Permalänk
Medlem

Litet hus!

Hejsan SC. Här kommer lite bilder och text på min lya. Jag är 18 år och bor kort utanför Göteborg, bor just nu hos min morsan då jag byter ifrån farsan till morsan varannan vecka. Detta är som ett lite större förråd som blivit isolerat och som jag för tillfället bor i. Självklart så har jag tillgång till både elektricitet och nätverk. Har tyvärr inte tagit bild på datorns insida då jag rent av bara inte orkar.

Dator specs:
AMD Phenom II X4 965 4,0Ghz
MSI 890GXM-G65
Gigabyte GTX 460 851/2002
Bitfenix Outlaw chassi
Windows 7 Ultimate 64-bit
Corsair SSD-F120 120gb
Hitachi 500gb
Schyte Fläktkontroll med 4 fläktar
Fractal Integra R2 650W

Rummet består bland annat av:
2 st xbox 360
en 32' tv ifrån okänt märke
en äldre 5.1 stereo anläggning ifrån pioneer
HP Probook 4320s laptop (skoldator/htpc)

Ge mig gärna lite kritik och tankar på hur ni tycker lyan kan förbättras :). / pTw

Litet hus!

Permalänk
Inaktiv

Härre gud va mysigt! ska vi inte byta? Tummen upp!

Permalänk
Medlem

Ser kanon mysigt ut! Dock verkar sängen enorm!

Jag hade satt en liten kyl mitt emot elementet i datorhörnan med en liten micro på.
Lite kall cola/bira på sommaren och piroger/Billys som man snabbt slänger in i micron om man blir hungrig

Visa signatur

Antec 900 | Corsair 650W | E8400 3,0Ghz | Ati asus 4890 1Gb | 320Gb | 4Gb corsair | Asus PQ5-e

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chwille:

Ser kanon mysigt ut! Dock verkar sängen enorm!

Jag hade satt en liten kyl mitt emot elementet i datorhörnan med en liten micro på.
Lite kall cola/bira på sommaren och piroger/Billys som man snabbt slänger in i micron om man blir hungrig

en del lever livet dom...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Tycker Chwille har en bra poäng där! Fixa det! Ser mysigt ut, dock kanske lite trångt, men det funkar ju Själv hade jag nog tagit en 120 säng bara och sedan en liten soffa också

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chwille:

Ser kanon mysigt ut! Dock verkar sängen enorm!

Jag hade satt en liten kyl mitt emot elementet i datorhörnan med en liten micro på.
Lite kall cola/bira på sommaren och piroger/Billys som man snabbt slänger in i micron om man blir hungrig

Håller med, de hade vart riktigt nice! Men jag vet inte riktigt, med tanke på att jag sover 3 meter bredvid så tycker jag nog kanske ljudet som kylskåpet lär avge kanske inte direkt blir jätte skönt att höra när jag försöker slagga. Är nämligen lite känslig när det kommer till ljudnivån vid sängdags. men idén om micron där var ju grymt, har inte tänkt på det. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extremaz:

Tycker Chwille har en bra poäng där! Fixa det! Ser mysigt ut, dock kanske lite trångt, men det funkar ju Själv hade jag nog tagit en 120 säng bara och sedan en liten soffa också

Har bott här i 1,5 år snart och har haft en säng på 110 samt en soffa men jag gillade inte de riktigt. blev inte riktigt så bra enligt mig + att ha en dubbelsäng gör de ju lite smidigare när man lyckas få hem en person av de andra könet

Permalänk

taskigt läge om du sitter där inne och har lite "egen tid" med dig själv så stor nån jäkel och glor hahahaha

Visa signatur

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av hippsieee:

taskigt läge om du sitter där inne och har lite "egen tid" med dig själv så stor nån jäkel och glor hahahaha

haha jo jag håller med men har nästan alltid draperier för fönsterna så det löser sig

Permalänk
Medlem

en fråg ba?