Använda Sony Ericsson Aino som endast MP3 Spelare

Permalänk
Medlem

Använda Sony Ericsson Aino som endast MP3 Spelare

Hej!

Jag råkade precis hitta min gamla docka till Aino telefonen, och kom på att den va skitbra att spela upp musik med.
Fin bluetooth koppling till från lurarna telefonen som gjorde att man slapp kabel och kunde styra ljudet och val av låt direkt i den lilla dosan som man satte på kläderna.

Min iPhone är väl OK, men jag pallar inte med iTunes och skit, jag vill kunna flytta random mp3 låtar rakt in på spelaren och köra igång, och tänkte där att då skulle man ju kunna använda Aino till detta?

OK, så till frågan: Kan man fulhacka bort alla andra funktioner än just musik-spelaren på en Aino? - jag menar mest i batteri-sparande syfte, hade ju varit rätt soft om man kunde fått ur ett par dagar batteri ur den.

Mvh
Dexel

Visa signatur

I5 2500K + Antec Kühler 620 / Asus P8Z77-V PRO / Corsair 16GB (4KIT) DDR3 1600MHz / Zotac GeForce GTX 470 1280MiB x2 / SSD 80GB Intel X25-M SATA2 x2 + Samsung Spinpoint F1 1000GiB / Antec P182b / Fractal Design Newton R3 1000W

Permalänk
Medlem

Ja varför inte? Angående "fulhack" så tror jag inte det går. Du kan ju försöka googla lite men är mycket tveksam till om det finns något. Aino var inte överdrivet populär så det finns (fanns) inte så många utvecklare till den.