Permalänk
Medlem

Vad ska jag köpa

Tjenare! Jag hoppas att ni kan hjälpa mig.
JAg är en person som lägger upp videos på Youtube och är i hyfsat stort behov av en ny mic.
Jag har då hittat en fin Blue Snowball på amazon uk för 520:-
Sen finns även Far Cry 3 på cdon för 149:- med rabatt.
Jag har 590:-
Problemet ligger i att jag o min klass ska till liseberg på lördag, och det är en känd pengafälla (eller ad det kallas)
Hur ska jag göra?

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

Vad ska du göra?
Jo du får helt enkelt välja antingen en Snowball heller Farcry3 heller Liseberg möjligen att det går att kombinera Liseberg och Farcry3 men 600:- är inte mycket att gå på Liseberg med från början.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Då väljer jag nog FC3. Tack!

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

No problemo!

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!