Råkade ladda hem "slow pc fighter" dator hänger sig.

Permalänk
Medlem

Råkade ladda hem "slow pc fighter" dator hänger sig.

Skulle dra hem senaste coretemp, klickade bara på next next next vid instalationen, råkade få med nå program vid namn slow pc fighter, sedan hängde sig datorn. Jag tror det har med det jävla programet slow pc fighter att göra. Jag kommer in i windows och allt ser normalt ut i 3 sekunder innan allt fryser sig. Har aldrig haft problem med datorn innan. Hur kan jag bli av med skiten då jag inte kan göra något på datorn efter jag kommit in till mitt skrivbord? Man kan tydligen inte avinstallera något i felsäkert läge, vet ej vad jag ska göra.

Mvh

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Skrivet av xbrod:

Skulle dra hem senaste coretemp, klickade bara på next next next vid instalationen, råkade få med nå program vid namn slow pc fighter, sedan hängde sig datorn. Jag tror det har med det jävla programet slow pc fighter att göra. Jag kommer in i windows och allt ser normalt ut i 3 sekunder innan allt fryser sig. Har aldrig haft problem med datorn innan. Hur kan jag bli av med skiten då jag inte kan göra något på datorn efter jag kommit in till mitt skrivbord? Man kan tydligen inte avinstallera något i felsäkert läge, vet ej vad jag ska göra.

Mvh

Provat att återställa?

Visa signatur

PC1:Mobo:P8Z68-V Pro Cpu:i7-2600K @ 4.4Ghz CpuKylare:Noctua NH-D14 Gpu:ASUS GTX 690 Ram:XMS3 DDR3 1600MHz 16GB HDD:HyperX 3K SSD 240GB,OCZ VERTEX Plus 120GB ,1.0TB Bildskärm:3 x ACER 24''TFT 3D 120Hz Chassi:Thermaltake Level 10 GT Psu:HX750W Silver Mod OS:Win 7 Pro
MediaPC: Mobo:GA-78LMT Cpu:II X4 965 3,4GHz Cpukyl:Hyper 212 EVO Ram:8GB 1600Mhz Psu:CX 430M Mod Chassi:Define Mini Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diabolus1978:

Provat att återställa?

Gick faktiskt in i felsäkert läge igen och gjorde en system återställning, nån form av backup sen den 11 mars. Det löste sig smärtfritt. Så ditt tips va nog rätt även fast jag lyckades lösa det själv! Tack!

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k