Vad skulle jag behöva Uppgradera?

Permalänk
Medlem

Vad skulle jag behöva Uppgradera?

Vad skulle jag kunna göra denna dator bättre? Ska börja spara pengar till datorn så jag kan göra den bättre. Men frågan är ju då vilket som skulle gå i första hand.

Visa signatur

Intel i7 6700K | Gigabyte GeForce GTX 980 4GB OC x2 i SLI | Kingston HyperX 16GB DDR4 | Gigabyte Z170X Ultra Gaming | Corsair Hydro H110i GTX | Samsung 850-Series EVO 500GB | Seagate Barracuda 4TB 7200rpm 64MB | Corsair Graphite 780T

Permalänk

Varför vill du uppgradera? Saknas väl inte prestanda i den burken?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Burken: i7 3770, Gainward GTX 670 2gb, Kingston HyperX blue 16gb 1600mhz, Kingston HyperX 120gb SSD, EVGA NEX750g, Corsair h60i, Corsair Obsidian 650d.

Permalänk
Medlem

Snabb är den redan så säger som ovanstående: varför uppgradera? Större hårddisk eller kanske 1600 MHz minnen eller högre? Ser inget annat som ens behöver funderas över att uppgradera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbvEri:

Varför vill du uppgradera? Saknas väl inte prestanda i den burken?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av ASNorge:

Snabb är den redan så säger som ovanstående: varför uppgradera? Större hårddisk eller kanske 1600 MHz minnen eller högre? Ser inget annat som ens behöver funderas över att uppgradera.

Märkte nu att jag kanske skulle valt en annan title. Jag har inte precis koll på det som är i datorn Men då vet jag att datorn inte behöver uppgraderas

Visa signatur

Intel i7 6700K | Gigabyte GeForce GTX 980 4GB OC x2 i SLI | Kingston HyperX 16GB DDR4 | Gigabyte Z170X Ultra Gaming | Corsair Hydro H110i GTX | Samsung 850-Series EVO 500GB | Seagate Barracuda 4TB 7200rpm 64MB | Corsair Graphite 780T