Sen mitt senaste inlägg ni som talat om massa dålig och ostabil ms.. vad förväntar ni er? Tjänsten är överbelastad och en stabil ms kommer ni aldrig få ut ifrån denna jävla pisstjänst.. Dem marknadsför bland annat "200mbit" som något som ska vara grymt för spel (se deras reklam) men i själva verket så spelar det ingen roll om du har 100mbit eller 200mbit via kabel-TV sålänge MSen suger..Istället för att utöka sina tjänster kan dem försöka jobba på att få deras nuvarande tjänster stabila..
Jag har internet för jag till största del vill spela spel och Comhem kan inte leverera till det, speciellt om du spelar first person shooter spel eller liknande..
En ms som är ostabil kan aldrig anses som godkänt, det är falsk marknadsföring..
Jag vet själv att comhem kan leverera upp- och nedladdningshastigheter i de flesta fall på godkända nivåer men en stabil ms kommer aldrig att ske då dem har ett nät som inte klarar av att handskas med så många brukar tjänsten.. Om jag ringt konstant i 1 år och klagat över MSen och bett flertalet gånger att de ska skicka ut tekniker men gör aldrig det så kan ni ju gissa själv på vad det beror på..Jag bor centralt i sthlm och kan inte tala för er som bor avskiljt eller i ett område där ni inte är många som delar på samma nät men det är rent utsagt PISS..
Är det någon som ens fått ett liknande ärende igenom och fått någonting löst ens? Dela gärna med er av de erfarenheterna.. Att gå ifrån ostabil ms ifrån 15-90ms till att ligga och trycka på samma stabila ms t ex "7,7,7,7,7,7,7,7,7,7,7" av att t ex pinga mot någon server i cmd? Vad gjorde ni i sådana fall?
Han som skapade tråden en gång för länge sedan fick sina problem fixade. Razzeras eller vad han hette. Han hade rejäla problem under lång tid efter comhem köpte upp f.d. upcnätet. Sedan brukar det väl vara så att de som får sina problem fixade slutar väl helt enkelt att skriva eller besöka tråden. Man söker sällan information om man inte har ett faktiskt problem. Rent generellt så får såklart alla problem en lösning men det kan ju ta sin tid.
Dooh!