionhistoria där både Bill Gates och Steve Jobs figuerar som bifigurer när en kvinnlig hacker, Paula Otellini, är ute efter att utrota alla män på jorden. TM & © 2012 Warner Bros. Entertainment Inc har köpt rättigheterna för USA och planerar göra en amerikansk version med Ian McKellen i en av huvudrollerna. Lite synd att boken, som jag tycker är enormt spännande, inte är känd alls i Sverige. Men i Finland, Taiwan och staden Köln är den en kioskvältare.

Men självklart är det så, hur har det undgått oss så länge?!

Visa signatur

2500k @ 4.6GHz atm | Noctua NH-D14 | Asus MIVE | 8GB G.Skill Ripjaws X @ 1866MHz | 2x Asus HD 6970 DirectCU II @ 920/5500 | Corsair AX850w | Corsair F60 + 1Tb Spinpoint | Corsair 650D | 2x BenQ 22" | Filco Majestouch Ninja Tenkeyless MX Red | Razer Deathadder Respawn, Qpad CT Swec edition | Astro A40 + Mixamp

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Ganska onödig tråd, va? Man är så gammal man känner sig. Stalka folk är taskigt.

För övrigt kan jag meddela att båda är under 30. De lär bli ledsna om de ser den här tråden.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.