God fortsättning på er allihopa! Ber om ursäkt för att vi har varit lite frånvarande här men nu är vi helt tillbaka! Som vanligt när det kommer till frågor om specifika ordrar eller ärenden så ber vi er kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se.
Skrivet av Eroish:
Själv vill jag tacka för en snabb leverans här i dagarna, det enda minus jag kan ge är att ni splittat min order i två stycken, chassi för sig och smådelar för sig. Antagligen för att slippa någon form av jättefraktkostnad eller dylikt. Detta har resulterat att chassit kommit fram till utlämningsstället men övriga saker sitter fast på annan ort. (Enligt postens hemsida, håller fortfarande tummarna för att de dyker upp under eftermiddagen).
Vi skickar alltid skärmar, skrivare, datorlådor etc separat eftersom emballaget är gjort för att klara det och det skulle bli extremt stora paket. Händer att paket fastnar ibland tyvärr och inte mycket vi kan göra åt det.
Så länge du inte beställt med postförskott så ska du dock kunna hämta ut dina kollin i omgångar.
Skrivet av beavy:
Beställde och betalade mitt i Onsdags och allt har fortfarande inte gått iväg, ni kan inte kommit i fas ens idag då? Lova inte för mycket nu, bättre säga som det är.
Ursäkta sent svar men hoppas du har fått delarna nu!
Skrivet av Minsc S2:
Hej Inet.
Jag bestämde mig för att köpa ett till Gigabyte GTX 670 då jag såg att ni hade sänkt priset på den till 3099:- under mellandagsrean.
Assassins Creed 3 och Borderlands 2 skulle ingå, och båda spelen ligger med under min order, men nu idag när ni skickade iväg ordern så är det bara Assassins Creed 3 som följer med, och det står att Borderlands 2-vouchern har utgått på er hemsida. (men ingen kommentar om det i mitt leverans-brev.)
Jag var noga med att kontrollera att både Borderlands 2 och Assassins Creed 3 fanns på lager när jag beställde kortet, och det gjorde dom.
Kombinationen av prissänkningen till 3099:- och att BL2 samt AC3 fortfarande ingick, var anledningen till att jag köpte ett kort till.
Tacksam för svar.
Ordernummer: 5767047
Kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se så kollar vi på det!
Tack för tipset! Har dragit det vidare till inköpsavdelningen.
Skrivet av Flan:
Hej, kollade lite på era nät agg och sleeve kits (corsair)
och undrar om detta sleeve Går till detta nätagg
Då de inte står något om 860, utan bara 850.
Nej, det kommer tyvärr inte att passa. Här ser du vilka som passar:
http://www.corsair.com/us/media/cms/manual/PSU_Sleeved_Compat...
Skrivet av jachxz:
Hej, undrar när be quiet! Pure Power L8 530W 80+ Bronze Modulär kommer i lager?=)
Kommer i veckan förhoppningsvis!
Skrivet av FreppyCTRL:
Gott nytt år Inet! Blir antagligen ganska många köp innan året är slut hos er!
Skickades från m.sweclockers.com
Kul! God fortsättning!
Skrivet av linusberg:
Hej! Skulle behöva hjälp, fick en mus i julklapp, som jag testade 1 dag, käände att formen var för liten för mig, har allt kvar och så, det enda som inte är som ursprungligen är att förpackningar har ju oftast en tejpbit för öppningen som jag skar igenom, som denna bilden exakt
http://www.google.se/imgres?hl=sv&tbo=d&biw=1920&bih=993&tbm=...
som den, har försökt maila och ringa Inet, inte kommit fram och det har nog gått 14 eller 15 dagar nu sedans den inköptes....
Vad tror ni om att lämna tillbaka den? jag mailade ju inet för ca 1 vecka sedan, så jag försökte ju få kontakt så snabbt som möjligt....
; Om inet själva skulle få syn på detta inlägg så svara gärna!
Tack
Så länge du har kontaktat oss om återköpet inom 14 dagar (spelar ingen roll om det är en "riktig" anmälan eller mail) så är det det som gäller. Nu har det varit mycket röda dagar samt extremt högt tryck på kundtjänst så vi har legat lite efter men ska vara i fas nu. Viktigt är dock att du inte fortsätter använda varan efter att du bestämt dig för att göra ett återköp.
Skrivet av roadspig:
Finns det något (mer eller mindre bekräftat) datum för när de nya Qpad QH-85 och QH-90 kommer in?
Såg att det stod 4:e januari på hemsidan ett tag har jag för mig, men nu är det tillbaka på "Ej i lager". Har samtidigt hört talas om att de finns som demo i några av era butiker, hoppas de betyder att det inte är allt för långt borta nu, behovet av ett lite billigare, oömt, headset börjar bli stort och jag är sugen på att testa dessa
Har tyvärr inget datum i dagsläget men uppdaterar hemsidan så fort vi vet mer!
Har faktiskt 2st exemplar här på kontoret som vi ska göra en unboxning på - håll utkik på Facebook!
Ser tyvärr ut att komma in först om ca 1 månad.
Skrivet av classe:
Precis samma sak för mig, dock inte fått något mail ( har alltså inte fått borderlands 2).
På orderbekräftelsen står borderlans 2 med, men på alla mail efter det har det magiskt försvunnit.
ordernummer: 5766812
Kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se så får vi kolla på det!
Dr Inet stämmer!
Skrivet av Mezot:
Kommer ni få in Asus Padfone 2 64gb? Ser bara 32gb uppe :<
Inte som det ser ut just nu tyvärr.
Skrivet av 420GBGlass:
Jag beställde en dator inkl. byggnation den 27:e och den blev godkänd igår.
Chassit fanns när jag beställde den och chassit finns nu inte i lager,det jag undrar är om den finns eller inte. Och sen så köpte jag ett nvidia kort när AC3 ingick,den har gått ut nu men jag kommer fortfarande att få den,eller hur?
Kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se med ditt ordernummer så får vi titta på det!
Skrivet av Deatlev:
Tjenare igen Inet!
Nu har jag kollat lite närmare på bra sleeving och ni nämde tidigare att mdpc-x inte är något alternativ för att det är 1 person som driver företagen. Nu är han tillbaks och han säljer nämligen storpack sleeve och nämner att heatshrink följer med för att återsäljarna inte ska fläcka sleevingens goda rykte med egen, förmodligen dålig heatshrink. Dvs, att ni kan återsälja hans produkter genom att köpa i storpack.
Här är en länk http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/family-packs.htm
Han säljer 200m svart sleeve och 100m i annan färg. Det är värt att ta en titt på igen. Riktigt bra kvalité till riktigt fint pris.
Ta bort den dåliga sleeve ni har och köp in massor från mdpc-x, snälla.
Tack igen för tipset! Att köpa in i storpack och själva klippa/paketera om är tyvärr inget som är aktuellt för oss i dagsläget men har dragit det vidare till ansvarig inköpare.
Skrivet av KaakaaN:
Hej! Som trogen kund undrar jag om det är möjligt för er att ta in dessa? Pratade med Bitfenix representant här och han sa att det skulle kunna gå. Hade passat in perfekt i min dator lixom.
(Bitfenix sida verkar vara konstig så kunde inte se produkter)
http://www.caseking.de/shop/catalog/Modding/Lighting/LED-Fans...
M.v.h KaakaaN
Just den vita har vi tyvärr inte men vi har andra Spectre PRO upplagda: http://www.inet.se/sok/spectre-200m
Skrivet av azmodan:
Har vinnarna i HTC 8X i facebook tävlingen meddelats? Nyfiken på vinnarna
Kommer upp på Facebook idag!
Skrivet av jhedlof:
När får ni in fler Corsair H80i? Det finns två kvar på webblagret. Jag har en defekt som ska skickas in, men jag vill ju inte vara utan ordentlig kylning, dom två kommer förmodligen att gå åt innan ni har fått in min defekta..
Landar i veckan förhoppningsvis!
Skrivet av Maccan4:
Vet ni när ni kommer få in det orangea Bitfenix Prodigy?.. Satt o väntade nu på den 5 januari så att man skulle kunna dra iväg en beställning. Men så ser jag nu att den är försenad. Någon ide om när den kan tänkas komma in i lager?
Leveransen är försenad men ska finnas i lager hos vår distributör så borde komma i veckan redan om allt går som det ska.
Vi sålde ut udda exemplar i butikerna till kampanjpris över mellandagarna men ska nu vara fixat så du kan beställa online som vanligt!
Skrivet av Sheik Yerbouti:
Väntar fortfarande på svar från er support, mitt mail skickades den 31:a. Bättre kan ni!
Se till att inte tappa det försprånget ni har, supporten.
Har varit extremt tryck och mycket röda dagar vilket gjort att vi hamnat lite efter men ska nu vara i fas igen och hoppas att du har fått svar!
Skrivet av Minsc S2:
Verkar som dom har fullt upp på Inet, inget svar från dom i denna tråden på hela veckan.
Ledsen för det men vi är tillbaka nu!
Skrivet av leiztat:
Har ni några planer på att ta in Razer BackWidow Tournament edition stealth i sortimentet?
Nej, tyvärr inget som är aktuellt i dagsläget.
Skrivet av FreppyCTRL:
Inget nytt när ni får in Razer Deathadder 2013 musen?
Tyvärr inte. Fick svar i mellandagarna att vår distributör fortfarande väntar på mer information.
Skrivet av 420GBGlass:
Någon snälla svara
Jag beställde en massa delar till min nya dator den 27:e....då fanns alla delar som jag valt i lager.
När ordern godkänndes den 2:a så fanns dessa inte i lager 1.NZXT Source 210 Elite
2.Western Digital blue 1TB
Och grafikkortet hade AC3 bundeln när jag beställde och då förväntar jag mig AC3 med i paketet....!
Och det har gått 5 arbetsdagar nu..utav 10 (Enligt någon Olof som mailade mig så var det 5 - 10 arbetsdagar)
Så jag vill veta om jag kommer få grejerna.
Allting är reserverat btw.
Kontakta oss direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se så kollar vi på det!
Skrivet av IMange:
När får ni in corsair hydro h100i i lager?
Landar i veckan!
Är tyvärr obekräftat i dagsläget och vi har två stycken leveransen som är försenade så det dröjer förhoppningsvis inte alltför länge innan det är på lager igen.
Vi kan hämta från butik om du lägger en beställning - tar 1-2 dagar längre än normalt bara!
Skrivet av Sheik Yerbouti:
Hej
Har ni något sätt man kan bevaka lagerstatusen/leveransdatum hos en produkt. Det gäller http://www.inet.se/produkt/6101826/cooler-master-storm-quick-... som jag gärna skulle vilja ha ett e-mail/sms eller annan liknande notifiering om den försenas eller dylikt. Om det inte finns bör det skapas snarast!
PS. Tackar till er trevliga personal på hötorget som var väldigt tillmötesgående när jag ville testa lite olika brytare inför köp, särskillt Hampus tror jag han heter (blond?) ska få en eloge. DS.
Finns tyvärr ingen sån funktion i dagsläget utan du får själv ha koll på din order och kontakta oss om det skulle bli förseningar. Vi har tittat på att införa någon form av system för att meddela förseningar men har inte kommit på en bra lösning ännu.
Ska hälsa honom!
Skrivet av Mr.Murdoc:
Någon planerad påfyllning beträffande XFX nätaggregat 550w-750w inom en snar framtid?
Kanske dags för ett leverantörsbyte, känns som att er leverantör inte klarar av att förse er med volymerna ni behöver?
Tog slut över julen men kommer att komma i lager igen inom kort!