Permalänk
Medlem

Nyårslöften / Planer för 2013

Mina damer och herrar, vad tror ni om det nya året?

Har själv det typiska att bli mer eller mindre hälsosam, bättre mat och mer träning. Nytt jobb med.

Permalänk

Mer träning och mer arbeta. Vad jag ska dra ner på istället är en bra fråga? Men förhoppningsvist går det byta plugga emot arbeta.

Nyttigare mat är också en plan, samt att jag ska planera mina matinköp bättre.

För tillfället väntar jag på min årliga csn-räkning, där min julklapp i efterhand blir att betala denna.

*edit*
Och inte minst bränna mer kosing på datorteknik. Jag har stora planer framför mig, men jag vill få in lite mer pengar först. (några servrar en för lagring och annat och en för virtualisering, ny laptop & en värsting tablet står på tur) Om jag ej får sparken innan nästa år är slut så har jag förhoppningsvist köpt detta.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Avstängd

att sluta spela dator spel, sluta använda Facebook, sluta dricka dricka, sluta röka, sova bättre

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk

- Börja träna seriösare, få ner kroppsfettet och bygga lite muskler samt styrka.

- Utveckla hårdare självdisciplin

- Plugga hårt

- Skaffa ett trumset

- Bli en flitigare bokläsare

m.m

Permalänk
Medlem

Mitt nyårslöfte har i så jävla många år varit att gå ner i vikt, börja träna och äta bättre. Men nu är jag äntligen där, så mitt nyårslöfte för i år blir att jobba på att utvecklas psykiskt och bara fortsätta må bra

Permalänk
Medlem

Inte ta ekonomisk hjälp. Aldrig gått på soc eller dylikt. Dock så kommer pengarna vara slut sommaren 2013 och innan dess ska jag ha fixat jobb.
Såå.. Fixa jobb innan sommaren, blir väl mitt löfte.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Försöka ta mig till SM, mindre dator.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

Dricka mindre och göra allt annat bättre.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Reser till Sydostasien i början på februari och tänkte resa runt där nere ungefär ett halvår. Så det är väl den enda planen jag har nu. Hitta mig själv lite och ta reda på vad jag egentligen vill med mitt liv.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

- Försöka börja gå på gym och få igång kroppen
- Försöka förbättra min sångröst och lägga ut material på tuben minst 1 gång i månaden
- Bli mer social irl, sitter för mycket inomhus
- Köpa mig en fucking trisslott och gå på krogen, fyller nämligen 18 i år

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Medlem

6.23m i längdhopp
Skaffa sommarjobb
Spela dator
Vänta på BF4 beta

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

- Klara 1,5kv i bänk
- Genomföra en bra deff
- Gå på alla Springsteen konserter i Sverige i år
- Ta körkort
- Åka utomlands (Norden räknas ej)

Permalänk
Inaktiv

Bunkra upp med konserver för att förbereda inför en zombie-day! Oh yes...

Permalänk
Medlem

Jag ska sluta bita på naglarna, tycker själv det ser förjävligt ut. Det är dock sjukt svårt:(

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem

Göra klart mitt körkort nu när jag har pengar och skaffa ett fastjobb, har en som är tidsbegränsad just nu. Att inte ha en riktig jobb är ju ett av de saker som får många att må dåligt... Man lär ju bli galen om man år efter år får jobba som vik, deltid eller ha tidsbegränsad anställning och inte riktig vara säker på att man kommer att ha kvar jobbet om 1 år :/ ...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Mina planer för 2013 är att övningköra bil med skolans trafiklärare, inplanerat. Övningsköra lastbil med min fordonslärare, inte inplanerat men det lutar åt att det blir så när treorna åker ut på praktik.
Eventuell ny dator i april/maj. Dreamhack Summer 2013 i juni. Förhoppningsvis Skogsröjet i rejmyre några dagar innan min 18 årsdag.

Om allt går som planerat så blir det nog ett riktigt bra år

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Lyckas ta mig ner till "lättvikt" vid minst ett tillfälle bara för att se hur det känns. Annars har jag inga nyårslöften för tillfället :/

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

- Jobba mindre
- Spara mer pengar
- Åka utomlands

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.