Hör mig själv genom mitt headset.

Permalänk
Medlem

Hör mig själv genom mitt headset.

Hej, jag köpte nyss ett nytt tangentbord (razer blackwidow). tangentbordet har ett eget plugin till headset. mitt förra tangentbord hade inget problem med detta men detta tangentbordet så hör jag migsjälv genom tangentbordet. jag har stängt av att höra mig själv i de vanliga ljudinställningar. någon som vet vad problemet kan vara?

Permalänk
Medlem

Om mina misstankar stämmer har det tangentbordet inbyggt ljudkort. Det ljudkortet lär inte vara bättre än det du har i moderkortet.
Koppla in lurarna i moderkortet (eller framsidan på datorn) så borde problemet vara löst.

Eller om du nu tycker det är tufft att ta ljud från tangentbordet så får du väl ta och leta lite i inställningarna för drivrutinen.

Dold text
Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Om mina misstankar stämmer har det tangentbordet inbyggt ljudkort. Det ljudkortet lär inte vara bättre än det du har i moderkortet.
Koppla in lurarna i moderkortet (eller framsidan på datorn) så borde problemet vara löst.

Eller om du nu tycker det är tufft att ta ljud från tangentbordet så får du väl ta och leta lite i inställningarna för drivrutinen.

Dold text

problemet är att det brusar sjukt mycket om jag pluggar in den i datorn direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Betcan:

problemet är att det brusar sjukt mycket om jag pluggar in den i datorn direkt.

Då har du min tillåtelse att öppna spoilern.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Då har du min tillåtelse att öppna spoilern.

Hueston we have a problem, jag är sämst på att kunna hitta drivrutiner etc. Aja! google is your friend

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Om mina misstankar stämmer har det tangentbordet inbyggt ljudkort.

Är det verkligen så...

Visa signatur

Data Data

Permalänk

Kan vara ett usb-ljudkort i tangentbordet?

Visa signatur

Citera för lättare svar!
Main: Core i7 3820 3,6GHz @ Corsair H50 - Asus P9X79 - Corsair Vengance 4x4GB 1600mhz -
80GB Intel X25-M G2 - 240GB Corsair Force GS - 3TB HGST HDD - Corsair HX 1000W - Sapphire Radeon R9 290x Tri-X
NAS: Lagring: 6TB RaidZ - Backup: 3TB Raid 1 - FreeNAS 9.3 Uplink: Telia Fiber 100/100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Betcan:

Hueston we have a problem, jag är sämst på att kunna hitta drivrutiner etc. Aja! google is your friend

Här är programvaran du ska ha. http://www.razerzone.com/synapse2
Och här är direktlänk till senaste nedladdningen. (om du nu inte hittar den stora nedladdningsknappen ) http://www.razerzone.com/synapse2/downloadpc

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.